Dit is de mijne: R19 1.8i RT
[img]http://members.home.nl/anyoha/R19-1.jpg[/img]
Grtz oet Grunn
Nette wagen!anyoha schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er ook mooie "gewone" R19's zijn!![]()
Dit is de mijne: R19 1.8i RT
[img]http://members.home.nl/anyoha/R19-1.jpg[/img]
Grtz oet Grunn
BingoMartijnG schreef:Phase 1 achterbumper
Nee dank je...ik probeer er juist één te verkopenmelcon schreef:BingoMartijnG schreef:Phase 1 achterbumperJe hebt nu een koelkast gewonnen haha
![]()
![]()
1.8 zijn idd ook wel leuke wagens die van mij is niet echt een sport model maargoed. trouwens ook wel strak zon phase 1 achterbumber die zijn wat hoekiger staad wel leip heb ook ergens een keer een met een heele phase 1 achterkand gezien ook wel grapig.melcon schreef:leuke 19, aparte kleur, heeft wel potentie om wat leuks van te maken...
dit is de mijne (1.8 S), sinds kort cupra lip(drempels, here I come
)
Jij hier?Xabre schreef:kruiwagenwieltjes?
tja ik heb hiervoor een 1.4 TR gehad en die was dan wel weer soepeler als deze. dit is een TXE maar die licht voor mijn gevoel wel wat lager dan de TR. een ding is zeker de weg ligging is beter dan de TR maar goed. ik ga ook weer bezig met school etc dus ja veel geld heb ik niet dus moet maar kijken wat ik er aan ga doen zaten velgen bij 14 inch standaard dus maar goed altijd beter dan de winterbanden op het zicht danmelcon schreef:Die van mij ook niet hoor, het motortje is heel fijn, lekker veel koppel bij laag toerental, op de tussenacceleratie kun je een 16V wel bijhouden.
Maar kwa onderstel is het niet zo geweldig, hij ligt wel standaard net zo laag als de 16V (3cm lager dan een normale 19), maar de schokdempers zijn gewoon comfortabel / zacht. Wil er nog een keer Koni Geel onderzetten, maar eerst maar LM velgen. Nou ja, ik kan tot aan september aan het werk, school is even rustig nuDus dan moet er wel wat geld binnen te halen zijn
dat is idd zo ach mijn hobby in de auto's is wel doorgeslaagen dus ga ik nu auto techniek doen na een aantal jaar ICT lijkt me dit toch leuker. soms weet je toch niet wat je wilmelcon schreef:School is idd een goede manier om je geld kwijt te raken... als het goed is krijg je het ook wel weer terug