ACT: Algemeen Chat Topic. I
Kom nooit aan die kantSiempie schreef:eeeuh kijk es naar die brug die je op de achtergrond ziet

-
Zijn er hier mensen uit de omgeving voorne putten (zuid-holland) die eens wat af willen spreken bij een parkeerplaats aan het haringvliet soort van meeting? 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
[Mierenbevruchtersmodus]Maar de foto is al in de cache geladen, dus hij wordt niet dubbel binnengehaaldMartijn schreef:Ik niet, maar jij voor deze herplaatsing wel......? Misschien is quoten zonder de foto dan handiger.

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Tja wat is beter..Erik (Schepjes) schreef:is dat weer beter als een gewone N73 dan?
Wat er op stond bij was de allereerste versie welke een hoop problemen gaf.
Nu heb ik de allernieuwste erop zitten en loopt het een stuk beter.
Alleen is dus alles engels, dus ook je woordenboek, maar dit is een zakelijk toestel voor mij dus dat maakt niet uit.
Mooie van dit ding is dat hij gekoppeld is aan outlook, dus alles word gesyncd en ook met Goldmine (zeer uitgebreid relatiebeheer programma)..
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
Bij jou mischien, maar niet iedereen laat alles in zijn cache, en dat word hij toch echt opnieuw geladen...Edward(ForeverYoung) schreef:[Mierenbevruchtersmodus]Maar de foto is al in de cache geladen, dus hij wordt niet dubbel binnengehaaldMartijn schreef:Ik niet, maar jij voor deze herplaatsing wel......? Misschien is quoten zonder de foto dan handiger.[/Mierenbevruchtersmodus]

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Nee, je begrijpt het verkeerd
De foto stond 2 keer op deze pagina, onder elkaar, maar de 2e keer wordt ie niet opnieuw binnengehaald..
Want dat heeft ie 1 seconde daarvoor al gedaan, en in de cache gezet. Behalve als je de cache helemaal uitzet (ik heb nooit geprobeerd of dit eigenlijk mogelijk is..)
Wat er bij een volgend bezoek aan deze bladzij van het ACT gebeurt, is afhankelijk van browser, instellingen en of je net de cache hebt leeggehaald

De foto stond 2 keer op deze pagina, onder elkaar, maar de 2e keer wordt ie niet opnieuw binnengehaald..
Want dat heeft ie 1 seconde daarvoor al gedaan, en in de cache gezet. Behalve als je de cache helemaal uitzet (ik heb nooit geprobeerd of dit eigenlijk mogelijk is..)
Wat er bij een volgend bezoek aan deze bladzij van het ACT gebeurt, is afhankelijk van browser, instellingen en of je net de cache hebt leeggehaald
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Dat nokiageklooi blijft aanmodderen vind ik.Sander de Bruin schreef:Tja wat is beter..Erik (Schepjes) schreef:is dat weer beter als een gewone N73 dan?
Wat er op stond bij was de allereerste versie welke een hoop problemen gaf.
Nu heb ik de allernieuwste erop zitten en loopt het een stuk beter.
Alleen is dus alles engels, dus ook je woordenboek, maar dit is een zakelijk toestel voor mij dus dat maakt niet uit.
Mooie van dit ding is dat hij gekoppeld is aan outlook, dus alles word gesyncd en ook met Goldmine (zeer uitgebreid relatiebeheer programma)..
Heb nu een jaar een HTC Magician, pocket-pc telefoon, en dat ding kan dat wat die nokia doet al veel langer. En beter

Uiterst flexibel, ik vraag me af wat zo'n N32465 voor voordelen heeft t.o.v. dat 'oude' ding van mij.
-
Ik had hiervoor een Qtek 9100.
Wat een h*#r#n toestel, echt rampzalig.
Kon alles met die nokia nu doe ook allang en nog veel meer, alleen
voordeel van deze nokia is dat het ook echt werkt, en niet soms wel en soms niet maar gewoon altijd. Hier kan ik echt vanopaan.
Die qtek was altijd maar weer afwachten of ik kon opnemen of dat hij niet per ongeluk vast loopt.
Vandaar dat ik erg blij ben met deze nokia...
En WM2003 was toch die versie dat als je accu leeg is je alle data kwijt bent ?
voordeel van deze nokia is dat het ook echt werkt, en niet soms wel en soms niet maar gewoon altijd. Hier kan ik echt vanopaan.
Die qtek was altijd maar weer afwachten of ik kon opnemen of dat hij niet per ongeluk vast loopt.
idd, dealer 200 euro per stuk, imitatie bij automaterialenzaak 100 euro, eBay 27 euroMartijn schreef:Net een Laguna.Xabre schreef:leuk systeem heeft peugeot trouwens, draagarm en fuseekogel is 1 geheel
[img]http://www.lott.de/Tecdoc/127/5013704.jpg[/img]Dure hobby.

