Hehe... belt net een oud klasgenootje op. Vraagt hij of ik niet toevallig een veren spanner heb. Blijkt hij heeft ze civic verlaagt. Maar de auto is nu zo laag dat hij niet meer bij ze huis in de velserbroek kan komen
Edward(ForeverYoung) schreef:
Denk dat ik binnenkort nog even ga kijken, fotootjes maken voor in het 'gespot op de sloop' topic
Oh ja, het motortje liep dus nog gewoon. Ik was bang dat ze 'm weg had gedaan door iets met de motor ofzo, maar dat blijkt dus toch weer een stukje kwaliteit Zat toch aardig richting de 3 ton (OK, bij 213.500 is ie wel licht gereviseerd, nieuwe klepjes enzo. )
Laat dat kijken maar achterwege. Je komt het terrein niet op bij die sloper. Ken de beste man wel via de autospuiter. Zelfs hij komt het terrein niet op om ff te kijken wat er allemaal is. En kom je het terrein wel op loopt er iemand met je mee ter controle
ik kan een setje azev a velgen kopen die onder een golf 3 zitten. de naafdiameter van een golf 3 is volgens mij 57.1 en van de clio 16v 60.1. volgens die kerel zou het wel passen, maar klopt dat ook??
Roy schreef:Een velgendokter kan dat gewoon uitdraaien voor je. Kost je een tientje per wiel.
oow dat is nog geen raar idee maar volgen die kerel zou het wel onder de clio passen. dus vraag me af of hij er wel ringen in heeft gehad. ik wacht nog ff de mail af.
Roy schreef:Een velgendokter kan dat gewoon uitdraaien voor je. Kost je een tientje per wiel.
oow dat is nog geen raar idee maar volgen die kerel zou het wel onder de clio passen. dus vraag me af of hij er wel ringen in heeft gehad. ik wacht nog ff de mail af.
Edward(ForeverYoung) schreef:
Denk dat ik binnenkort nog even ga kijken, fotootjes maken voor in het 'gespot op de sloop' topic
Laat dat kijken maar achterwege. Je komt het terrein niet op bij die sloper. Ken de beste man wel via de autospuiter. Zelfs hij komt het terrein niet op om ff te kijken wat er allemaal is. En kom je het terrein wel op loopt er iemand met je mee ter controle
Hmm.. beetje vreemd..
Maar goed, ik moet toch eerst bellen (of ie d'r nog wel staat, kan best dat ie nu ruim een maand later al weg is ofzo..) en dan hoor ik vanzelf wel of ik toestemming krijg of niet
En voor fotootjes maken mag er best iemand meelopen. Mits hun ook akkoord gaan natuurlijk
Bedankt dat je het ff zei, weet ik alvast wat ik kan verwachten..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Is echt bij veel slopers zo tegenwoordig dat je zelf niet meer het terrein op mag om kijken en of te demonteren. Waarschijnlijk iets te veel misbruik van gemaakt in het verleden
Is er hier toevallig iemand bij de politie? Ik heb net de vraag gekregen of men in NL met een zogenaamd "grijs rijbewijs", een oud duits rijbewijs in NL mag rijden?
De RDW site zegt: Bestuurders in het internationale verkeer
Bestuurders in het internationale verkeer kunnen in veel gevallen volstaan met het rijbewijs uit het land van herkomst. In sommige gevallen is een internationaal rijbewijs nodig.
Een bestuurder in het internationale verkeer is iemand die niet in Nederland woont, maar wel in Nederland aan het verkeer deelneemt met een voertuig. Bijvoorbeeld: toeristen, vertegenwoordigers of bestuurders van vrachtwagens of touringcars.
De regels zijn als volgt:
Een rijbewijs afgegeven in een van de landen van de Europese Unie of in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen of Zwitserland is in Nederland altijd geldig voor bestuurders in het internationale verkeer.
De open vraag is hier nog dat het rijbewijs is uitgegeven in de tijd dat de EU nog niet bestond... Dus is het letterlijk niet binnen de EU uitgegeven. Aan de andere kant is het uitgegeven in een land dat sinds het begin van de EU bij de EU hoort....
Wie geeft hier eigenlijk uitsluitsel over de RDW of alleen de politie?
ik vind het altijd leuk om daar aan de achterkant van de paddock te kijken. ik ken de namen niet zo goed. maar eigenlijk de 3e laatste bocht voor start finish.
Christian schreef:jongens wij willen 29julie naar de DTM in zandvoort wat is een goede kijk lokatie welke trubune is het mooist wie kan mij wat meer info geven
de kleine tribune is best leuk (dat houten geval) dan zie je de auto's overal om je heen
Christian schreef:jongens wij willen 29julie naar de DTM in zandvoort wat is een goede kijk lokatie welke trubune is het mooist wie kan mij wat meer info geven
de kleine tribune is best leuk (dat houten geval) dan zie je de auto's overal om je heen