AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Wilma
Contacteer:

Alles wat je normaal mee zou nemen als je gaat kramperen!
Handdoeken, tent, koelbox, eten & drinken (ontbijt, lunch & tussendoortjes), verlengsnoer indien nodig...

Wij (het bestuur) regelt qua eten alleen de BBQ :wink:
Marieke

hmm beetje een lui bestuur ;)

Goed dat ik dat weet van het ontbijt...anders was het 's avonds kippenpootjes mét vlees en overdag op de botjes kauwen ;)
Wilma
Contacteer:

:gun: :gun: (D)

Moet je het 's-avonds wel ff melden dat iedereen de botjes voor je bewaart :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

@Marieke: senseo-apparaat staat in de tent :D
Wilma
Contacteer:

Dit jaar hebben we ook weer een grote Barbeque bij ons. Elke dag wordt er een verse bbqschotel opgehaald in de buurt. Hierdoor kunnen we goedkoop, lekker en vers eten! Denk aan verschillende soorten vlees, wat salade en eventueel stokbrood.

Ik neem aan dat er op Vrijdag en Zaterdag gezamelijk gebarbequed wordt, daar op donderdag nog niet veel mensen aanwezig zijn.

Wil je deelnemen aan de barbeque, zet dat hieronder even neer. De kosten zullen altijd minder zijn dan wanneer je zelf eten moet halen. Deze zijn nog niet bekend, maar ga uit van +/- 7 euro per dag.

Als je nog speciale wensen hebt, kan dat ook geregeld worden natuurlijk (vegetarisch bijvoorbeeld). Laat me dat via PM even weten dan kan ik daar rekening mee houden met bestellen!

Donderdag (als er genoeg animo is)
- Paul1916v
- Riel
- Mike
- Soundclio
- Sascha-nu een laguna2.0s
- Dennis
- Wilma
- Jacco
- Gabri
- Marieke
- William en Vivian
- Monica
- Danny + Ilona
- Ralf & Suus
- Maarten P
- Baszos + Mike

Vrijdag
- Riel
- Rik en Michelle
- Rob en Chantal
- Ruud
- William
- Jacco
- Gabri
- Dennis
- Wilma
- Marieke
- Baszos + Mike
- Danny + Ilona
- Maarten P
- Mike
- Paul1916v
- Soundclio
- Monica
- Ralf & Suus
- Maarten Minkjan
- Hugo-R21 + Sabrina

Zaterdag
- Riel
- Rik en Michelle
- Rob en Chantal
- Ruud
- Jacco
- Gabri
- Dennis
- Wilma
- Marieke
- Baszos + Mike
- Danny + Ilona
- Maarten P
- Mike
- Paul1916v
- Soundclio
- Monica
- Ralf & Suus
- Hugo-R21 + Sabrina
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Voor degene die deze dagen naar Automaxx gaan, veel plezier :D

Toch balen dat ik niet kan, maar jah afwezig zijn bij je diplomauitreiking is ook niet echt ok. :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Laat ze t gewoon opsturen ;) :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Dat zei ik ook al tegen ze, al die poes pas hoeft van mij niet :~
pcman
Car: Clio IV Estate

ik heb volgens mij alles gepakt en ben klaar om te gaan :)

alleen nog ff wachten op monica om achter elkaar aan te rijden.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Heeft iedereen de paddock kaarten al binnen? (Ja, ik weet het antwoord al :wink: )

Hoop dat ie morgen of zaterdag nog op de mat valt, aangezien het toch wel leuk zou zijn om met de auto op het terrein te kunnen gaan a.s. zondag :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Edward
Contacteer:

Ronnie Detmers schreef:Voor degene die deze dagen naar Automaxx gaan, veel plezier :D

Toch balen dat ik niet kan, maar jah afwezig zijn bij je diplomauitreiking is ook niet echt ok. :D
Ga je toch gewoon 1 dagje?
Of 2 :)
Rob.H

