ACT: 5 GT Turbo
Misschien een domme vraag maar kan je het komplete dash. eruit halen als de voorruit er nog in zit .
Of wordt het dan wel erg moeilyk.
Die zit toch vast met een gebogen klemmetje toch, dash losmaken op de normale plekken en dan naar voor en omhoog toch ???????
Of wordt het dan wel erg moeilyk.
Die zit toch vast met een gebogen klemmetje toch, dash losmaken op de normale plekken en dan naar voor en omhoog toch ???????
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yup. Ongeveer. Kan eruit via portieren.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
oldskool schreef:Misschien een domme vraag maar kan je het komplete dash. eruit halen als de voorruit er nog in zit .
Of wordt het dan wel erg moeilyk.
Die zit toch vast met een gebogen klemmetje toch, dash losmaken op de normale plekken en dan naar voor en omhoog toch ???????
Klopt helemaal, soms moet je er wel flink op beuken om hem omhoog uit die klemmen te krijgen
R5GTT. Drive it like you stole it
als het dashboard aan de onder -en zijkanten los is kan je deze naar boven kantelen. Door het dashboard aan de zijkant vast te pakken, kan je 'm naar boven drukken en 'm met wat gezwoeg uit de buitenste clippen trekken (onder bij je voorruit). Met een koevoet oid kan je 'm onder het dashboard lepelen en de middelste clip loswippen. Dan is ie los, maar nog niet eruit.... viel erfolg 

Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.

Da weet ik nie men broer heeft da gregeld maar er was verscheel meen ik .Merijn schreef:Koop wel de juiste kachelradiateur, Marcel!Artikelnummer Valeo staat op 5gt.nl.
Er zyn dus 2 types maar wat was nu precies het verschil tussen die 2.
oldskool schreef:Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
Wat is er zo apart dan aan je nieuwe / andere dash?
R5GTT. Drive it like you stole it
Hahaha moet je maar eens kyken by de afsluitmeeting ofzo dan kan je zelf kyken .-PAZ- schreef:oldskool schreef:Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
Wat is er zo apart dan aan je nieuwe / andere dash?
Ga niet verklappen wat er anders aan gaat wezen .
Maar weet wel dat ik weer de enigste ben die het zo heeft en dat is nog steeds genoeg.
deze toch R77 01 027 078 - Kachelradiateur koperen kern - €73,14
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Geflocked?
Project: GTT Blue Sport
jesses, 70 euro voor n kachelrad.
Ik betaal daar 15 voor nieuw, en die doen het bewezen ook 15 jaar lang
Ik betaal daar 15 voor nieuw, en die doen het bewezen ook 15 jaar lang

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Marcel, haal er 1 bij de autohandel. Kost je +/- 35 euro voor een VAleo en is precies hetzelfde. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
regel dan eens een groeps partij voor de rtcRiël Notermans schreef:jesses, 70 euro voor n kachelrad.
Ik betaal daar 15 voor nieuw, en die doen het bewezen ook 15 jaar lang

.:: TurboPowerr ::.
Dat is juist wat myn lieve broer heeft gedaan .Arco schreef:Marcel, haal er 1 bij de autohandel. Kost je +/- 35 euro voor een VAleo en is precies hetzelfde.
Had voor zen espace 3.0v6 een gewone rad nodig ff wat rond gebeld was de goedkoopste 150 en de duurste 287 ex btw.

Maar ik kryg em vanavond thuis dus het zal wel goedwezen.
En ja alles aan de inside wat kunststof /grys is wordt mooi zwart geflockt
Begin met de dubbeldin en de dash.

Daarna deurpanelen enz.

het is een wa slechte foto maar in het echt ziet het er wel mooi uit .
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... tt/q35.jpg[/img]
Ik zou gewoon een Valeo gaan halen bij de onderdelenboer, want dan betaal je een 3e van deze prijs! Terwijl het exact dezelfde radiateur is!oldskool schreef:Hahaha moet je maar eens kyken by de afsluitmeeting ofzo dan kan je zelf kyken .-PAZ- schreef:oldskool schreef:Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
Wat is er zo apart dan aan je nieuwe / andere dash?
Ga niet verklappen wat er anders aan gaat wezen .
Maar weet wel dat ik weer de enigste ben die het zo heeft en dat is nog steeds genoeg.
deze toch R77 01 027 078 - Kachelradiateur koperen kern - €73,14
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Ik denk dat Ouweschool zijn dash heeft laten bekleden met een Aussie-PAZ- schreef:oldskool schreef:Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
Wat is er zo apart dan aan je nieuwe / andere dash?




Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Kan best hoor heb een GROTE kast vol mee div. Kangaroes.Alex Los schreef:Ik denk dat Ouweschool zijn dash heeft laten bekleden met een Aussie-PAZ- schreef:oldskool schreef:Maa r dat komt wel goed hoor heb binne kort wel ff tyd blok enz gaat er toch ook meteen uit .
DAn de nieuwe kachelrad er in . En Myn mooie nieuwe aparte dash er in .
Altyd makkelyk een reserve dash.
Maar bedankt voor de reactie.
Wat is er zo apart dan aan je nieuwe / andere dash?![]()
![]()
![]()
Dus 1 minder mag de pret niet drukken.
Kost alleen zo veel om ze te voeren .

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
En nee Marcel, je bent niet de eerste met dit dashboard
Je bent waarschijnlijk alleen de eerste die ermee rond gaat rijden

Je bent waarschijnlijk alleen de eerste die ermee rond gaat rijden
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ach ja ik zie het wel, Maakt me allemaal niet uit, eerst maar eens zorgen dat het allemaal ff geflockt wordt .MartijnG schreef:En nee Marcel, je bent niet de eerste met dit dashboard![]()
![]()
Je bent waarschijnlijk alleen de eerste die ermee rond gaat rijden
En dan als het klaar is ff de renault wat op gaan frissen zal die niet erg vinden.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Das boerenbont



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
hahahahaahah-jo- schreef:dan is ie wel de eersteMartijnG schreef:En nee Marcel, je bent niet de eerste met dit dashboard![]()
![]()
Je bent waarschijnlijk alleen de eerste die ermee rond gaat rijden(Marcel heeft dit dash ook al lange tijd als ik me niet vergis)






wie kan mij even vertellen wat de originele compressie verhouding van een gtt is?