ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ja blinde idioten dus |: |: |:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Echte BMW rijders he
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Robke
Car: Lexus IS250

Luco/Alpine-racer schreef:die corsa kan ook naar de sloop hoor
Tijd voor een bril? Het is een Civic, geen Corsa. (0)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

wat maakt dat nou uit :p
begint allebei met eenC
en het is allebei niks :lol: :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

deze was het
lekker opgekruld

[img]http://rz.game-server.cc/rick/Zandvoort ... 007385.jpg[/img]

de stoel staat nog in de sjonniestand :lol: :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

er reed nog een alpine mee ook
jouw maatje mick?
[img]http://i195.photobucket.com/albums/z297 ... G_0016.jpg[/img]
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

-1 Shitvic :D

Nog een heleboel te gaan
Steven(stk)

die civic stoncd op tijd stil, jammer genoeg de bmw die daar weer achter in vloog niet

http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... &start=420

Check anders ook dit filmpje, helemaal achteraan kun je het originele ongeluk zien staan.

http://rz.game-server.cc/rick/Zandvoort ... cember.wmv
Laatst gewijzigd door Steven(stk) op za 15 dec 2007 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Leuk om zoiets te regelen met je verzekeraar trouwens.

Waar is het gebeurd meneer? Euh circuit van Zandvoort.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

jongens, zet je geluid ff vol open (fuck de buren ;) ) en luister even mee
De Ascari A10, nederlands product met de V8 uit de oude M5. Alleen dan met sequentiele bak eraan vast... heerlijk!
En nog vet bakkie ook:
[img]http://log.autogespot.com/12-2007/ascari/1.jpg[/img]

Snelste tijd op het topgear-circuit
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=3
paulvanrooij
Contacteer:

aan de namen op civicclub te zien waren de vrienden van steven er ook bij. klinkt als een aardig zootje daar :S je zou er maar tussen rijden zeg

@Luco: das die A310 met die v6 badges op de zijkant toch? herken zn velgen van t klassiekerfestival
antoine
Car: Renault Clio III RS

Paul1916v schreef:jongens, zet je geluid ff vol open (fuck de buren ;) ) en luister even mee
De Ascari A10, nederlands product met de V8 uit de oude M5. Alleen dan met sequentiele bak eraan vast... heerlijk!
En nog vet bakkie ook:
[img]http://log.autogespot.com/12-2007/ascari/1.jpg[/img]

Snelste tijd op het topgear-circuit
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=3
Ik vind dit geen nederlands produkt. Dat Klaas swart achter dit projekt zit betekend niet dat het nederlands is. (F)
paulvanrooij
Contacteer:

ok, ok...
"nederlands" dan ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

[img]http://rz.game-server.cc/rick/Zandvoort ... 007387.jpg[/img]

en volhouden dat die op tijd stil stond
en schelden op andere en roepen dat het sjonnies zijn

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat zie ik
een sjonnieuitlaat :lol: :lol: :lol: :lol:

aan de schade voor te zien heeft die naar mijn mening niet op tijd stilgestaan
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 15 dec 2007 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Het zal je auto maar wezen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
paulvanrooij
Contacteer:

mwah, echte sjonnieuitlaat is nog 2 keer zo groot, toch? ;)

Nee ik snap het wel.. als iemand van de RTC zo gesandwiched zou zijn, zouden wij allemaal precies hetzelfde roepen!
Miekje16V

MartijnG schreef:Het zal je auto maar wezen...
Jah mee eens... Renault of niet, tis toch kut voor de eigenaar van de auto!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

tuurlijk is het kut
maar als ik 80 auto's op de baan zie waarvan er 40 mongolen zijn, ga ik van de baan af
het is je eigen keuze om te blijven rijden

het waren veel onervaren coureurs en vonden het raar dat er niks werd uitgelegd
dan weet je toch genoeg en als je dan verstandig bent, kies je eieren voor je geld

maar goed das mijn gedachte

ik zag ook een witte starslet met gele wielen in dat filmpje
das toch dat maatje van steven?
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 15 dec 2007 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Paul1916v schreef:aan de namen op civicclub te zien waren de vrienden van steven er ook bij. klinkt als een aardig zootje daar :S je zou er maar tussen rijden zeg