Edward(ForeverYoung) schreef:Heeft iedereen de paddock kaarten al binnen? (Ja, ik weet het antwoord al :wink: )

Hoop dat ie morgen of zaterdag nog op de mat valt, aangezien het toch wel leuk zou zijn om met de auto op het terrein te kunnen gaan a.s. zondag :)
Nee ik heb ze nog niet gekregen en vertrek morgen. Dus wordt een probleempje.
Edward
Contacteer:

F*ckers van Automaxx :(

Naja, ik probeer Jacco wel te bellen als de paddockkaarten bij mij niet op tijd binnenzijn, en anders maar gewoon op de bezoekers parking gaan staan (S)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Edward(ForeverYoung) schreef:
Ronnie Detmers schreef:Voor degene die deze dagen naar Automaxx gaan, veel plezier :D

Ga je toch gewoon 1 dagje?
Of 2 :)
Probeer al wat te regelen, maar heb morgen mijn laatste officiele werkdag/uren en zaterdag ook al van alles gepland :~
Remon

Zijn die Paddockkaarten niet gewoon gekopierde papiertjes?? Vorig jaar ben ik er wel op gekomen met zo'n zwart-wit papiertje...
Rianne RT

Remon-CL10 schreef:Zijn die Paddockkaarten niet gewoon gekopierde papiertjes?? Vorig jaar ben ik er wel op gekomen met zo'n zwart-wit papiertje...
Nee, full-color. Probleem is bij mijn weten al opgelost! :)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Vanochtend toch nog wat kunnen regelen op het werk en vandaag alsnog met Haas naar Automaxx gereden. De dag samengevat: verrekte lekker weer, aantal mooie wagens (lees: vond het mooie auto gehalte een beetje minimaal, veel gewoon dagelijkse wagens, die dr net zo standaard uit zien als mijn twingo,bij wijze van), verder was de sfeer erg goed, alleen wel veel rondrijdende wagens daar, wat ook wel leuk kan zijn, maar sommige gasten deden het puur met de gedacht "kijk mij eens" en op den duur werd dat wel irri. Al met al een geslaagde dag die vanochtend eerst begon met een Ferrari 360 Modena waar we ff van hebben kunnen genieten (klein stukje op de film gezet) en op de terugweg reden wij op de linkerbaan achter een inhalende vrachtwagen, totdat ik ineens rechts naast me een bestelwagen vol voorbij zag komen, die rechts over de vlugstrook er voorbij wilde, maar de vrachtwagen gooide hem ervoor :lol: :bang: De rest kun je wel raden :lol:

Foto's komen dr aan. :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Smoking tyres :smoke: :p Zijn ook altijd van die aso's in die busjes :~ O-)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Op welk veld staan ze ronny?? Als ik zo kijk op de foto's zou ik zeggen het zelfde veld als vorig jaar
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ronnie Detmers schreef: [img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 02%7E0.JPG[/img]

Deze was vanavond nog op herhaling bij de grote beurt.

Ronnie Detmers schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 01%7E0.JPG[/img]
Ook Luco gaat een paar dagen naar Automaxx grappie natuurlijk :wink:
:ja: :klop:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas
Car: Megane RS

mooie foto's ronnie!
was gezellig vandaag (Y)
Haas
Car: Megane RS

Duupke schreef:
Ronnie Detmers schreef: Afbeelding
wat een plamuurbak he..scheurde aan alle kanten open... |:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ja, als je zo gaat stuiteren met die auto, kun je net zo goed een flinke hamer pakken en jezelf lekker botvieren op die auto. :p

Die plamuur zou Jorinde wel op voorraad hebben gehad. :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ben vandaag ook ff geweest. Was wel weer ff leuk. Had toch het idee dat het bijna hetzelfde was als vorig jaar. Foto's maken is er niet van ge komen :p Heb wel 1 foto geschoten. Verder was het er errug zonnig en warm. Heb men armen ondanks het insmeren goed verbrand :s

