Nelis 44 schreef:Owkee bedankt Gerry, dat is een duidelijk verhaal.
Weet je toevallig ook bij wie ik dat het beste kan laten doen?
en ook niet onbelangrijk; wat het zou kosten?
Jeroen van der Belt(http://www.vdbworks.nl/) heeft het bij mij en Norman gedaan.
Kosten? Het setje en inbouwen. Misschien dat je het zelf in kunt bouwen, of enkel de hardware inbouwen en het elektrische door Jeroen.
Ik heb meerdere bedrijven gemailed waaronder vdbworks maar daar heb ik nog niets van gehoord. Van een ander welen die vertelde me dat het minimaal 1500 euro zou kosten(set+inbouw) en dat vind ik toch ''ietwat'' veel...maar bedankt voor de info i.i.g
Jochem de Haas schreef:In het deel van je carb onder je gasklep...even uit me hoofd zit er aan de bestuurders kant net boven het voetstuk van de carb een aansluiting.
afhankelijk van een fase 1 of 2 carburateur zit die of richting bestuurders kant, of recht naar achter.
Is er iemand die mij kan vertellen of fase 1 GTT velgen nog onder mijn auto passen?
Er zit bij mij namelijk een cup-onderstel onder en de stalen cup velgen die ik er nu onder heb zijn een stuk smaller.
Maar kan iemand mij vertellen wat de originele bandenmaat van die velgen i.c.m. r5 en waar te halen...
Heb namelijk op internet gekeken en 195 breedte en 13 inch samen kan ik niet vinden...
Omdat de hoogte van een band niet vast is. Dat is een percentage van de breedte. 195/50/15 wil dus zeggen dat de band 195mm breed is en de hoogte van de band is 50% van 195mm.
Nelis 44 schreef:Owkee bedankt Gerry, dat is een duidelijk verhaal.
Weet je toevallig ook bij wie ik dat het beste kan laten doen?
en ook niet onbelangrijk; wat het zou kosten?
Jeroen van der Belt(http://www.vdbworks.nl/) heeft het bij mij en Norman gedaan.
Kosten? Het setje en inbouwen. Misschien dat je het zelf in kunt bouwen, of enkel de hardware inbouwen en het elektrische door Jeroen.
Leeroy heeft het destijds ook op zijn (ex) combat gtt laten inbouwen bij vdb works, volgens mij kostte dat 700 euro ofzo. Ik wil eigelijk ook nog eens zo'n setje erop hebben ivm kans op pingelen, groupbuy wellicht? Inbouwen moet niet heel moeilijk zijn lijkt me
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"