ga je nou de 20ste met deze lichtblauwe de baan op?
leuk speelgoed

tuurlijk, hoe anders? met mn daily clio dci? hmm lijkt me niet zo leukJeff rsi schreef:het vrouwtje was zeker weer met de gele in breintnerhof?![]()
leuk speelgoed
mark 5t schreef:martijn![]()
precies zoals ik het had met dat flex stuk.
Kunnen we een wedstrijd houden wie het langzaamste of zuinigste isMartijn Kool schreef:tuurlijk, hoe anders? met mn daily clio dci? hmm lijkt me niet zo leukJeff rsi schreef:ga je nou de 20ste met deze lichtblauwe de baan op?
je haalt wat dingen door elkaar denk ik. Die gele + vrouw is van Martijn PJeff rsi schreef:het vrouwtje was zeker weer met de gele in breintnerhof?![]()
leuk speelgoed
mja, mark reed er op 1,5 bar mee volgens mij. geen idee wat de druk dan was bij 5500 toeren.tutuur schreef:trok de originele turbo het wel op die druk? ik zou zeggen te weinig opbrengst van de turbo, maar wil niet kwaad spreken over je nieuwe turbo'tje aangezien ik er niet het fijne van weet...
heb een grotere sproeier, hij werd altijd wel vrij snel warm hoor, dit was voor de turbo ook al. Heb hem nu dus op 0,9(onder) staan. laat hem wel ff zo staan of draai hem naar 1, dat was ik van plan, maar eerst die luchtlekkage oplossenSteven schreef:1,5 bar is toch echt wel teveel voor dit beestje hoor, hij is gerate voor 1,2 en je kunt best incidenteel wel even uitrekken naar 1,3-4. Maar ik voelde destijds niet heel veel verschil tussen 1,3 en 1,5, dus reed meestal gewoon rond de 1,3 boven de gasklep. (1,1 onder met een groep A).
Ik trok em trouwens rustig door tot 6500 rpm, dusja aan de turbo zal het echt niet liggen hoor
Als je nog met originele carb en sproeier rijd ist niet vreemd dattie warmloopt overigens...
heb een oliekoeler, dus die temp blijft wel in orde en heb idd het water aangesloten, maar dat had ik altijd al.tutuur schreef:je hebt nu toch ook de waterkoeling er op? kan zijn dat je olie nu iets koeler blijft en de kvs wat warmer
nee daarmee had ik dat niet. maar ik reed maar 0,9 boven de gasklep.MartijnG schreef:Zakte je originele setup ook niet in na 5000 rpm dan? Bij mij gebeurd het namelijk ook standaard, maar dat wijt ik meer aan de standaard diameter uitlaat. Ik zak van 1,3 naar de 1,0-1,1 bar (boven gasklep).
dat had steven ook. dat zal het wel zijn jamark 5t schreef:o ja is ook zo ik héb natuurlijk wel een andere nokkenstok er in
misschien dat dat nog enig verschil maakt bovenin toeren.
Hoe is dat nou mogelijkMartijn Kool schreef:dan moet ik weer slijpen, heb het wel ff gehad met slijpen en lassen