ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Toch zaten er 2 leuke vrouwtjes bij tijdens full speed :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

MartijnG schreef:Nee volgens mij niet...andere organisatie (gelukkig). Al hoewel die dames op de Franse Autodag vorig jaar ook van een Poolse vrachtwagen waren gevallen :~
Oh dat verklaart die gezichten
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Haas
Car: Megane RS

MartijnG schreef:Wat kosten die RVS pijpen bij dat bedrijf bij jou op het industrieterrein ook alweer? >-) :p :wink:
ik zal eens vragen :)

Gebogen en wel? ;)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

(Y) Alles erop en eraan :D
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

zal eens een balletje opgooien vanaf de downpipe naar achter. Moeten we nog wel en keer de definitieve maatvoering opmeten :)
Maus

www.nu.nl schreef:Miljonair tart buren met naspelen oorlog
Uitgegeven: 9 juni 2007 14:19
Laatst gewijzigd: 9 juni 2007 14:25

LONDEN - De Amerikaanse multimiljonair Charles Burnett III heeft zijn 51-jarige verjaardag op een wel heel bijzondere wijze luister bijgezet en daarmee zijn buren op de kast gejaagd. Burnett veranderde zijn landgoed in een slagveld waar met behulp van laagvliegende gevechtsvliegtuigen en tanks belangrijke slagen uit oorlogen werden nagespeeld.

Een deel van de ingezette pantservoertuigen en amfibievoertuigen was afkomstig uit de privécollectie van Burnett.

De miljonair wilde niet alleen stilstaan bij zijn eigen verjaardag, maar met de activiteiten ook herdenken dat Groot-Brittannië en Argentinië 25 jaar geleden een oorlog om de Falkland-eilanden voerden.

Kostuums

De ongeveer honderd gasten droegen op verzoek van Burnett historische kostuums. Een orkest speelde militaire muziek en klassiekers van Vera Lynn.

Een buurvrouw stelde in de zaterdageditie van The Times dat ze de aanblik van het militaire schouwspel angstaanjagend vond, omdat het haar aan de Tweede Wereldoorlog deed denken.

Overdreven

Rob Gray, de beheerder van het landgoed van Burnett, liet weten dat hij de commotie zwaar overdreven vond. "Het spijt me dat mensen zich aan het lawaai hebben geërgerd, maar je kan het niet iedereen naar de zin maken", aldus Gray. "Het was onschuldig vermaak. Niemand heeft zelfs ook maar een vingernagel gebroken."

(c) ANP

:lol: :klop: :worship:
Egon

:lol:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

:lol: :lol:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Steven
Car: M536

Hmmzz en weg is ze (U)

[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Peug_vertrek.jpg[/img]

Zal 'r toch wel missen, die motor was echt uber gewoon, maargoed ws. gaat ze dienst doen in de Rally's van Wallonië :bye:
Haas

ach, lol genoeg mee gehad toch ;) :worship:

en nu snel aan die rolla!
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Jammer dat de 309 weggaat! Zijn echt vette auto's (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Car: M536

Naja tis zeker een leuk ding om gehad te hebben, winst heb ik er niet op gemaakt, verlies ooknie gelukkig. (naja wat sleuteltijd :p ).

Iig beter zo weg dan aan een 19 jarig kereltje die elke dag voorbij scheurt. :D
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

Goedemiddag mensen.....

Ik heb even een kort vraagje. Ik stel hem maar hier omdat het overbodig is om een nieuwe topic te openen : 8)

Ik ben (eindelijk na 3 jaar ofzo) weer eens (een beetje) bezig met me 5 GTT. Nu heb ik een nieuwe voorbumer (phase 1) gekocht maar daar zit geen rode 'strip' in. Nu wil ik hem best uit me oude slopen, maar ik vraag me af hoe dit precies vast zit? Ik heb geen zin om alles los te breken omdat ik denk dattie vast gelijmt zit ofzo, terwijl het makkelijker kan :D

alvast dank...
Haas

mag ook in act 5GT Turbo hoor ;)
maar hier ist ook prima..
Gast

enkele bekende gezichten in dit filmpje van de franse televisie waaronder Marcel (Oldskool) :lol:

klik
Egon

ik ga zo mijn pa maar eens bezoeken op vaderdag
Ik heb ze alweer een tijdje niet gezien.
-jacco-
Über-Spammer

-jo- schreef:enkele bekende gezichten in dit filmpje van de franse televisie waaronder Marcel (Oldskool) :lol:

Filmlinkje
Leuk filmpje :D
Korte samenvatting, had nog leuker geweest om de racende alpine en gordini's ook ff te laten zien, die gingen lekker tekeer :worship: :D

Enneuh... Die bekende belgen op het eind heb je toch ook gezien? :wink:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Sanderclioll

Heeft iemand een idee waar ik de frequenties van de kanalen van digitenne kan vinden ?
Van Canal Digital kan ik ze wel vinden, maar digitenne nog niet.
90% van de kanalen heb ik gevonden, de rest wil ik handmatig proberen.

