Ik ben nu 1,5 maand in bezit van een Clio 1.4s uit 1994.
Dit is mijn eerste auto en wil hem langzaam ombouwen tot een nette strakke clio. Ik heb me gister maar even ingeschreven als lid van de RTC

De planning is om het rustig aan te gaan doen, mede omdat ik een arme student ben maar ook om wat vertrouwen in de auto te krijgen. De lak ziet er erg netjes uit nog (hier en daar wat deukjes in de deur en in de bumper) maar niet erg veel roest. Ook loopt het motortje lekker.
Ik wil beginnen met het veranderen van kleine dingetjes en dat langzaam opbouwen. Ik heb niet erg veel verstand van auto's en heb ook geen garage waar ik rustig mijn werk kan doen. Ik moet het dus doen met een plek voor de deur. Vandaar dat ik van de zomer wat uitgebreider werk wil gaan doen
Verder wil ik het niet extreem gaan maken ofzo, ik weet dat het niet een topversie clio is dus ik wil m bescheiden houden, maar wel gewoon mooi strak!
Wat dingetjes wat ik aan de auto wil veranderen:
~ Mankementen verhelpen (ruitenwissers, rechter spiegel, verlichting interieur, radioantenne etc)
~ Blauwe interieurverlichting
~ Sportieve uitlaat
~ Ramen blinderen (achterruit, klapraampjes)
~ Verlagen
Verder wil ik wel een nette bumper voor en achter, skirts, spoiler e.d. maar dat stel ik nog even uit. Eerst maar eens kijken hoe de auto zich houd en of ik m heel kan houden

Vandaag was het lekker weer en heb ik de auto even door de wasstraat heen gereden en even de bumpers weer mooi gemaakt met bumperclean (het glimt nu wel heel erg in de zon, maar ze zijn wel weer mooi zwart

Deukje in de bumper (bumper lijkt ook hier en daar wat scheef te zitten)
Deukjes in de deur van denk ik andere deuren
Ja, best veel gedraaid al voor 12 jaar

Ipod dock in de auto

Als mensen verder nog leuke tips hebben of ideeen, laat maar weten! Ik kan er vast wel wat mee!
Heeft iemand een idee wat de sportversie precies inhoudt? Ik zie wel wat verschillen zoals sportstuurtje en kuipstoeltjes enzo, maar misschien is er wel meer anders?