Ventilator staat er toch echt recht voor.Menno schreef: Waarom draaien ze daar eigenlijk zonder koeling, of komt dat ergens uit de muur of de vloer ofzo?
Of die aan staat kan ik niet zien, maar de keren dat ik er was werkte die nog

Ventilator staat er toch echt recht voor.Menno schreef: Waarom draaien ze daar eigenlijk zonder koeling, of komt dat ergens uit de muur of de vloer ofzo?
Dank voor de complimenten Geert, zal ik doorgevenGeert schreef:Vandaag de clio maar eens als second opinion laten uitlijnen en uitwegen bij Jan Steverink. Perfecte toko met aandacht voor klant en detail en veel kennis van zaken.
Tot onze grote verbazing was eigenlijk alles al perfect. Het gewicht verschil tussen links en rechts voor was 2 kilo.... Ruim binnen de marge dus, helemaal als je beseft dat ik de schroefset gewoon op de gok in hoogte gesteld heb.
Aan de uitlijning een paar kleine veranderingen doorgevoerd om slijtage aan de binnenkant van de band wat te verminderen. Ik had blijkbaar iets teveel uitspoor. Normaal slijten mijn banden alleen aan de buitenkant
Goed planGeert schreef:Start post maar eens geupdate. Gelijk even een overzicht van alle upgrades. Zijn er inmiddels ook al meer dan gedacht.
Ik gebruik een Spartan Lambda van 14point7. Kost een kleine 120 euro en is controller en sensor in één.MartijnG schreef:Welke wideband gebruik je als ik vragen mag Geert? Is dat een compleet setje of alleen de sensor die je gebruikt. Zit zelf nog te twijfelen wat ik wil hebben, een Innovate LC-1 setje of TechEdge oid.
MartijnG schreef:Welke wideband gebruik je als ik vragen mag Geert? Is dat een compleet setje of alleen de sensor die je gebruikt. Zit zelf nog te twijfelen wat ik wil hebben, een Innovate LC-1 setje of TechEdge oid.
ah bs autotune levert ze ook weerJoost van der Hammen schreef:MartijnG schreef:Welke wideband gebruik je als ik vragen mag Geert? Is dat een compleet setje of alleen de sensor die je gebruikt. Zit zelf nog te twijfelen wat ik wil hebben, een Innovate LC-1 setje of TechEdge oid.
alles bij elkaar....
http://www.bs-autotune.nl/shop/index.php/cPath/57
De platen zijn bedoeld voor standaard draagarmen. Door de kleinere gaten kan je de fuseekogels vast zetten. Voor mij inderdaad niet meer nodig.Tom schreef:Zijn die gaten at random geboord? Apart patroon.