Stom eigenlijk. Hadden ze toen ik vorige week zaterdag de velgen afgeleverd heb, gezegd dat het twee weken zou gaan duren, dan had ik daar vrede mee gehad. Nu zou het een week duren en ben ik er sinds afgelopen maandag iedere dag mee bezig.

Nou inderdaad!Strijder schreef:Heb je nou nog een beetje kunnen genieten van je lederen interieur in die ene maand?![]()
Waarom gewoon geen ''rijswijk'' velgen, scheelt je een hoop gedoe allemaal...
En lekker dat ze rijdenPatrick (Basic) schreef:Nou inderdaad!Strijder schreef:Heb je nou nog een beetje kunnen genieten van je lederen interieur in die ene maand?![]()
Waarom gewoon geen ''rijswijk'' velgen, scheelt je een hoop gedoe allemaal...
Heb je de goede kleur en helemaal netjes.
Ja hoor. Na een maand ga je het toch gewoon vinden, dus ik heb het net lang genoeg gehad.Strijder schreef:Heb je nou nog een beetje kunnen genieten van je lederen interieur in die ene maand?![]()
Heb je helemaal gelijk in. Eigenwijs zijn heeft soms z'n voordelen, soms z'n nadelen.Strijder schreef:Waarom gewoon geen ''rijswijk'' velgen, scheelt je een hoop gedoe allemaal...
voor die prijs kan je ook een hele mooie donker rode 205 cti kopen. Staat hier wel eens voor de deur (en te koop op marktplaats), als ik geld had kocht ik hem voor erbijDuupke schreef:Hier vlakbij in Waspik, is zondag de toertocht vlak langs gekomen, staat een 106 Rallye te koop...
106 Rallye
Heb zelf een Gentry gehad. Zelfde als Griffe alleen andere kleurstelling. Heel relaxe auto!LotuzClioWilliams schreef:Ik heb totaal niets met een cabrio 205. De enige 205 die ik echt interessant vind, is de Griffe.
Alleen heeft een Gentry minder vermogen dan de Griffe en is de Griffe exclusiever dan de Gentry. Beetje de Williams onder de 205jes.GeniustheGzA schreef:Heb zelf een Gentry gehad. Zelfde als Griffe alleen andere kleurstelling. Heel relaxe auto!LotuzClioWilliams schreef:Ik heb totaal niets met een cabrio 205. De enige 205 die ik echt interessant vind, is de Griffe.