Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
Tnx, die uitbouw wil ik toch met de tijd eromheentwingoturbo schreef:bumper ziet er goed uit zo in kleur meegespoten, staat goed onder iedere twingo, maakt de twingo weer een stukkie wreder. (goede keuze btw)
well done!
oja stiekem ff foto van de bumper onder een andere twingo (foto van 7 jaar geleden)
[img]http://www.twingo.net/nicolas/phemelrijk1.jpg[/img]

wel met bredere velgen denk ik

-
Chris je moet alleen kijken of je die verbreders mee wilt plamuren, je ziet ook wel eens twingo's waar ze zo op bevestigd zijn, dan zie je weer de naden zitten. Het is alleen jammer dat het onderdeel qua prijs te doen is en de rest eromheen altijd weer extra geld kost, tenzij je zelf handig bent met plamuur?!
Ik volg je project en wens je succes.
grtz
Ik volg je project en wens je succes.
grtz
Chris
Very nice

Very nice

Vandaag een set nieuwe slofjes gekocht voor. Die zijn erg hard gegaan terwijl achter nog als nieuw is
.
Met enorm veel mazzel een nieuwe set Pirelli's P7F gescoord in de buurt. De derde band kreeg ik erbij en heeft nog 6mm. Mooi als reserve
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()

Met enorm veel mazzel een nieuwe set Pirelli's P7F gescoord in de buurt. De derde band kreeg ik erbij en heeft nog 6mm. Mooi als reserve

-
- Contacteer:
mooie bandjes hoor 
welke maat is dit nou?

welke maat is dit nou?
-
- Contacteer:
netjes idd op de foto lijken ze nog veel breder moet ik zeggen
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nadeel van deze band is dat de wang heel stijf is. Hierdoor krijg je dus niet het getrokken bandje wat je normaal hebt met 175-50-13...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
misschien eens laten uitlijnen dan?Chris@R5 schreef:Vandaag een set nieuwe slofjes gekocht voor. Die zijn erg hard gegaan terwijl achter nog als nieuw is.
Omdat de velgen er niet heel best meer uit zagen heb ik ze eens gespoten. Ik vind Revolutions met een zwart hart heel mooi, dus tijd om mijn Schmidts een opknapbeurt te geven.
Eerst mij helemaal kapot geschuurd op die velgen, maar dan konden ze toch eindelijk gespoten worden.
![Afbeelding]()
En het eindresultaat. You love it, you hate it

![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Eerst mij helemaal kapot geschuurd op die velgen, maar dan konden ze toch eindelijk gespoten worden.
En het eindresultaat. You love it, you hate it

-
- Contacteer:
Ziet er netjes uit 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
dat staat los van elkaar hoor, als de auto verder goed spoort, niet trilt (in het stuur) en de banden niet scheef afslijten, dan ligt het aan de bochten die wat sneller genomen wordenTheoV schreef:misschien eens laten uitlijnen dan?Chris@R5 schreef:Vandaag een set nieuwe slofjes gekocht voor. Die zijn erg hard gegaan terwijl achter nog als nieuw is.

velgjes zijn stoer geworden

trillen is meestal onbalans, dus een plak/slagloodje verloren
irritant is nog het minst erg, alle (kogel)gewrichten krijgen dezelfde, zoniet hevigere trillingen te verwerken... dit met het oogpunt op slijtage

irritant is nog het minst erg, alle (kogel)gewrichten krijgen dezelfde, zoniet hevigere trillingen te verwerken... dit met het oogpunt op slijtage
Nice Chris
Staat 'm errug goed!

Staat 'm errug goed!
-
- Contacteer:
erg leuk geworden !
leuk hoor die velgens zo!! 

Morgen breng ik de voorwielen weg voor balanceren en nieuwe banden. Sinds het spuiten heb ik namelijk enorme last van onbalans. Het stuur trilt zo erg dat ik het niet meer stil krijg. Het schudt gewoon als een debiel
Ik heb er niks anders mee gedaan dan spuiten en weer monteren op de goede plekken. Dus LV/RV, RA/LA. Hopelijk is het dan morgen klaar, want het is echt geen doen.

Ik heb er niks anders mee gedaan dan spuiten en weer monteren op de goede plekken. Dus LV/RV, RA/LA. Hopelijk is het dan morgen klaar, want het is echt geen doen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zware verf
Zal wel ergens een loodje verdwenen zijn misschien...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Nieuwe bandjes zitten eromheen. Het trillen is helemaal weg.
Maar het kan nooit lang goed gaan. Zo is gister bij wegwerkzaamheden een steentje op de voorruit gekomen en heeft en soort blaasje gemaakt. Dus de schade aan de buitenkant is nog geen milimeter of 2, maar daaronder zijn de glaslagen van elkaar af ter grote van 5 á 7mm. Wat kost dat ongeveer? Met een WA verzekering moet ik er toch voor opdraaien.
Maar het kan nooit lang goed gaan. Zo is gister bij wegwerkzaamheden een steentje op de voorruit gekomen en heeft en soort blaasje gemaakt. Dus de schade aan de buitenkant is nog geen milimeter of 2, maar daaronder zijn de glaslagen van elkaar af ter grote van 5 á 7mm. Wat kost dat ongeveer? Met een WA verzekering moet ik er toch voor opdraaien.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
WA is alleen schade aan derde.
Met WA + of All risk is het wel gedekt.
Als het te herstellen is kost het je, als je het zelf moet betalen ongeveer 80 a 100,00.
Vervanging is heel verschillend kwa prijs.
Met WA + of All risk is het wel gedekt.
Als het te herstellen is kost het je, als je het zelf moet betalen ongeveer 80 a 100,00.
Vervanging is heel verschillend kwa prijs.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ja tussen de 80 en 120 zat ik ook al te denken. Vervangen is niet nodig, het is maar heel klein, maar wil zeker zijn dat ie niet verder stuk gaat. Ik plak voor een paar daagjes wat op en dan deze week maar even naar carglass.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Carglass is wel een van de duurste (als je zelf betalen moet)Chris@R5 schreef:Ja tussen de 80 en 120 zat ik ook al te denken. Vervangen is niet nodig, het is maar heel klein, maar wil zeker zijn dat ie niet verder stuk gaat. Ik plak voor een paar daagjes wat op en dan deze week maar even naar carglass.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!