ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

KLIKKERDEKLIK

ai.... wat heeft die gedaan joh, niet eens meer aan achteras :S
Laatst gewijzigd door Haas op ma 11 dec 2006 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Vos

dies goed plat..... (S)

wel zonde van die 16v....
Ivo
Über-Spammer

De tandjes....., mag je blij zijn dat je er zelf goed uitkomt...., ik denk een total lossie... :p
MikeVV
Contacteer:

das een harde klapper geweest... blij dat ik daar niet ingezeten heb!!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-PAZ-
Über-Spammer

lijkt wel of ie ergens overheen gereden is en dat de achter-as er zo onderuit gerukt is
R5GTT. Drive it like you stole it
Marcus

Die is flink Total-loss.
Laatst gewijzigd door Marcus op ma 11 dec 2006 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Kanonne das denk ik vangrail--vangrail geweest..damn...zonde hoor, en dan die ambulance erbij :(
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Haas

achteras zit er nog onder zo te zien..alleen LA afgebroken, zal me wel een klappertje geweest zijn!
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

ff tussendoor:

http://someonewhocares.org/monkeys/

leuk stukje om ff te lezen :p
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Iemand hier die problemen heeft met msn? Ging net iets helemaal fout op me pc, 1 of andere virus, gelijk weggehaalt maar nu wil msn niet meer online komen?
MikeVV
Contacteer:

AnthonyR schreef:Iemand hier die problemen heeft met msn? Ging net iets helemaal fout op me pc, 1 of andere virus, gelijk weggehaalt maar nu wil msn niet meer online komen?
Nee geen probleem mee, kom er gewoon op!
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Daar baal ik dus weervan door zo'n klote bestandje met een virus erin :@ Niet dat ik nu perse wil msnén maar me moeder kan nu ook niet, krijg de foutcode: 810000306

iemand?, heeft als de verbinding test klopt iets te maken met keypoorten :@
Riël
Über-Spammer

Gebruik je iets van ZOnealarm of een ander programma wat een oogje in t zeil houdt?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Heb ik ook last van Anthony...nu al een paar maanden geloof ik...

Het houd op als ik mijn firewall (ZoneAlarm) uitzet...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

nope
MartijnG
Über-Spammer

Riël Notermans schreef:Gebruik je iets van ZOnealarm of een ander programma wat een oogje in t zeil houdt?
Weet jij toevallig meer hierover dan Riël? Dat ZoneAlarm en MSN niet samenwerken? Of bedoel je alleen maar dat je het dan uit moet zetten?

Ik heb namelijk nooit iets in mijn instellingen veranderd, maar MSN doet het gewoon niet meer samen met Zonealarm...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Riël
Über-Spammer

Nee ,schijnt na een bepaalde windowsupdate wel een bekend probleem te zijn?

Heb er toevallig ooit eens over gegoogled en dat stond me bij :)

Wellicht kun je poorten 'openen'bij zonealarm die messenger gebruikt?
Haas

kun je met die firewall geen uitzondering toevoegen voor msn dan? Kan bij de meesten toch wel? of praat ik nu poep....?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik had het eerst helemaal niet , maar nu opeens wel :@ na dat virus :@
MartijnG
Über-Spammer

Haas schreef:kun je met die firewall geen uitzondering toevoegen voor msn dan? Kan bij de meesten toch wel? of praat ik nu poep....?
Ja, je kan het wel als 'trusted' opgeven en dat staat er bij mij ook, maar van de ene op de andere dag deed MSN het niet meer....ZoneALram uit en toen deed ie het weer...

Kan ook best dat er weer ergens een virus zit :) Tijd voor een verse XP install... :~
Erik (Schepjes)
Contacteer:

ik gooi me msn maar uit, ik zie de een na de ander uit vallen.. |:
MikeVV
Contacteer:

MartijnG schreef:
Riël Notermans schreef:Gebruik je iets van ZOnealarm of een ander programma wat een oogje in t zeil houdt?
Weet jij toevallig meer hierover dan Riël? Dat ZoneAlarm en MSN niet samenwerken? Of bedoel je alleen maar dat je het dan uit moet zetten?

Ik heb namelijk nooit iets in mijn instellingen veranderd, maar MSN doet het gewoon niet meer samen met Zonealarm...
Er zit in Zone alarm een functie waardoor je MSN volledige rechten kan geven.
Weet niet precies meer waar dit zit maar het is zeker mogelijk.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Anders wordt het weer een reinstall :dSb:
Murray

AnthonyR schreef:Anders wordt het weer een reinstall :dSb:
reinstall is wel een heeeel erg simpele oplossing, en vaak nergens voor nodig
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Als er geen oplossing komt dan komt er een reinstall :wink:
Murray

heb je de foutcode die je krijgt al eens opgezocht bij ms kb? vaak vind je daar hele nuttige info wat de mogelijke oorzaak is.
Als het echt een virus is, en deze is verwijderd, moet msn na een herinstallatie (van alleen msn) het gewoon doen.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

MS KB?

