ga weer snel verder nu, tot snel
Komt overeen met jou probleem.Uit theorieboek schreef: Wanneer draagarmrubbers versleten zijn, voelt de auto instabiel aan met het nemen van bochten, acceleren en remmen (trillingen en zwalken).
akkoord, gister nog even bij ronald geweest, hij vermoedde hetzelfde. ga zo me veerpoten omwisselen en kijken of het aan de andere kant ook is anders moet het dat wel zijn.Corniels schreef:Komt overeen met jou probleem.Uit theorieboek schreef: Wanneer draagarmrubbers versleten zijn, voelt de auto instabiel aan met het nemen van bochten, acceleren en remmen (trillingen en zwalken).
Ik zet me geld op Riël
nieuwe draagarm inclusief rubbers kost 65 euri, want heet verstandig. denk gewoon nieuwe dan toch?Bart V schreef:met een bankschroef krijg je die rubbers er ook in.
Volgens mij heb je er toch al 1 gevonden??kool schreef:nieuwe draagarm inclusief rubbers kost 65 euri, want heet verstandig. denk gewoon nieuwe dan toch?Bart V schreef:met een bankschroef krijg je die rubbers er ook in.
turtlewaxAnthonyR schreef:![]()
wat glimt die geack
![]()
![]()
normaal heb je die groene flessen met goude dop, dit was een blauwe fles met gouden dop, gekregen met sinterklaas van me zusje toen:MartijnG schreef:Whehe, kun jij mij meer info geven over die turtle wax?? welk type precies? kosten?
haha dat wist ik trouwens ook welMartijnG schreef:Ja klopt, mijne zit ook redelijk nieuw in de lak, maar wil de mijne ook weer laten glimmen
geen turtle wax kopen zit siliconen in dus als je ooit je wagen wilt bijlaten spuiten dan heb je een groot probleemMartijnG schreef:Ik zal binnenkort eens gaan kijken! Bedankt voor de info![]()
lol, ik kreeg ook al zo'n fles met sinterklaaskool schreef:normaal heb je die groene flessen met goude dop, dit was een blauwe fles met gouden dop, gekregen met sinterklaas van me zusje toen:MartijnG schreef:Whehe, kun jij mij meer info geven over die turtle wax?? welk type precies? kosten?
TurtleWax Plus PTFE.
maar denk ook doordat hij net is gespoten hij vrij hard glimt he
Daar hebben ze een busje siliconenverwijderaar voor uitgevonden.Danny van Duren schreef:geen turtle wax kopen zit siliconen in dus als je ooit je wagen wilt bijlaten spuiten dan heb je een groot probleemMartijnG schreef:Ik zal binnenkort eens gaan kijken! Bedankt voor de info![]()
hmmz nou der zijn zat zonderRiël schreef:Daar hebben ze een busje siliconenverwijderaar voor uitgevonden.Danny van Duren schreef:geen turtle wax kopen zit siliconen in dus als je ooit je wagen wilt bijlaten spuiten dan heb je een groot probleemMartijnG schreef:Ik zal binnenkort eens gaan kijken! Bedankt voor de info![]()
Bovendien zit in vrijwel elk poestspul siliconen
hahaPaul1916v schreef:Netjes!
Zie ik daar een wuppie op je dashboard?
nee ex-eigenaar/malloot met carkitARNO16V schreef:Ziet er goed uit! Alleen die 2e antenne... ex politie auto?