ACT: 5 GT Turbo
cup aansluiting voor de actuator is de simpelste aansluiting voor de drukregeling. Je haalt een hoop extra slangen weg, en kunt dus wel weer wat uitsluiten. maar het zit allemaal boven de gasklep en je hebt dus geen valse lucht daar.
wanneer heb je je benzine filter vervangen voor het laatst? dat zijn ook notoire probleem makers
wanneer heb je je benzine filter vervangen voor het laatst? dat zijn ook notoire probleem makers
drukregelaar kan ook.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Benzinefilter is nog niet vervangen door mij, dus waarschijnlijk heeft die zijn beste tijd dan ook al gehad. Heb gewoon getest dat de benzine er goed uitstroomt en proper is, maar filter ga ik ook op mijn lijstje zetten dan.Abel schreef:cup aansluiting voor de actuator is de simpelste aansluiting voor de drukregeling. Je haalt een hoop extra slangen weg, en kunt dus wel weer wat uitsluiten. maar het zit allemaal boven de gasklep en je hebt dus geen valse lucht daar.
wanneer heb je je benzine filter vervangen voor het laatst? dat zijn ook notoire probleem makers
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Inderdaad Abel, dat was het euvel twee draadjes doorgebroken...Abel schreef:kabelboom van de klep checken, die kan ook stuk zijn vanwege metaalmoeheid
De 5 is nu in principe APK klaar, mooi op tijd voor de openingsmeeting!
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Waar kan mijn vader nog een carb revisie set bestellen?
Lieft een Nederlands bedrijf.
Bij een ouder topic kwam ik mabo tegen maar daar kreeg mijn vader geen gehoor.
Lieft een Nederlands bedrijf.
Bij een ouder topic kwam ik mabo tegen maar daar kreeg mijn vader geen gehoor.
http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/d108.html
Even mailen!
Je moet de SX208 hebben, als ik me niet vergis.
Even mailen!

Je moet de SX208 hebben, als ik me niet vergis.
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Heb me vader het nummer van bccp gegeven.
Bedankt voor de reacties.
Bedankt voor de reacties.
Weet iemand of de afmetingen van het gat is de fusee waar de aandrijfas doorheen gaat van een Clio 16v fusee, dezelfde zijn als van van een R5 GTT?
Wat ik bedoel is, past een Clio 16v as in de fusee van een R5 GTT?
Het is allebei 21 splines, dus dat is hetzelfde.
Wat ik bedoel is, past een Clio 16v as in de fusee van een R5 GTT?
Het is allebei 21 splines, dus dat is hetzelfde.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
past
binnenmaat is hetzelfde, alleen de buitenmaat van een 16v is groter, dus lager is groter en dus iets beter dan van een gtt.
binnenmaat is hetzelfde, alleen de buitenmaat van een 16v is groter, dus lager is groter en dus iets beter dan van een gtt.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Ik ben opzoek naar een nieuwe waterpomp en heb er een gezien op mister-auto.nl, is dat meuk of valt de kwaliteit mee?
1 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 4R139.html
2 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 2020Z.html
of
3 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 06635.html
1 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 4R139.html
2 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 2020Z.html
of
3 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 06635.html
ik zou er geen 2 tientjes op besparen...
Als dat ding binnen korte tijd kapot gaat en je moet weer een andere, ben je niet alleen dat geld weer kwijt, maar ook nog eens alle tijd.
Kijk, als het nou 100 ballen zou schelen zou je een gokje kunnen wagen, maar voor dit prijsverschil zou ik voor zekerheid (valeo) gaan.
Als dat ding binnen korte tijd kapot gaat en je moet weer een andere, ben je niet alleen dat geld weer kwijt, maar ook nog eens alle tijd.
Kijk, als het nou 100 ballen zou schelen zou je een gokje kunnen wagen, maar voor dit prijsverschil zou ik voor zekerheid (valeo) gaan.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
http://www.bogijn.nl/zoeken/artikelnummerm1n1 (Jasper) schreef:Ik ben opzoek naar een nieuwe waterpomp en heb er een gezien op mister-auto.nl, is dat meuk of valt de kwaliteit mee?
1 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 4R139.html
2 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 2020Z.html
of
3 http://www.mister-auto.nl/fl/waterpomp/ ... 06635.html
http://www.bogijn.nl/onderdelen/artikel ... /waterpomp
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
leuke shop. hebben meer dan ik had gedacht. Zoiets als dit is echt goedkoop
http://www.bogijn.nl/onderdelen/93/rena ... koelmiddel
http://www.bogijn.nl/onderdelen/93/rena ... koelmiddel
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Afgelopen tijd daar een hoop besteld i.v.m. onderhoud eigen wagenpark. Levertijd wat langer dan als je bij Brezan o.i.d. besteld (2 tot 4 werkdagen) , maar dat is niet erg voor mij, als het een beetje plant. Maar de prijs is voor A-merk remdelen zeeeer scherp te noemen vind ik (niet ergens anders goedkoper gevonden i.i.g.).
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 790
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Er handig dit soort adressen Arco! Bedankt voor de tip 
De waterpomp voor mij is ondertussen al via de pm geregeld

