Even voorstellen DRAAKJE

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
draakje

Goedemiddag,

Morgen is de grote dag , dan kan ik mijn Renault GT Turbo ophalen. Het is er 1 uit 88 en wit van kleur. Hij ziet er nog helemaal puntgaaf uit en ik ben helemaal in mijn nopjes, kan haast niet wachten.

Na een aantal verschillende auto's gehad te hebben, waaronder een citroen saxo vts , nu eindelijk een gtt.
Zal motorisch nog niet echt veel aan veranderen maar ik ken mezelf dat duurt niet lang.

Ik ben trouwens mark, 33 jaar, woonachtig in Dordrecht. Ik werk dagelijks als Vehicle engineer. Inbouw monteur van auto's, vrachtwagens, bussen , kranen etc

Zal regelmatig op meetingen komen, als ik niet moet werken. Ben heel benieuwd naar jullie auto's en ervaringen.

Groetjes,

Mark
Dennis_16v

Hallo Mark, leuk dat je een GTT gaat aanschaffen.
Misschien is 5november de afsluitmeeting wat voor je :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom hier Mark! (Y)

Ben benieuwd welke GT je gekocht hebt! Laat de foto's maar komen. 8)

Veel plezier hier!

PS, loop de onderstaande lijst eens door, misschien kennen we je turbootje al!

Klik hier:

http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96"
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
draakje

hij staat er inderdaad tussen :).

Stond te koop in Nederweert en nu van mij :).
Wilma
Contacteer:

Gaaf Mark (Y)

Als je met dat scheurijzer in de buurt van Ridderkerk komt, gaan we ff gassen :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nette GT zo te zien:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... -1%7E0.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... loos-2.jpg[/img]

Heb zelf ook een Saxo VTS gereden, voor dagelijks vond ik dat toch beter dan een 5je... Altijd al een GT willen hebben?! 8)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
draakje

Hey mijn auto :):). Er komen wel andere velgen onder, Die worden als het goed is vandaag gemonteerd en de voorbumper plus kapjes achter bij de lichten worden weer netjes gespoten.

Ik heb zelf een lease auto, dus deze is er echt voor de hobby bij. Wilde altijd al een snelle renault, eindelijk gelukt.

Heb nu alleen een dump valve gekocht bij biesheuvel, heb zitten snuffelen maar kan niet zo snel vinden hoe die nou precies gemonteerd moet worden. Heb wel een idee, maar als iemand ervaring heeft wat het beste is hoor ik dat graag. Nu nog op zoek naar een dubbele weber. Dat klinkt helemaal jammie jammie.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Nette bak! :) Alleen de witte blijven over, lijkt het wel. De rest gaat allemaal naar de sloop. :P

Ik wil je niet bang maken, maar haal eerst de skirts er eens vanaf en als dat goed is zou ik pas grote uitgaven gaan doen, als dubbele webers en zo.

Veel plezier met je auto en hopelijk tot op een meeting! (Y)
ARNO16V
Contacteer:

Welkom! Nette 5, veel plezier d'r mee, en wel ff komen showen op de Afsluitingsmeeting hé? :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

welkom @rtc, hopelijk vind je geen verborgen roest aan je gtt, neem hem mee naar de eindejaarsmeeting (Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Bram (vospower)

welkom!

is dit nu de oude van Danny (voske?)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom hier! Mooie GTT! Als je dumpvalve makkelijk wilt monteren moet je gewoon de slang van de perculatorfan eraf halen en de dumpvalve daarop aansluiten. Je doet die fan het niet meer maar die heb je in dit koude land ook niet zo heel hard nodig heb ik me laten vertellen
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Welkom!!! Mooie GT! Zal je vast goed bevallen :wink:

Uhhm??
Willem-Jan schreef:Als je dumpvalve makkelijk wilt monteren moet je gewoon de slang van de perculatorfan eraf halen en de dumpvalve daarop aansluiten.
Wat zeg jij nou??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Bram (vospower)

ja zou toch een andere slang pakke, de vacuumslang naar je ontsteking b.v.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Ik heb even wat foto's gemaakt. Daar is wel op te zien wat ik bedoel. Voor de foto's: Klikken!!
Plaats reactie