Marcel B. schreef:photoshop
Jullie hebben gelijk, maar ik vond het wel leukrene19 schreef:duidelijk photoshop jah

zie ook Hello Kitty Ferrari
Marcel B. schreef:photoshop
Jullie hebben gelijk, maar ik vond het wel leukrene19 schreef:duidelijk photoshop jah
denk niet dajje het zo boeiend vindt, maar das een XLR-stekker, wordt nog gebruikt voor microfoons enz, vinnet nog niet eens zo'n hele slechte oplossing eerlijk gezegd......Wilma schreef:Wat is dit nou voor stekker? Gebruikt voor de kilometerteller![]()
![]()
![]()
Chris, we weten wat voor stekker het is, vandaar de smileysCChris schreef:denk niet dajje het zo boeiend vindt, maar das een XLR-stekker, wordt nog gebruikt voor microfoons enz, vinnet nog niet eens zo'n hele slechte oplossing eerlijk gezegd......Wilma schreef:Wat is dit nou voor stekker? Gebruikt voor de kilometerteller![]()
![]()
![]()
woops, okey.......dat had ik niet begrepen uit de smileysWilma schreef:Chris, we weten wat voor stekker het is, vandaar de smileysCChris schreef:denk niet dajje het zo boeiend vindt, maar das een XLR-stekker, wordt nog gebruikt voor microfoons enz, vinnet nog niet eens zo'n hele slechte oplossing eerlijk gezegd......Wilma schreef:Wat is dit nou voor stekker? Gebruikt voor de kilometerteller![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt het alleen niet gauw tegen (je verwacht het niet) onder een motorkap![]()
Maarten en Edwin![]()
Goed bewaren zou ik zeggen, dingen zijn onbetaalbaar bij de dealer...CChris schreef:denk niet dajje het zo boeiend vindt, maar das een XLR-stekker, wordt nog gebruikt voor microfoons enz, vinnet nog niet eens zo'n hele slechte oplossing eerlijk gezegd......Wilma schreef:Wat is dit nou voor stekker? Gebruikt voor de kilometerteller![]()
![]()
![]()
dat logo ziet er van heel dicht bij niet uitMartijnG schreef:Damn, jammer dat ie voor de rest weggaatIk wil dat logo op de achterklep wel, hoef ik het zelf niet meer zilver te maken
![]()
Staat daar nou ook de rode GT van Edwin?
Waar gekocht en quanta costa?Wilma schreef:M'n dumpvalve