De waterpomp voor mij is ondertussen al via de pm geregeld

prijzen zijn idd niet normaal 

Hele distributieset F7P/R 105 euro http://www.bogijn.nl/onderdelen/93/rena ... tieriemset
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Blij dat ik weer iemand wat geld kan besparen met deze tip 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Problemen zijn ondertussen van de baan, het was een beetje een combinatie van allerlei zaken. Maar met deze ingrepen rijdt hij terug smooth en draait hij mooi stationair.whokilled schreef:Benzinefilter is nog niet vervangen door mij, dus waarschijnlijk heeft die zijn beste tijd dan ook al gehad. Heb gewoon getest dat de benzine er goed uitstroomt en proper is, maar filter ga ik ook op mijn lijstje zetten dan.Abel schreef:cup aansluiting voor de actuator is de simpelste aansluiting voor de drukregeling. Je haalt een hoop extra slangen weg, en kunt dus wel weer wat uitsluiten. maar het zit allemaal boven de gasklep en je hebt dus geen valse lucht daar.
wanneer heb je je benzine filter vervangen voor het laatst? dat zijn ook notoire probleem makers
Wat is er vervangen :
- nieuw o-ring carbu
- andere stationair sproeier
- andere terugslagklep in inlaat (die van carterverluchting was defect)
- benzinefilter
- benzineslang
- bougies
- delco/rotor
- paar vacuumslangen
volgens mij waren de stationairsproeier en de benzinefilter de grote boosdoeners, die heb ik als laatste vervangen en tot dan viel hij nog constant stil bij het remmen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Iemand bij Renault die kan checken of de phase 2 grill weer opnieuw leverbaar is? Augustus nog niet, maar in Engelenad zie ik ze weer nieuw voorbij komen.
77 01 367 888

77 01 367 888

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mijn 5 gtheeft een behoorlijk remverschil achter, en nuzijn ze er al ruim een week mee bezig, alles gedaan, wat dingen vervangen, en vandaag op voor de APK trapt de monteur de remdrukbegrenzer naar de filesteinen....
Ding opengebarsten, helaas pindakaas....
Maar nu...., niet meer leverbaar via Renault !
Oeps, maar hopen dat ie via universeel kanaal wel te bestellen is, anders wordt het lastig
Ding opengebarsten, helaas pindakaas....
Maar nu...., niet meer leverbaar via Renault !
Oeps, maar hopen dat ie via universeel kanaal wel te bestellen is, anders wordt het lastig

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
voor die rooie?
zat er dan gewoon een verstelbare remdrukregelaar in naast de handrem.
zat er dan gewoon een verstelbare remdrukregelaar in naast de handrem.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik typ scheel.
zet er dan een verstelbare remdrukverdeler in, dus gewoon zo'n ding waarmee je zelf de remdruk kunt bepalen. dat bedoelde ik
zet er dan een verstelbare remdrukverdeler in, dus gewoon zo'n ding waarmee je zelf de remdruk kunt bepalen. dat bedoelde ik

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Volgens veel mensen is die niet meer leverbaar. Ik heb em destijs (2 jaar geleden) via deze site besteld:
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... r-regelaar
Ik heb toen die lpr gekregen, was toen als enige leverbaar.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-o ... r-regelaar
Ik heb toen die lpr gekregen, was toen als enige leverbaar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zat er bij die LPR ook een nieuwe veer bij?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
5 GT Turbo '88 GT5