Ik gebruik een USB adapter met smartcard reader, wel gaaf, digitenne op me laptop.
-jacco-
Über-Spammer

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

die achterkant is ook niet echt om over naar huis te schrijven :lol: wat een hok zeg!
TheoV
Contacteer:

Egon schreef:ik ga zo mijn pa maar eens bezoeken op vaderdag
Ik heb ze alweer een tijdje niet gezien.
is dat niet een week te laat?

ik heb vandaag een of andere soort van renault brochure weten te bemachtigen, met alle renault modellen in, en nog een heleboel andere pro-renault zooi..
uit 1975........

leuk om lezen, verkooppraatjes voor een R15 TL .......
Vos

week te laat?

(0) grapjurk :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

In Belgie valt vaderdag een week eerder dan in Nederland, volgens mij. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Merijn schreef:In Belgie valt vaderdag een week eerder dan in Nederland, volgens mij. :)
ze lopen daar toch altijd achter :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Xabre
Car: 19 16V

ja met vaderdag zelfs 51 weken :P
Trust me. I know what I'm doing.
Vos

:lol: :lol: :lol:
Egon

:lol:
nou ja, het was gezellig gisteren

..... nu weet ik waarom mijn pa altijd zo raar keek toen ik nog in Belgie woonde en naar mijn vader toe ging op vader dag. :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Momenteel zijn we bezig de zolder wat op te ruimen, echt lachen wat je dan voor een foto's van jezelf tegen komt en collecties die je ooit gespaard hebt, onder andere Dream Cars. :worship:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Tijdje geleden:
Edward(ForeverYoung) schreef:
Hey Edward hoe ist? Met mij gaat wel, wou even zeggen dat de Renault 19 overleden is :'( :'( :'( €50 voor de sloop :'(
Echt heel erg, maar heb nu net gister een Megane gekocht, rijden we nu in dezelfde auto :wink:

Groetjes, Maaike

Tja, hij was al niet meer van mij, maar toch best jammer dit (U)
Het hoe en waarom hoor ik nog..
Vandaag:
hey edward!

sorrie late reactie!! :shame: ben nogal druk met de studie, ben namelijk over 1,5 week klaar en moest nog van alles doen. zal je vragen even antwoorden :wink:

1. de renault 19 staat bij sloperij international motors bv in hoogkerk, ik kreeg er nog 100 euro voor dus dat was een meevaller... (tis maar hoe je t bekijkt...)

2. de 19 was door zn achteras gezakt... :-? bij de garage aangekomen bleek dat de kopeling echt helemaal aan zn eind was, de draagbalken door en door verroest waren, iets met een of andere kogel, de distributieriem moest vervangen worden, het motortje van de ruitewisser deed t niet en het slangetje naar de benzinetank was lek. dit was echt het minimum, waarschijnlijk zouden ze nog wel meer tegen komen als ze m zouden maken. het koste in ieder geval 1300 euro om te maken en hun advies was "weg ermee." ook al blijft t de auto, moest wel even mn best doen om niet te huilen... :'(

3. de megane die ik gekocht heb is een 5 deurs, rood matallic. hij is van 1996, 1.6 en heeft op dit moment 200.000 km gelopen. hij is wel een stuk langzamer dan de 19 zeg!! dat is het enige wat ik in deze auto mis... maar ja, t belangrijkste is natuurlijk dat ie goed is en dat ie er ook een beetje mooi uit ziet.
Denk dat ik binnenkort nog even ga kijken, fotootjes maken voor in het 'gespot op de sloop' topic (U)
Oh ja, het motortje liep dus nog gewoon. Ik was bang dat ze 'm weg had gedaan door iets met de motor ofzo, maar dat blijkt dus toch weer een stukje kwaliteit :worship: Zat toch aardig richting de 3 ton :) (OK, bij 213.500 is ie wel licht gereviseerd, nieuwe klepjes enzo. )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Merijn
Über-Spammer

Vette wallpapers van oude F1-wagens en dergelijke... Zeeer vet! (vind ik dan :P )

http://www.jacky-ickx-fan.net/english/wallpaper.php
GJ
Car: Megane 4 RS

Gaaf Moby Dick :worship:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

die jps wagen
owwwwwwwwww zooooooooooooooooooomoooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

http://www.jacky-ickx-fan.net/Wallpaper ... in_75B.jpg
even knippen en plakken in je browser
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 19 jun 2007 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

KoenGTT

Ik heb deze wagen van het weekend nog in het echt gezien. Tijdens een demo van oude formule1 bolides tijdens het nurburgring oldtimer festival.
Das pas vet... en die mensen hebben zoveel geld dat ze nog niet eens voorzichtig ermee rondrijden.
Gesloten