Ik heb al overnieuw geinstalleerd, heb al op msn error blogspot dingen uitgevoerd zoals het daar staat maar dan lukt het nog steeds niet.
Murray

MicroSoft KnowledgeBase
ms kb

Niemand schijnt daar te willen kijken... Terwijl er een schat aan informatie op staat!
baszos

weeer een nieuwe tuningclub

Hier volgt een beschrijving over de nieuwe tuning-club POLITIE:

herkenbaarheid
Politie is echt een mega vet tuning team dat LANDELIJK aanhang heeft. Ze zijn meestal herkenbaar aan een aparte opvallende striping en vooral veel blauw (xenon?) licht.

jassen
Om te laten zien dat ze bij elkaar horen hebben ze net als andere clubs hun eigen jassen en shirts. Voor grote evenementen beschikken leden over speciale jassen en clubschildjes. Ze hebben een mooie clubvlag, maar die is gestolen. Daarom lopen de meeste leden op deze evenementen alleen met een vlaggenstok zonder vlag rond.

promo babes
Helaas is het met de promo dames een stuk minder goed gesteld. Bij Politie lopen er voornamelijk dikke nijlpaarden en manwijven rond.

clubhuis
Politie heeft in elke regio een clubhuis. Niet leden kunnen in dit clubhuis gratis overnachten. Politie staat altijd open voor leden van andere clubs en werken graag samen. Daarom wordt ook aan leden van andere clubs regelmatig de mogelijkheid geboden om gratis te komen overnachten.

Streetracing
Daarnaast beschikken ze over een elitair street racing team dat zich "KLPD" noemt. Om te laten zien hoe hard ze kunnen en om hun autos nog beter te kunnen tunen beschikken ze over hun eigen mobiele snelheidsregistratie apparatuur. Daarnaast kun je je zowel als lid als niet-lid bij vrijwel alle grote wegen als aandenken op de foto laten zetten.

Meetings
Helaas beschikt Politie niet over eigen meeting locaties. Daarom komen ze meestal bij andere meetings, zoals die van PSC, Midlands of Gen-X op bezoek. Soms worden mensen dan door hen uitgenodigd om hun clubhuis te komen bekijken.

Al met al is Politie dus een beregezellige club. Ze staan open voor andere leden en komen op bijna alle meetings wel een keertje kijken. Een geduchte concurrent voor de "club van het jaar" op summer dus zou ik zeggen...

Kleine aanvulling:

Jammer dat niet iedereen lid mag worden. Vooral de beter gesitueerde onder ons komen in aanmerking voor lidmaatschap. Men zal minimaal een Golf, Astra of A klasse moeten rijden wil men de blauw/oranje strepen op de flank mogen plakken.

De leden met het beste inkomen rijden vornamelijk in Volvo's V70/S80, Mercedes C/E klasse en de Ford Mondeo. Deze dure auto's mogen geen vuil interieur krijgen, daarom vragen ze de dealers de achterbank in het plastic te laten zitten.

Niet ieder lid kiest ervoor om een opvallende auto te rijden. Een aantal leden heeft bewust gekozen voor een minder opvallende auto. Waarschijnlijk zijn deze auto's van mindere kwaliteit, ze staan opvallend vaak stil langs de snelweg. Veiligheid staat voorop dus wordt de wagen zo ver mogelijk in de aanwezige bebossing geplaatst. In afwachting van hulp verdrijven ze de tijd met foto's maken van andere mooie auto's, die dan later de bekende gele flyers in huis krijgen om hun bestaan duidelijk te maken.

Helaas zijn er veel rivaliserende tuningsteams in Nederland die deze groep het blauwe licht niet in de ogen gunt en op een laffe manier de wagens saboteerd. Desnoods met grof geweld worden de wagens vernield.

Leden zijn sociaal ingesteld. Aspirant leden die niet over een showwaardige auto beschikken kunnen zich aanmelden om gezellig met z'n achten naar evenementen af te reizen. Doorgaands worden hier mpv's en busjes voor ingezet, meestal gechiptunde diesels.
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Siempie

lol 8)
Xabre
Car: 19 16V

Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

MikeVV
Contacteer:

Willem-Jan schreef:Dan hier nog zo een: