bougies er uit had ik al eerder als tip gegeven maar toen kreeg ie volgens mij nog geen olie.
je moet dan ook best lang doorstarten btw.
en zoals ik het lees zal dat wel niet gelukt zijn?
accu was nogal dood?
Starttoerental was gewoon te laag samen met teveel lucht in het systeem denk ik. Uiteindelijk was de accu aardig leeg gestart ja. Dat de motor nu uiteindelijk aansloeg was ook een mazzeltje (deed ie eerder niet). In combinatie met een toerental van 1500-2000 rpm kwam de oliedruk dan ook gelukkig boven water
Nou ja, beter te voorzichtig dan te lomp. Ook al heb ik m nu gewoon lomp gestart op goede hoop
Hoe het er naar 10.000km uitziet? De auto zal natuurlijk amper gebruikt worden, dus denk dat het wel zo netjes blijft
Nee gelijk heb je, maar het is zeker beter dan hoe het er origineel uit zag. We zien wel hoe lang het houdt.
Gerald; 2 januari langs Martin, kijken of ik het meteen mee kan krijgen. Sowieso nog plek maken in de loods.
Is het leer ook zwart gespoten? Dat ziet er wel netjes uit!
Ik ben bang dat je van dat glans-zwart spijt gaat krijgen.
Tijdens de afsluitmeet bij Mrtn gezien en die was er zelf ook niet zo blij mee iirc, spiegelt veel te veel...
Na 4 pogingen is zit het dashboard nu netjes op zn plek. Nu alleen nog de juiste kachel bedieningskabels opzoeken en dan kan ook de middenconsole erin. Morgen verder met overige interieurpanelen.
En dan zit er een einde aan de vakantieperiode en zullen de updates wat minder snel achter elkaar volgen denk ik
Had twee verschillende setjes bedieningskabels van het paneel naar de kachel. Gespiekt bij Gerald en die kabels gebruikt. Blijk ik toch de andere set nodig te hebben. Er zijn blijkbaar uitvoeringen met twee verschillende lengtes kabel voor de warm/koud bediening. Phase 1 / Phase 2 verschil?
Goed, de juiste kabels zitten er nu in. Nu alleen nog de klemmetjes om te kabels vast te houden proberen te plaatsen. Tip voor mensen die ooit hieraan gaan beginnen; EERST de kachel met kabels en paneel plaatsen vóór het dashboard erin gaat
Als het meezit gaat de GTT aanstaande zaterdag op transport naar de spuiter De rolkooi zal ter plekke gemonteerd worden en dan zal er aan de rest van de auto begonnen worden (hopelijk)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"