Ff een kleine edit :p Heb ook ff bij het sprinten gekeken. Daar deed ook een express aan mee (Y) Rap karretje :p die was iig niet standaard meer
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Mike (spitsoor) schreef: Ff een kleine edit :p Heb ook ff bij het sprinten gekeken. Daar deed ook een express aan mee (Y) Rap karretje :p die was iig niet standaard meer

Die diesels zijn anders best vlot hoor. :p :D :D :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

T'was geen diesel meer :lol: :lol: Leek eerder op een GTT blok wat erin lag. Ook met het hele mooi psssttttt al vorens het schakelen :wink:
Gast

Mike (spitsoor) schreef:Ben vandaag ook ff geweest. Was wel weer ff leuk. Had toch het idee dat het bijna hetzelfde was als vorig jaar. Foto's maken is er niet van ge komen :p Heb wel 1 foto geschoten. Verder was het er errug zonnig en warm. Heb men armen ondanks het insmeren goed verbrand :s

Ff een kleine edit :p Heb ook ff bij het sprinten gekeken. Daar deed ook een express aan mee (Y) Rap karretje :p die was iig niet standaard meer
een witte waar de reklame van een bedrijf op verwijderd was ? Heel laag bij de grond ?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Dies van Maurice (MB Carperformance toch? Met dat GT blokkie)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Welk bedrijfsnaam zou dat geweest moeten zijn jo? Hier ston duidelijk de naam tiglas op. Autoruiten service :p Was idd laag bij de grond en om het geheel af te maken witte velgjes eronder
Robert Turbo

nou, ben dit jaar niet geweest ivm 5 niet op tijd klaar.

Maar wat ik hoor en lees op automaxx forum.

niet normaal

zoals:

"daar kwam nog bij dat een zatlap zonodig op terrein H moest driften en de auto in 5 andere auto's parkeerde."

en

"Dan dat gekras. Met ca 100 man, porto's afgestemd op de security, gezocht van half 4 tot half 6 vanochtend. Vogels gevlogen begreep ik. Het leek alsof ze het op Duitse auto's hadden voorzien, VW's, Opel's en BMW's waren de klos. Hoorde het getal 100 beschadigde voertuigen voorbij komen.... echt gigantisch ziek, hakenkruizen in een Corrado, diepe strepen van voor tot achter etc etc."

en

ben nu AL terug uit summer edition..

wat een rampweekend...

vanaf donderdag tot vrijdag ging het lekker allemaal zn gangetje, wij lekker feestje bouwen op veld G, en kregen toen al te horen dat er autos bekrast waren

toen kwam de beruchte zaterdagavond..

wij mooi naar de partyzone, krijg ik telefoon, dat er WEER autos bekrast waren!

ik iedereen van onze club als de sodemieter naar onze clubplaats sturen, daar aangekomen, ineens...

ieeeeeeeh BAM!!

komt er 1 of andere rand-debiel om een uur of half 1 door de bocht heen gepeest, verliest de controle over het stuur, en knalt zo tegen het halve wagenpark van Opel Freaks Grunnen aan!

resultaat: 1 zafira, die naar achteren stuitert, en zo ook ff een calibra pakt die daarachter geparkeerd staat, tezamen met een meisje die achter de zafira zat (gelukkig geen ernstig letsel) en nog 2 opels die geraakt en beschadigd worden..

de bestuurder werd toen uit zn auto getrokken en werd ff hardhandig uitgelegd dat je zoiets niet moet doen....
na een kwartier kwam er eindelijk beveiliging aan, en werd de bestuurder beschermd tegen mensen die hem nog fftjes haarfijn dingen uit wilden leggen.....

toen al commotie allom!

