Even voorstellen DRAAKJE

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
draakje

Goedemiddag,

Morgen is de grote dag , dan kan ik mijn Renault GT Turbo ophalen. Het is er 1 uit 88 en wit van kleur. Hij ziet er nog helemaal puntgaaf uit en ik ben helemaal in mijn nopjes, kan haast niet wachten.

Na een aantal verschillende auto's gehad te hebben, waaronder een citroen saxo vts , nu eindelijk een gtt.
Zal motorisch nog niet echt veel aan veranderen maar ik ken mezelf dat duurt niet lang.

Ik ben trouwens mark, 33 jaar, woonachtig in Dordrecht. Ik werk dagelijks als Vehicle engineer. Inbouw monteur van auto's, vrachtwagens, bussen , kranen etc

Zal regelmatig op meetingen komen, als ik niet moet werken. Ben heel benieuwd naar jullie auto's en ervaringen.

Groetjes,

Mark
Dennis_16v

Hallo Mark, leuk dat je een GTT gaat aanschaffen.
Misschien is 5november de afsluitmeeting wat voor je :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom hier Mark! (Y)

Ben benieuwd welke GT je gekocht hebt! Laat de foto's maar komen. 8)

Veel plezier hier!

PS, loop de onderstaande lijst eens door, misschien kennen we je turbootje al!

Klik hier:

http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96"
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
draakje

hij staat er inderdaad tussen :).

Stond te koop in Nederweert en nu van mij :).
Wilma
Contacteer:

Gaaf Mark (Y)

Als je met dat scheurijzer in de buurt van Ridderkerk komt, gaan we ff gassen :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nette GT zo te zien:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... -1%7E0.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... loos-2.jpg[/img]

Heb zelf ook een Saxo VTS gereden, voor dagelijks vond ik dat toch beter dan een 5je... Altijd al een GT willen hebben?! 8)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
draakje

Hey mijn auto :):). Er komen wel andere velgen onder, Die worden als het goed is vandaag gemonteerd en de voorbumper plus kapjes achter bij de lichten worden weer netjes gespoten.