Dat heb ik hem ook al gezegdMartijnG schreef: Volgende keer als er iets aan die Clio moet worden vervangen...bel dan meteen ff![]()
Enne, zet morgen een luchtratel op die moer en je hebt hem zo los.

Dat heb ik hem ook al gezegdMartijnG schreef: Volgende keer als er iets aan die Clio moet worden vervangen...bel dan meteen ff![]()
ja heb ik ook wel maar weet niet of dat gaat lukken omdat die 3 gaatjes erin zitten, dan wordt hij zo holMark Coupe schreef:Ik heb daar een setje voor om slotbouten te verwijderen is een soort krachtdop met linkse draad erin, die kan je er op draaien en dan de bouten verwijderen als je de andere kant op draait.
Kijk de foto, er zitten 3 gatjes erin, in die gaatjes werd de kop gezet om hem los te draaien, als je daar een gat in boort om dat contra schroefdraad erin te zetten dan boor je toch die bout leeg, dan ga je het middelste stukje weghalen snapie?Mark Coupe schreef:hoe bedoel je dat??
Nee dat setje van mij valt over de hele slotbout heen dus die drie gaatjes heb je geen last vanSpiNd0o schreef:Kijk de foto, er zitten 3 gatjes erin, in die gaatjes werd de kop gezet om hem los te draaien, als je daar een gat in boort om dat contra schroefdraad erin te zetten dan boor je toch die bout leeg, dan ga je het middelste stukje weghalen snapie?Mark Coupe schreef:hoe bedoel je dat??