Martijn Kool schreef:750 (laat het 600 zijn dan) euro voor onderdelen wat geen fuck oplevert is echt teveel roy. als je een cliko 16v voor dat geld ophaalt haal je al nauwelijks winst als je alles verpatst, en aan dat 5je te zien pak je daar geen 600 euro aan onderdelen uit..
enige wat er redelijk uitziet op foto zijn de bumpers
maar goed, wel zonde dat ie uit elkaar gaat
Om in onderdelen weer door te verkopen heb je het nu over.
Net wat Chris zegt, als je een basis zoekt. Er staat niet zo gek veel te koop. En dat wat er staat kost veel meer.
Martijn Kool schreef:750 (laat het 600 zijn dan) euro voor onderdelen wat geen fuck oplevert is echt teveel roy. als je een cliko 16v voor dat geld ophaalt haal je al nauwelijks winst als je alles verpatst, en aan dat 5je te zien pak je daar geen 600 euro aan onderdelen uit..
enige wat er redelijk uitziet op foto zijn de bumpers
maar goed, wel zonde dat ie uit elkaar gaat
Heb voor minder ook een goede basis staan,dorpels en parafan vervangen
en je hebt weer een harde cas
weet 2 gt's te staan, voor 500 schijn ik ze op te mogen halen, ga ik van t weekend ff bij kijken. schijnt zelfs een gereviseerde turbo bij te zitten. kijk das dan een koopje
geen idee welke t zijn nog en wat er aan mankeert. morgen bel ik er even achteraan
Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
Zelfs al draai ik de stat.stelschroef helemaal in bokt en schokt de auto
en slaat af.
Met choke loopt de auto wel boven de 1500rpm maar ook onregelmatig.
Koud loopt het ding als nieuw,alleen warm uberhaupt niet.
Alpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
en slaat af.
van harte met je nieuwe aankoop.
ik las wat op een forum.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Alpine schreef:Wat kan een oorzaak zijn voor stationair (warm) niet blijven lopen?
en slaat af.
naast de stationairsproeier; mogelijk een vacuumlek + lukraak geklooi met de mengselschroef
weet iemand of de uitlaat flenzen naar het spruitstuk van de MBE pro 250 en 300 turbo's hetzelfde zijn als standaard?
ga aan een rvs spruitstuk beginnen omdat m'n huidige nu voor de 2e x gescheurd is, maar zou zonde zijn als de nieuwe turbo er over +/- half jaartje niet op past
Uit mijn hoofd gezegd, zijn deze niet helezelfde als standaard...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo dan.
De afspraak is gemaakt.
2 April breng ik 'm naar Hurricane Racing om op de testbank af te laten stellen.
Ben reuze benieuwd.
Ik laat het weten hoe 't gegaan is.