Ik ben trotse bezitter van 2 clio 16v's, foto's volgen nog. al ligt er een al uitelkaar voor wat werk

rest volgt nog.
groeten,
j-p
klinkt net zo makkelijk als dat je 1 biertje bestelt...J-P-S schreef:als laatste heb ik nog een 4e clio gekocht.
pap heeft ook een a110 en een 5 turbo 2 nog, die wilde ik wel ruilen voor m'n clioEen echte verzamelaar!
voordat ik aan de renault clio begon had ik gespaard voor een a3 1.8 turbo. totdat ik voor de verzekering ging kijkenJ-P-S wrote:
als laatste heb ik nog een 4e clio gekocht.
klinkt net zo makkelijk als dat je 1 biertje bestelt...
wel vet 4 clio's wou dat ik het kon betalen
ze gaan de komende tijd niet in de verkoop4 clio's allemaal 16vtjes...
voor n clio 16v moetk dus bij jou zijn
het is geen origenele willi he, maar uiteindelijk wil ik hem zo maken dat je het verschil niet meer ziet. technisch is alles al williams, nu inderdaad de stickers nog, skirts ervanaf, spiegels ervanaf, velgranden polijsten en dergelijke. voor de stickers kun je terecht bij de renault dealer. let wel op: dit kost akelig veel geld! de 2.0 plaatjes heb ik bijvoorbeeld 52 euro per stuk voor betaaldhe,
et ziet er mooi uit man,vooral die willi!! waar haal je die originele stickertjes?waar je het over had die je op je "replica"willi wou plakken.
gr jelle
J-P-S schreef:het is geen origenele willi he, maar uiteindelijk wil ik hem zo maken dat je het verschil niet meer ziet
En terecht, weg met de neppers.....J-P-S schreef:voor de stickers kun je terecht bij de renault dealer. let wel op: dit kost akelig veel geld! de 2.0 plaatjes heb ik bijvoorbeeld 52 euro per stuk voor betaald
nou, daar is al niet veel voor nodig....J-P-S schreef:och als hij technisch hetzelfde is, en jij het niet ziet![]()
waar ga jij het aan zien denk je?nou, daar is al niet veel voor nodig....
tapijt zit erin, hoedenplank zak niet. maar dat is eruit gegaan doordat er zogenaamd speakers inmoesten waar een plank voor is gemaaktHoedenplank, daar zit bij de Williams een opbergzak onder.
Heb je ook het blauwe tapijt?
en het kenteken via RDW of, mobiel via carspotter...Robke schreef:Sowieso aan het chassisnummer....
er is niet veel voor nodig of ik zie het verschil al niet meer, bedoelde ik eigenlijk...J-P-S schreef:waar ga jij het aan zien denk je?nou, daar is al niet veel voor nodig....
de kentekenplaten kun je het inderdaad al aan zien. maarja dat heeft ook een voordeel, de verzekering is een pak lager voor dezelfde auto als het erop aankomt. staat alleen geen 2.0 op kenteken. zal nog wel een hele tijd gaan duren voordat die auto af is. momenteel vordert de zwarte clio tot een complete auto, en achter de schermen ben ik aan de blauwe al eens begonnen met demonteren van koplampen,bumper, uitlaat etcetera.en het kenteken via RDW of, mobiel via carspotter...
J-P-S wrote:
Quote:
nou, daar is al niet veel voor nodig....
waar ga jij het aan zien denk je?
er is niet veel voor nodig of ik zie het verschil al niet meer, bedoelde ik eigenlijk...
maar, zie de door Rob genoemde punten, daar zie ook ik het verschil wel aan.
Maar, nogmaals, mooi project zo, mooie upgrade
en die hoedenplank heb ik zelf ook al niet meer..... dus daar kun je het niet altijd aan zien verder