Ik vind het een beetje waardeloos wat zo'n goser doet

Misschien wist hij het echt niet..zou kunnen maar K*t ist wel natuurlijk..Duupke schreef:Good 4 you,
Ik vind het een beetje waardeloos wat zo'n goser doet
Daar heb je gelijk in, de wereld vergaat gelukkig niet door twee zwart oranje clio's. Maar credits aan de originele bedenker als je zijn/haar idee jat is toch ook wel prettig. (Als je het echt niet van elkaar weet, houd dat natuurlijk ook op, maar goed het idee lijkt mij duidelijk)catrinus schreef:idd. Snap de drukte niet echt. Lekker belangrijk dat iemand je kopieëerd. Beter goed gejat dan slecht verzonnen
op zich ook wel netjes gedaan zo te zienRemco T. schreef:Nou de look-a-like is klaar
http://home.wanadoo.nl/marcel_montanus/ ... es/746.jpg
opzich verschilt er nog wel veel aan..gelukkig
bedoelde die van remy ralfRalf schreef:Mike (spitsoor) schreef:gaat die van jou ook oranje worden dan
? wat lul jij nou? dat is ie toch al eeuwen
owwwMike (spitsoor) schreef:bedoelde die van remy ralfRalf schreef:Mike (spitsoor) schreef:gaat die van jou ook oranje worden dan
? wat lul jij nou? dat is ie toch al eeuwenniet die van remco
Nou die van Remy (in het echte leven toevallig ook Remco) blijft gewoon zwart metallicMike (spitsoor) schreef:bedoelde die van remy ralfRalf schreef:Mike (spitsoor) schreef:gaat die van jou ook oranje worden dan
? wat lul jij nou? dat is ie toch al eeuwenniet die van remco
Mn pa vind t vast top maar mn ma zal het wel niet zo kunnen waarderenJeroen schreef:Mooi Mooi.
Airride erop en gaan met die Megaan