Waar einddempers clio 3.0 v6 te halen?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
cliosjezer

Hallo mensen,

Na enige tijd rondgekeken te hebben op het net kwam ik bij de site van K-Tec, die hebben wel leuke dempers voor mijn clio 2000 1.4 16v, (zo'n dubbele clio v6 pijp) maaaaaaar dit voor 323 Engelse Ponden.
Wat uitkomt op een dikke €500.
Dit is uiteraard niet te bekostigen voor een student.
heeft iemand hierdoor ook een adresje waar je zulk soort moois kan laten produceren, of eventueel een zaak waar ze dezelfde dempers verkopen (uiteraard niet van K-Tec) want je betaalt 45% voor de merknaam.

Graag geen reply's zoals, ja dan moet je geen clio gaan rijden. Want hij rijdt zo goed :smoke:

Bij voorbaat dank,

Niels Slinger
PaulM

meestal dok je ook wel voor kwali hoor :) heb nu imitatie uitlaat, en dat kreng rot al weer onder me auto vandaan (ondergehangen in oktober ofzo)
Chris@R5

+Clio16v+ schreef:meestal dok je ook wel voor kwali hoor :) heb nu imitatie uitlaat, en dat kreng rot al weer onder me auto vandaan (ondergehangen in oktober ofzo)
Wat je kan doen is zelf lassen om een effect te creeëren wat in de buurt komt.
Als je 2 universele rvs dempertjes neemt en een persoon die wat fatsoenlijk kan lassen dan kom je een heel eind.
Ik heb zelf ook een universeel RVS dempertje eronder zitten en die is nog puntgaaf door de chroom-achtige finish (en dat voor 38 euro). Heeerlijk geluid en niet duur.
Verloop stukken om een dubbele uitlaat te maken zijn ook standaard te krijgen, maar houd rekening met de gering ruimte onder de auto.
Haas
Car: Megane RS

+Clio16v+ schreef:meestal dok je ook wel voor kwali hoor :) heb nu imitatie uitlaat, en dat kreng rot al weer onder me auto vandaan (ondergehangen in oktober ofzo)
Moet je meer lange stukken rijden :) Roest op n uitlaat zit er altijd, behalve een RVS exemplaar. De mate van roesten is afhankelijk van de afstanden. Korte afstanden kost je een hoop uitlaten, lange afstanden minder, zo simpel is het..
Haas

Chris@R5 schreef:
Wat je kan doen is zelf lassen om een effect te creeëren wat in de buurt komt.
Als je 2 universele rvs dempertjes neemt en een persoon die wat fatsoenlijk kan lassen dan kom je een heel eind.
Ik heb zelf ook een universeel RVS dempertje eronder zitten en die is nog puntgaaf door de chroom-achtige finish (en dat voor 38 euro). Heeerlijk geluid en niet duur.
Verloop stukken om een dubbele uitlaat te maken zijn ook standaard te krijgen, maar houd rekening met de gering ruimte onder de auto.
precies, ga eens langs een uitlatenboer (USN Centuri bijvoorbeeld). Die hebben allerlei losse bochtjes enz liggen, incl klemmen. Dus als je kan meten, kun je het maken, je hoeft niets te lassen :)

Meestal moet je wel je reservewiel onder je auto vandaan halen...
Chris@R5

Lekker belangrijk, lid worden van de ANWB en een busje tyreleak :p
Haas

zeg ook niet dat dat belangrijk is.... tis alleen een feit :P
Tijn
Contacteer:

een clio RS heeft die uitlaten toch ook ? die heeft toch gewoon een reservewiel ?
there is no spoon.
-jacco-
Über-Spammer

Weet toevallig ook iemand hoever dit eindstukken bij elkaar vandaan zitten? :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Haas

Tijn schreef:een clio RS heeft die uitlaten toch ook ? die heeft toch gewoon een reservewiel ?
neem aan van wel ja. Maar ja, dan ben je echt custom bezig, wil je dat zelf maken. Met een paar 90graden bochies en wat klemmen, kom je een heel eind om het na te maken. Goedkoper en makkelijker voor de niet-lassers onder ons. Gevolg is wel dat je de ruimte van je reservewiel moet benutten..

Heeft een RS geen thuiskomer ipv een heel wiel?
Chris@R5

Jacco Osté schreef:Weet toevallig ook iemand hoever dit eindstukken bij elkaar vandaan zitten? :)
ff naar de dealer met een meetlintje (0)
-jacco-
Über-Spammer

Chris@R5 schreef:
Jacco Osté schreef:Weet toevallig ook iemand hoever dit eindstukken bij elkaar vandaan zitten? :)
ff naar de dealer met een meetlintje (0)
(0)

Dat had ik zelf ook nog kunnen verzinnen :p
Ik had gehoopt dat iemand het wist of ff met zo'n lintje voor mij naar de dealer wilde gaan :D
(Zit voorlopig nog vast op mn werk ;) )
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Plaats reactie