en dan ... ineens... zie ik achter de stands van trs/suzuki tuning club/car power honderden mensen rennen met voorhamers, stokken , maglites en nog meer "hulpstukken"
iedereen riep , daar zijn ze en wij ook als een gek de bossen in om de debielen te vinden , die de autos bekrasten. na een tijdje in groepsverband zoeken kwam eindelijk de beveiliging aan met honden, !

iedereen blij, want nu moesten de eikels wel gevonden worden, nou nee dus.. de honden werden 3 meter losgelaten, en weer aangelijnd, en weg ging de beveiliging...

nou , ik kan jullie vertellen dat er toen allom paniek was op het G veld, alle clubs (waaronder ook wij) zetten alle autos bij elkaar, en bij elke club werden de autos bewaakt door de eigen leden.

na ongeveer een uurtje , kwam er vanuit veld H weer een hele horde mensen schreeuwen dat ze gezien waren in de bossen , dus iedereen in woede weer achter de daders aan!
echt waar er liepen wel 500 mensen daar in de bossen, ineens hoor je weer , JA DAAR GAAN ZE!! en JA! daar liepen enkele jongens voor hun leven.. en ineens ... WEG!! nergens meer te vinden...

wij hebben nog met enkele jongens doorgezocht tot een uur of 5, en hebben toen de hoop maar op gegeven en zijn weer terug gegaan naar het G veld

Lekker daar, denk dat het er volgend jaar erg rustig is.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Klinkt als een puinhoop (N)

Maar toch ben benieuwd naar de foto's :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik zal je eens wat anders vertellen...

Wij zaten gisteren lekker bij het tentje te genieten van een :beer: Staat er een groep kerels tegenover ons met een Opel Corsa, zo'n vierkant barrel. Hij deed ook mee aan de Burnout contest. Na de burnouts begonnen ze zelf de auto in elkaar te beuken. Tsja, vind ik nogal een rare actie maargoed het waren boeren dus dan kun je zoiets wel verwachten :wink:

Maar even later kijk ik vanuit mijn stoel over mijn auto heen, zie ik dat het dak van die Corsa in de fik wordt gestoken. Ik zag het meteen dus begon al aar die kerels te schreeuwen dat ze effe normaal moesten doen en het even moesten blussen...wat bleek nou, het waren gewoon een stel andere mensen die het dak hadden aangestoken! Dus niet de eigenaars zelf...ik zag ook 3 man wegrennen waaronder eentje met een jerrycan in zn hand :~

Zulke streken zijn echt niet leuk meer (U)
Nou stond ik wel op het aparte kampeerterrein waar al het volk door elkaar staat, dus dat zal sowiezo wel een groter zooitje zijn dan bij de clubs...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Somebody wrote:
Ik hoop dat ik MIJN schade en die van de rest van mijn clubleden kunnen verhalen op die stomme idioot die het leuk vond om smoorbezopen met een gang van 60 a 70km/u ff zijn Clio in een nieuwe Zafira en mij Astra Station t e parkeren, met alle gevolgen van dien.
Robert Turbo

Ja, RTCers zijn nog niet terug, maar die verhalen horen we nog wel.

niet best dit (N)
Xabre
Car: 19 16V

dit las ik ergens anders:
willemfire schreef:ben nu AL terug uit summer edition..

wat een rampweekend...

vanaf donderdag tot vrijdag ging het lekker allemaal zn gangetje, wij lekker feestje bouwen op veld G, en kregen toen al te horen dat er autos bekrast waren:(

toen kwam de beruchte zaterdagavond..

wij mooi naar de partyzone, krijg ik telefoon, dat er WEER autos bekrast waren!

ik iedereen van onze club als de sodemieter naar onze clubplaats sturen, daar aangekomen, ineens...

ieeeeeeeh BAM!!

komt er 1 of andere rand-debiel om een uur of half 1 door de bocht heen gepeest, verliest de controle over het stuur, en knalt zo tegen het halve wagenpark van Opel Freaks Grunnen aan!