@Luco: das die A310 met die v6 badges op de zijkant toch? herken zn velgen van t klassiekerfestival
ook nog op film staan hoe een BWM asociaal zit te rijden en bijna de witte starslet aanrijd... die gozer ging even later vol op de rem, en zijn remmen blokkeerde.. dat soort gasten moeten echt gelijk van de baan gehaald worden en een ontzegging krijgen om op het circuit te rijden.

las er dit :ja:

@ luco: kerel stond volgens mij wel op tijd stil maar werd van achteren "genomen"door die beemer
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Had ik ook gelezen indd, maar snap nu niet of die starlet zo op de rem ging staan of juist de BMW...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
paulvanrooij
Contacteer:

Stevie zal hier binnenkort het hele verhaal wel posten (of quoc zelf)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Stevie zal hier binnenkort het hele verhaal wel posten (of quoc zelf)
ben benieuwd
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Hessel schreef:
Paul1916v schreef:aan de namen op civicclub te zien waren de vrienden van steven er ook bij. klinkt als een aardig zootje daar :S je zou er maar tussen rijden zeg

ook nog op film staan hoe een BWM asociaal zit te rijden en bijna de witte starslet aanrijd... die gozer ging even later vol op de rem, en zijn remmen blokkeerde.. dat soort gasten moeten echt gelijk van de baan gehaald worden en een ontzegging krijgen om op het circuit te rijden.

las er dit :ja:

@ luco: kerel stond volgens mij wel op tijd stil maar werd van achteren "genomen"door die beemer
volgens mij is de schade voor veel groter dan achter, dat vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd als je op tijd stil stond
of de voorkant moet stukken zwakker zijn dan de achterkant
dan heb ik niks gezegd
Xabre
Car: 19 16V

Trust me. I know what I'm doing.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

:lol:
Menno

Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij is de schade voor veel groter dan achter, dat vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd als je op tijd stil stond
of de voorkant moet stukken zwakker zijn dan de achterkant
dan heb ik niks gezegd
Dat is over 't algemeen wel zo. Voor heeft een kreukelzone he. Bij kopstaartbotsingen zie je dat verschil in sterkte vaak erg duidelijk.

( Verders geen idee wat er gebeurd is, moeten ze ook vooral lekker zelf weten. )
rev it like a rental
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ok dat zou een goede verklaring zijn
ik weet ook dat mensen het zich vaak anders herrinneren dan wat er werkelijk is gebeurd

die gozer die zich er bij mij inboorde tijdens de cursus had ook een heel andere versie dan ons
gelukkig hadden instructeurs die op het dak stonden hetzelfde gezien als ons verhaal

het gaat vaak ook erg snel natuurlijk
maar zulke schades blijven natuurlijk zeer sneu voor de eigenaars van de auto
Calavera

Zo... vandaag was inderdaad een tikkie te druk.

Ze hebben sowieso te veel mensen toegelaten.
en tweede bijkomstigheid, de cursisten voor de knaf moesten smiddags examenrijden. En velen van hen gingen sochtends ff meedoen om warm te rijden. Ze zouden smiddags beginnen en alle cursisten waren voor 8en al aanwezig.

Daarnaast was het zo dat de civic wel degelijk op tijd stil stond, zo niet maar een klein kusje op de flank heeft gemaakt in de mr2.
Het was de beamer die daarachter keihard derin boorde.

In dat filmpje is te zien dat de bestuurder mij weer op het rechte stuk had ingehaald. En ik reed dus pal achter hem. Ik heb ook op tijd kunnen remmen hiervoor. Ben uitgeweken op het gras en motor is uitgevallen, en zekeringen uitgeklapt bij doorstarten. En heb daarom die ene pic kunnen maken vanaf de berm.

Lang verhaal kort te houden. Jongen van aw11 was in eerste instantie buiten bewustzijn, kwam bij kennis, en omdat hij paniekerig reageerde hebben ze hem onder narcose gebracht om te voorkomen mogelijk nekletsel of ander letsel erger te maken.

Der waren ditmaal inderdaad te veel euh 'sjonnies' die denken dat ze de wereld zijn. En het niet kunnen hebben dat een starslet ze evenaart of sneller is. En willen ze je daarna per se uitremmen, heel veel beamers met weggefikte remmen gezien.

Ander forumgenoot van me heeft inmiddels contact per email met de maten van de mr2 rijder. Worden we op de hoogte gehouden van zijn toestand.
Laatst gewijzigd door Calavera op zo 16 dec 2007 0:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Calavera

MartijnG schreef:Had ik ook gelezen indd, maar snap nu niet of die starlet zo op de rem ging staan of juist de BMW...
Het was de beamer die het niet kon hebben dat de slet nu sneller was... wilde op het rechte end per se later remmen.. en ging daarna richting grindbak... niet meer teruggezien. Of ie echt in de bak was beland weet ik niet.
Ik vind het geen interessante auto om te blijven volgen ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Calavera schreef:
MartijnG schreef:Had ik ook gelezen indd, maar snap nu niet of die starlet zo op de rem ging staan of juist de BMW...
Het was de beamer die het niet kon hebben dat de slet nu sneller was... wilde op het rechte end per se later remmen.. en ging daarna richting grindbak... niet meer teruggezien. Of ie echt in de bak was beland weet ik niet.
Ik vind het geen interessante auto om te blijven volgen ;)
das typisch een beamerreactie ja :lol: :lol: :lol:
die denken echt dat ze net zo laat kunnen remmen als een auto die 300 kilo lichter is :~ :~ :~ :~
Nenad1916v

Hallo,

gister wou mijn auto niet starten. Was de brandstofrelais kapot. Andere ingedaan en hij deed het weer. Maar na een half uur ofzo weer het zelfde. Toen weer een andere relais geporobeerd maar nog steeds nils. Heb toen met een draadje direct de rode en bruine draad verbonden. Je hoort dan in de motorruimte wel gezoem maar hoor niet de brandstofpomp zoemen. Dus mogelijk pomp kapot? Waar zit deze pomp? In de tank, achterin onder de bank? En hoe kan ik eventueel deze pomp testen of die nog goed is?
Het gaat om een 16v Chamade '92.

Alvast bedankt.
Mick

@Luco, dat is inderdaad Robbert Jan met die A310. Ik begreep dat ze met ca. 80 auto's op de baan reden en dat Rj het in die volle sessie maar voor gezien hield. Meestal ben ik er ook, echter gisteren heb ik het blok van de clio 16V uit elkaar gehaald.

Ik raak na een sessie ca. 2 liter koelvloeistof kwijt. Helaas nog geen oorzaak gevonden. Het is geen: lekke koppakking, thermostaat, scheur in blok/kop, kappote dop expansievat, kappotte waterpomp, gescheurde slang!! Misschien heeft iemand hier een idee??

vr.gr.

Mick
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heb je het systeem al eens op druk gezet? Dikke kans dat er toch ergens een klein gaatje in een slang zit, die onder druk vloeistof lekt. :)
Nenad1916v

Weet iemand ook of de brandstof pomp van een Williams in een 16v Chamade past ?
Menno

Mick schreef: Ik raak na een sessie ca. 2 liter koelvloeistof kwijt. Helaas nog geen oorzaak gevonden. Het is geen: lekke koppakking, thermostaat, scheur in blok/kop, kappote dop expansievat, kappotte waterpomp, gescheurde slang!! Misschien heeft iemand hier een idee??

vr.gr.

Mick
Zeikt 't naar buiten? Rookt ie enorm wit, of zie je 't in de olie terugkomen?
In dat laatste geval: scheurtje in de kop, of wat heeel soms wel eens voorkomt, is een doorgeroestte warmtewisselaar.
rev it like a rental
Gesloten