Maar het FNB is de bakermat van de hele RTC

Hehe ik heb ze eerst gebruikt onder mijn 9 en toen later onder mijn rode coupe ( nog steeds een beetje spijt dat ik die heb verkocht) op het filmpje .......en chris heeft de rest geregeld ......MartijnG schreef:Whehe, bekende Cup velgjes onder die rode ClioDie bandjes waren wel glad toen ik ze van je overnam Ivo
...dat die dingen nog onder de 9 en de 5 hebben gezeten
![]()
Blijft een mooi filmpje
rozeFlorus schreef:Snel een blik Geel eroverheen zwiepen zeker![]()
misschien omdat ik teveel herrie rook en misschiel wel gedeeltes van de 25 achterliet ?Alex Los schreef:Gelukkig was ik er niet bij.....maar dit was wel de reden dat het FNB topic op zwart ging![]()
![]()
Maar het FNB is de bakermat van de hele RTC
Effe alles op de Haas manier in de tectyl en hij kan er weer jaren tegen.....en als je ooit te water raakt blijft ie drijvenIvo van Achthoven schreef:Tuurlijk valt het mee...."het is ook een Bleu Sport"![]()
![]()
Nee klopt Wouter, 1 bumperophanging achter was croky, en bij de voorruit is er wat nieuw plaatwerk ingebibberd, ver op de kofferklep wat kaalgemaakt, en onder de koplampen even het front aangepakt![]()
Was er wel blij mee, heb ze wel eens gekker gezien
Dat zal altijd zo blijven met een Bleu krotIvo van Achthoven schreef:Staat nu zonder deuren en motorkap, ziet er wel sneu uit nu...
:
Ben benieuwdIvo van Achthoven schreef:Ik zal morgen even wat foto's en meer tekst en uitleg online gooien
Gewoon jaloersJochem de Haas schreef:Dat zal altijd zo blijven met een Bleu krotIvo van Achthoven schreef:Staat nu zonder deuren en motorkap, ziet er wel sneu uit nu...
:
Nee, die niet. Der stond een 350z met een kapotte motor bij jullie......die staat nu bij onsIvo van Achthoven schreef:350z......daar rijdt Chris het weekend mee rondt, omdat ik zijn Megane RS nodig heb voor de Nieuwsbrief