Maximum snelheid ooit gereden?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ivo
Über-Spammer

:nee: .....helemaal niet....,

laten we het dan maar op 225 km/u houden, maar daar is ook geen streepje van verzonnen..., ask Chris :bye:
Florus

:lol:
Steven
Car: M536

Dat rooie ding liep wel goed idd...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Ivo van Achthoven schreef:Mijn Clio 16V Coupe op de 230 km/u gehad, heuvel af op de A12 bij Gouda..... :D
ja op de teller
en je weet nooit hoe nauwkeurig die is, helaas
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Echt ik heb hem ook op de 230 gehad .....s'nachts bij JL vandaan ...
Das dezelfde rode clio coupe als ivo :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik geloof het wel, maar hoe nauwkeurig is de teller he (Y) (Y)
Murray

Levensgevaarlijke actie: 195 met een R19 phII 1.4 RN :D

Heuvel af in Z-Frankrijk, met bagage acherin voor 4 man :P
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Zot :evil: , heb er ook een gehad een 1.4 berverly :lol: :lol:

Heb de beemer vorige week op de oberhausen straight 8) op 210 en een beetje gehad...op de cruise controle :lol: :lol: , is touwens niets aan hard rijden in een beemer...voelt zo degelijk aan je merkt er niets van (of je 80 rijdt)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Murray

Zo ook met de Safrane, hoewel er wel wat meer herrie is bij 210 dan bij 80 :P
Ohja, en de brandstofmeter is een beetje euhm... 'actief' zeg maar :P
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

mijn safferd ooit op een licht hellend vlak op 230 op de teller gehad....ik vond de saf boven de 185 altijd erg zoekerig en lawaaierig worden...die brandstof pomp...echt lullig dat ie stuk gaat bij Riel
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Murray

Dat gevoel heb ik niet echt... 't gaat nog steeds als een dijk, ook boven de 180 190. Bij de 210 is het toch echt wel over met de pret, maar echt onbestuurbaar voelt het niet
Nico Clio RS

de 21 ff op 245 gehad volgende keer ff een filmpje of foto
want me accu ging dood voor het moment zelf :lol:
David

op de teller heb ik de 230 aan getikt op de afsluitdijk!
in mijn clio uit '91...

zie bij 'wie is wie : David clio 16v
jiggy
Contacteer:

David schreef:op de teller heb ik de 230 aan getikt op de afsluitdijk!
in mijn clio uit '91...

zie bij 'wie is wie : David clio 16v
waarschijnlijk is dat rond de 215km geweest in echte kilometers :) ik had toen ook op de 230 staan, maar volgens veel rtc'ers zijn dat geen echt kilometers :D
Mrtn
Car: R5GTT

Hessel schreef:op 210 en een beetje gehad...op de cruise controle :lol:
de cruise control van mijn Peugeot doet 't niet meer vanaf de 200km/h, op 195 erop gooien gaat prima, dan met de cruise gas geven tot ongeveer 200 en hij tikt 'm los :)
Mrtn
Car: R5GTT

das ook stoer van TomTom's, boven de 200 gaat ie de navigatie in grote pijlen aangeven, van kaartjesweergave gooit ie opeens grote richtingpijlen op 't schermpje :)
-PAZ-
Über-Spammer

Gisteren een stuk gereden op de kawasaki ZX 12-R van een maatje van me dat loopt echt gruwlijk hard, heb hem even op 300+ op de teller gehad. Echt niet normaal wat een snelheids gevoel je dan hebt :bang: :bang:
R5GTT. Drive it like you stole it
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

-PAZ- schreef:Gisteren een stuk gereden op de kawasaki ZX 12-R van een maatje van me dat loopt echt gruwlijk hard, heb hem even op 300+ op de teller gehad. Echt niet normaal wat een snelheids gevoel je dan hebt :bang: :bang:
Moet er niet aan denken zonder kooitje om me heen, geen airbags, maar 2 wielen........

Maar heb ooit achterop een Suzuki GS1000 mee gereden, reden toen 220 op de teller, van dat snelheidsgevoel kan ik dus wel inkomen.
Remco

Met 200+ helpt een kooitje en wat luchtzakjes ook niet veel meer :wink:
Xabre
Car: 19 16V

jawel hoor, goed voor tussen de oren :music:
Trust me. I know what I'm doing.
-PAZ-
Über-Spammer

Arno17 schreef:
-PAZ- schreef:Gisteren een stuk gereden op de kawasaki ZX 12-R van een maatje van me dat loopt echt gruwlijk hard, heb hem even op 300+ op de teller gehad. Echt niet normaal wat een snelheids gevoel je dan hebt :bang: :bang:
Moet er niet aan denken zonder kooitje om me heen, geen airbags, maar 2 wielen........