best een leuke conceptcar
[img]http://auto.vtc.vn/newsimage/original/v ... renaut.jpg[/img]
[img]http://auto.vtc.vn/newsimage/original/v ... renaut.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Paul1916v schreef:post of 12 boven de jouwe
Paul1916v schreef:http://www.losange.nl/
Nieuw blad over renault..
Nog nooit eerder bestond er een blad over Renault waarin alle producten, nieuw en oud, de organisatie en de personen erachter de volle aandacht kregen. Losange Magazine biedt die formule wel en is daardoor la référence Renault.
Personenautos, bestelwagens, vrachtwagens, bussen, landbouwtractoren, vliegtuigen, motoren en alle andere producten van Renault komen uitgebreid voor het voetlicht. Daarnaast onder meer miniatuurmodellen, boeken en accessoires voor de ware liefhebber. Losange Magazine onderscheidt zich door uniek historisch beeldmateriaal, maar ook eigen reportages en rij-impressies van zowel nieuwe als oude Renaults.
Duupke (Ronald) schreef: Wed Jan 03, 2007 4:53 pm
Blaaaaaaaaaassssssss.....
Er is een nieuw tijdschrift op de markt, speciaal vooe Renault liefhebbers.![]()
http://www.losangemagazine.nl/
De site is voor een gedeelte nog 'under construction'.
En idd. wij staan er niet tussen in het lijstje van de clubs.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

betrapt

-
- Contacteer:
Ja Paultje, gevalletje 'pot verwijt de ketel' he???
Maar ja, je kunt niet alles bijhouden.
btw. leuke nieuwe emoticons (vallen me nu pas op
)
Maar ja, je kunt niet alles bijhouden.

btw. leuke nieuwe emoticons (vallen me nu pas op

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: R19.R
Niemand, dat houdt voor de rechter nooit stand.Abel schreef:Op alle foto's op de sites van U S Media en elders (inclusief het archief ) rust auteursrecht.Daantjuh schreef:zonde...
http://www.kilroynews.net/special/2007- ... lte-25.jpg
zie voor meer foto's http://www.kilroy.nl
Op enigerlei publicatie van onze auteursrechtelijk beschermde foto's
zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming volgt een factuur van 75,00 exclusief BTW per foto.
In geval van "leeching" wordt een bedrag ter grootte van de schade door overmatig dataverkeer in rekening gebracht.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
wie betaald?
Data is foetsie na 72 uur niet opladen. Ik had al meer dan een jaar een Qtek 9100. Ik draaide wel op een ROM van Molski.biz. Veel stabieler en sneller met veel tweaks. Nu heb ik van de verzekering een zelfde alleen van iMate. Had die qtek een beetje platgewalstSander de Bruin schreef:Ik had hiervoor een Qtek 9100.

Maar de iMate draait zonder andere ROM en draait zeer goed. Wel wat getweaked natuurlijk met spul van Molski
Maar die heb ik alleen om artikelen op te typen en te syncen op de redactie en thuis. Makkelijk onderweg zo'n ding. Voor huis-tuin-en-keuken een K750i. Lekker case-modden

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik zie alleen een kruisje
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Chris@R5 schreef:Data is foetsie na 72 uur niet opladen. Ik had al meer dan een jaar een Qtek 9100. Ik draaide wel op een ROM van Molski.biz. Veel stabieler en sneller met veel tweaks. Nu heb ik van de verzekering een zelfde alleen van iMate. Had die qtek een beetje platgewalstSander de Bruin schreef:Ik had hiervoor een Qtek 9100.
En WM2003 was toch die versie dat als je accu leeg is je alle data kwijt bent ?![]()
Maar de iMate draait zonder andere ROM en draait zeer goed. Wel wat getweaked natuurlijk met spul van Molskien draait op 244mhz zeer stabiel en snel.
Maar die heb ik alleen om artikelen op te typen en te syncen op de redactie en thuis. Makkelijk onderweg zo'n ding. Voor huis-tuin-en-keuken een K750i. Lekker case-modden
Heb het ook over de Qtek S100. Totaal geen problemen mee, ook niet na lang uitstaan. Bovendien ROM gepatched, nu een stukje ROM die, wanneer de batterijen uitvallen, ook niet gewist wordt. Nieuwste versies erop en ik doe er alles mee, emailen, internetten, forummen, bellen, mms, sms faxen, bluetooth, navigatie, tv bedienen

De S100 heeft een andere processor. Deze draait met wat tweaken stabiel op 600Mhz:p Ik vind m perfect!
-
- Über-Spammer
Gabri van der Veen schreef:http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstr ... er-97.html
volgens mij heb ik ook nog wel zoiets staan

toch altijd weer leuk gevonden