Indd...dashboard eruit is een koekie als je het een keer gedaan hebt. Vooral zonder voorraam inderdaad. Lange schroevendraaier door de ventilatiegaten en beetje wrikken.
Gewoon een beuk van onderen op de juiste plaatsen....
Met die schroevendraaier heb je kans dat je dash uitscheurt als je iets te lomp bent ..........ja oke als je te hard slaat ook
En vergeet vooral niet veel te vloeken! Dat helpt.
Of misschien zelfs iets in de buurt houden dat kapot mag om zo nu en dan even op af te reageren.... Anders bestaat de kans dat het dashboard (of 1 van de klemmetjes) het moet ontgelden.
Ik gebruikte ipv een schroevendraaier een grote platte steeksleutel om de middelste drie klemmen los te krijgen. Werkte prima.
ben niet zo van het bellen naar een vreemde met een klein vraagje en al helemaal niet in het weekend.., had gehoopt op een evt reactie van hier maar gisteravond toch maar een mailtje de deur uit gedaan.
de DIY kit is inmiddels door Maurice weer online gezet en ik heb gelijk een set besteld, ga het spul aansturen met KDFi, ben benieuwd.
wordt het product niet meer verhandelt of is er een probleem met de site?
gr starma
op de engelse site staat een (bijna) complete set te koop voor 550 pond.
----------------
As i have fitted a b18ft to my 5 im selling my C1j gtt efi parts.
I have a michael tierney inlet manifold with throttle body, tps, bosch 308 injectors, fuel rail and fpr, Efi parts Trigger wheel and pick up and a drilled and tapped head end plate with coolant temp sensor.
[img]http://i423.photobucket.com/albums/pp31 ... 185423.jpg[/img]
professionaly assembled Megasquirts MS2 V3 Extra ecu setup for ford edis. comes with interface cable and tuning/mapping software. I have the ecu connection but no wiring loom as this will need making to suit the application.
[img]http://i423.photobucket.com/albums/pp31 ... 173417.jpg[/img]
Zijn die halve hier in vergelijk met het originele niet iets groter / vollediger ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ziet er idd aardig begeerlijk uit, ik hou het voorlopig wel bij de MB kit aangestuurd met KDFi, hoef niet het snelste apparaat te hebben; sneller als origineel en nog enigzins betrouwbaar als dagelijks vervoer is ook prima
Ik heb even een aantal vraagjes met betrekking tot de 5 gtt
Wat is jullie ervaring met verschillende intercoolers voor de 5GTT?
Van de een hoor ik dat een FMIC meer lucht krijgt en dus meer pk's,terwijl ik ook weer verhalen hoor over een groter turbo gat met een FMIC.
Wat is het beste toe te passen een FMIC, eentje met een dubbele capisiteit of gewoon de standaard intercooler?
Wat is het beste luchtfilter voor een 5 GTT: K&N,Green,J&R, of een van de inlegfilters?
Heeft de 5 een enkele nokkenas? En als er een nokkeras word besteld bijvoorbeeld bij K-tec heb je dan nog verder iets nodig of past het er dan gewoon zonder extra onderdelen in? Heeft iemand ervaring met de 285 Cat cams?