Maar heb ooit achterop een Suzuki GS1000 mee gereden, reden toen 220 op de teller, van dat snelheidsgevoel kan ik dus wel inkomen.

Bij 220 gaat het idd ook al erg hard op 2 wielen, maar zelf rijden of achterop is ook al een wereld van verschil. Belevings verschil op zulke snelheden tussen auto en motor is ook enorm. Blijft mij toch een enorme kick geven op zulke snelheden te halen op een 2 wieler.
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Zo van me brommer ( Kreidler ) op die GS1000 gereden, ja dus zonder rijbewijs, vol doorhalen in 2 was een bijzondere ervaring kan ik je melden...:lol: :bang: .........was toen dus een kereltje van 17 jaar oud.

Enne, luchtkussentjes helpen altijd, zeker als je bedenkt dat je kooi op een motorfiets niet dikker is als je pak dat je aan hebt.

Maar goed, daar moet je zeker niet aandenken.........was alleen het eerste wat in me opkwam toen ik het las van 300+ op 2 wieltjes......
eddieclio

Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?

In 2008 tijdens de Renault Days by E.A.C. ondermeer ( zie evenementen in België ) op het programma ; met geijkte meetapparatuur de maximum behaalde snelheid van uw Renault sportive & Alpine laten testen op een gesloten omloop.
eddieclio

Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?

In 2008 tijdens de Renault Days by E.A.C. ondermeer ( zie evenementen in België ) op het programma ; met geijkte meetapparatuur de maximum behaalde snelheid van uw Renault sportive & Alpine laten testen op een gesloten omloop.
Riël
Über-Spammer

245 op de tomtom in een Mercedes S320 ... saai eigenlijk :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

err.. pas geleden... 245km/u .... ;)

.

Met: de Honda ..... :lol: :lol: :lol:

antwoord staat in wit :P
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Niels-16v
Contacteer:

Tijdje geleden met de clio 16v 220 km/h op teller gereden.
Zat toen nog een openluchtfilter (N) op die op een verkeerde plek zat,
olietemperatuur gaf 160 graden aan |:
Nelis_1987
Contacteer:

175 met me 1400 :~ maar toen was die nog niet ingereden hehe :bang:

En voor de rest tsjha in de spits nooit veel ruimte dus kom dan nooit hoger dan 160 |: dus moet het nog is goed proberen :)!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

eddieclio schreef:Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?

jaja en op zolder haal je de topsnelheid van je auto???
Tim
Car: E36 M3

eddieclio schreef:Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?

Je bent jong en je wilt wat ;)
Gast

Luco/Alpine-racer schreef:

jaja en op zolder haal je de topsnelheid van je auto???
toch zeker die van de derde versnelling, mssn zelfs 4e :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

zeker op zolder zal je idd de max snelheid van je auto halen, als je top hoger ligt dan 180 ofzo :lol: :p :wink:
eddieclio

OK A 610 rijder als gij bedoelt ; bergaf , windmee , weinig of géén verkeer , onder ideale weersomstandigheden en vooral een optimistische snelheidmeter.

We spreken niet over je topsnelheid maar je behaalde maximumsnelheid op circuit.

Tijdens de Renault Days by E.A.C. zal elke deelnemer op hetzelfde parcours ( wel veel veiliger dan op de openbare weg ) en via dezelfde geijkte snelheidmeter en onder identieke omstandigheden ( zonder extra bagage , passagiers ) kunnen laten vaststellen zijn/haar maximum behaalde snelheid op circuit.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

eddieclio schreef:OK A 610 rijder als gij bedoeldt ; bergaf , windmee , weinig of géén verkeer , onder ideale weersomstandigheden en vooral een optimistische snelheidmeter.

Tijdens de Renault Days by E.A.C. zal elke deelnemer op hetzelfde parcours ( wel veel veiliger dan op de openbare weg ) en via dezelfde geijkte snelheidmeter

en onder identieke omstandigheden ( zonder extra bagage , passagiers ) kunnen laten vaststellen zijn/haar maximum behaalde snelheid op circuit.
het gaat in dit topic over hoogste snelheid ooit gereden
dat ga je op zolder never halen
ik haal daar ongeveer 180 a 190 dus top zal je daar never nooit niet halen
en ik rij geen A 610, zijn lelijke hokken :lol: :lol: :p :p veel te modern, abs enzo, das voor watjes :lol: :D
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op do 24 mei 2007 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie