Toch heb ik voorlopig de originele lobster gebruikt (sorry Steven

) Daarna een stukje gebogen slang zodat de buis verder horizontaal verder kan. Tegen de lobster het T-stuk voor de dumpvalve gemonteerd + de nieuwe zuigerdumpvalve gemonteerd.
Voor de bocht naast de dynamo heb ik een stuk uitlaat gepakt wat ik nog had liggen. Het stukje van de downpipe naar de uitlaat zeg maar. Die bocht was perfect om langs de dynamo te leiden.
Vanaf de turbo zit alles nu aangesloten. Vanaf de IC mis ik nog een slang die ik hopelijk volgende week kan bemachtigen. Er ligt verder een 135 graden bocht voor klaar die dan nog met een stuk slang op de bocht bij de dynamo kan worden aangesloten. Bij klaar dus

Ik om dus nog twee stukken slang tekort.
Verder is het niet supernetjes allemaal natuurlijk, hoop originele slangen gebruikt enzo en geen fancy Samco shit (ja, 1 90 graden bocht op de turbo) maargoed...als het straks allemaal werkt ben ik er blij mee

Verbeteringen gaan we later wel weer aanbrengen...
Verder heb ik ook ff nog ff een schroefsetje eronder gedonderd van FK. Verlaging vind ik zelf nog tegenvallen, maar als ik er wat kilometers mee maak zal ie nog wel wat zakken. Nu gemeten had ik 8 cm bij de voorbumper (hangt eigenlijk erg hoog ivm de IC, tegen de knipperlichten aan), 7 cm bij de dorpels voor en 10 cm dorpels achter...erg hoog nog allemaal dus
En binnenkort gaat de auto toch weer een stukkie omhoog aangezien er weer 15" onder gaan komen...
Heb belangrijkste wat nog moet gebeuren is het monteren en aansluiten van de bleedvalve. Iemand daarvoor nog tips? Want als ik het allemaal goed begrepen heb, moet ik 3 gaten in het schutbord boren? Hebben anderen dat ook gedaan? ;
- 1 gat voor de slang vanaf de carb naar de bleedvalve,
- 1 gat voor de slang van de bleedvalve naar de wastegate en
- 1 gat voor de slang van de bleedvalve naar de open lucht?