resultaat: 1 zafira, die naar achteren stuitert, en zo ook ff een calibra pakt die daarachter geparkeerd staat, tezamen met een meisje die achter de zafira zat (gelukkig geen ernstig letsel) en nog 2 opels die geraakt en beschadigd worden..

de bestuurder werd toen uit zn auto getrokken en werd ff hardhandig uitgelegd dat je zoiets niet moet doen....
na een kwartier kwam er eindelijk beveiliging aan, en werd de bestuurder beschermd tegen mensen die hem nog fftjes haarfijn dingen uit wilden leggen.....

toen al commotie allom!

en dan ... ineens... zie ik achter de stands van trs/suzuki tuning club/car power honderden mensen rennen met voorhamers, stokken , maglites en nog meer "hulpstukken"
iedereen riep , daar zijn ze en wij ook als een gek de bossen in om de debielen te vinden , die de autos bekrasten. na een tijdje in groepsverband zoeken kwam eindelijk de beveiliging aan met honden, !

iedereen blij, want nu moesten de eikels wel gevonden worden, nou nee dus.. de honden werden 3 meter losgelaten, en weer aangelijnd, en weg ging de beveiliging...

nou , ik kan jullie vertellen dat er toen allom paniek was op het G veld, alle clubs (waaronder ook wij) zetten alle autos bij elkaar, en bij elke club werden de autos bewaakt door de eigen leden.

na ongeveer een uurtje , kwam er vanuit veld H weer een hele horde mensen schreeuwen dat ze gezien waren in de bossen , dus iedereen in woede weer achter de daders aan!
echt waar er liepen wel 500 mensen daar in de bossen, ineens hoor je weer , JA DAAR GAAN ZE!! en JA! daar liepen enkele jongens voor hun leven.. en ineens ... WEG!! nergens meer te vinden...

wij hebben nog met enkele jongens doorgezocht tot een uur of 5, en hebben toen de hoop maar op gegeven en zijn weer terug gegaan naar het G veld

Daar aangekomen, Woedende mensen, die er geen zin meer in hebben, en zich afvragen WAAR WAS DE BEVEILIGING!! , WAAROM WORD DE TELEFOON DAAR NIET OPGENOMEN! in overleg met alle clubhoofden die daar dan toevallig bijelkaar staan, word besloten om een gesprek aan te gaan met de organisatie, om verhaal te halen , OF HET NORMAAL IS DAT IEDEREEN 24 UUR OP ZN EIGEN AUTO MOET PASSEN, ipv dat er beveiliging omloopt snachts.

goed, zo word afgesproken , dat er om 9 uur een gesprek zal worden gehouden met de organistie.

eindelijk, was het 9 uur.. , we hadden nog steeds niet geslapen, en de halve club van ons was al weg ( en zo waren er meer clubs die hun biezen pakten) ivm dat ze geen zin meer hadden om nog langer te blijven op het evenement.
bij het gesprek met de organisatie loopt het gauw vol met voorzitters van diverse clubs op de e-f-g-h veld. Op diverse vragen waarom er nou zo weinig security was, word niet echt concreet geantwoord...
en dan....
ineens krijg ik telefoon...
druk hem steeds weg ivm met dat ik daar ik die 'vergadering' zit, maar deze persoon hield aan.. dus ik neem op...

en verteld me een treurige stem dat een jongen van onze club, feye genaamd.. tijdens zijn rit naar huis, in slaap is gevallen, en 6 bomen heeft mee genomen....

feye heeft de hele nacht bij zijn auto zitten waken, maar dat hoeft nu niet meer want zn golf 3 is totall loss....
feye heeft trouwens alleen wat kneuzingen, en niets ernstigs...
dus ik ben uit de vergadering gelopen, en ben richting plaats ongeval gegaan.

wat er verder op de vergadering is afgesproken weet ik dus niet.

maar goed dit waren onze belevenissen, en we hadden graag gezien dat het anders was gegaan...
:~
Plaats reactie