laten we het dan maar op 225 km/u houden, maar daar is ook geen streepje van verzonnen..., ask Chris

ja op de tellerIvo van Achthoven schreef:Mijn Clio 16V Coupe op de 230 km/u gehad, heuvel af op de A12 bij Gouda.....
waarschijnlijk is dat rond de 215km geweest in echte kilometersDavid schreef:op de teller heb ik de 230 aan getikt op de afsluitdijk!
in mijn clio uit '91...
zie bij 'wie is wie : David clio 16v
de cruise control van mijn Peugeot doet 't niet meer vanaf de 200km/h, op 195 erop gooien gaat prima, dan met de cruise gas geven tot ongeveer 200 en hij tikt 'm losHessel schreef:op 210 en een beetje gehad...op de cruise controle![]()
Moet er niet aan denken zonder kooitje om me heen, geen airbags, maar 2 wielen........-PAZ- schreef:Gisteren een stuk gereden op de kawasaki ZX 12-R van een maatje van me dat loopt echt gruwlijk hard, heb hem even op 300+ op de teller gehad. Echt niet normaal wat een snelheids gevoel je dan hebt![]()
Arno17 schreef:Moet er niet aan denken zonder kooitje om me heen, geen airbags, maar 2 wielen........-PAZ- schreef:Gisteren een stuk gereden op de kawasaki ZX 12-R van een maatje van me dat loopt echt gruwlijk hard, heb hem even op 300+ op de teller gehad. Echt niet normaal wat een snelheids gevoel je dan hebt![]()
Maar heb ooit achterop een Suzuki GS1000 mee gereden, reden toen 220 op de teller, van dat snelheidsgevoel kan ik dus wel inkomen.
jaja en op zolder haal je de topsnelheid van je auto???eddieclio schreef:Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?
In 2008 tijdens de Renault Days by E.A.C. ondermeer ( zie evenementen in België ) op het programma ; met geijkte meetapparatuur de maximum behaalde snelheid van uw Renault sportive & Alpine laten testen op een gesloten omloop.
Je bent jong en je wilt wateddieclio schreef:Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?
In 2008 tijdens de Renault Days by E.A.C. ondermeer ( zie evenementen in België ) op het programma ; met geijkte meetapparatuur de maximum behaalde snelheid van uw Renault sportive & Alpine laten testen op een gesloten omloop.
toch zeker die van de derde versnelling, mssn zelfs 4eLuco/Alpine-racer schreef:jaja en op zolder haal je de topsnelheid van je auto???eddieclio schreef:Waarom het risico lopen van intrekking rijbewijs en/of hoge boetes te betalen of in Duitsland te gaan testen op de openbare weg ?
het gaat in dit topic over hoogste snelheid ooit geredeneddieclio schreef:OK A 610 rijder als gij bedoeldt ; bergaf , windmee , weinig of géén verkeer , onder ideale weersomstandigheden en vooral een optimistische snelheidmeter.
Tijdens de Renault Days by E.A.C. zal elke deelnemer op hetzelfde parcours ( wel veel veiliger dan op de openbare weg ) en via dezelfde geijkte snelheidmeter
en onder identieke omstandigheden ( zonder extra bagage , passagiers ) kunnen laten vaststellen zijn/haar maximum behaalde snelheid op circuit.