Handdoeken, tent, koelbox, eten & drinken (ontbijt, lunch & tussendoortjes), verlengsnoer indien nodig...
Wij (het bestuur) regelt qua eten alleen de BBQ
Ga je toch gewoon 1 dagje?Ronnie Detmers schreef:Voor degene die deze dagen naar Automaxx gaan, veel plezier![]()
Toch balen dat ik niet kan, maar jah afwezig zijn bij je diplomauitreiking is ook niet echt ok.
Nee ik heb ze nog niet gekregen en vertrek morgen. Dus wordt een probleempje.Edward(ForeverYoung) schreef:Heeft iedereen de paddock kaarten al binnen? (Ja, ik weet het antwoord al)
Hoop dat ie morgen of zaterdag nog op de mat valt, aangezien het toch wel leuk zou zijn om met de auto op het terrein te kunnen gaan a.s. zondag
Probeer al wat te regelen, maar heb morgen mijn laatste officiele werkdag/uren en zaterdag ook al van alles geplandEdward(ForeverYoung) schreef:Ga je toch gewoon 1 dagje?Ronnie Detmers schreef:Voor degene die deze dagen naar Automaxx gaan, veel plezier![]()
Toch balen dat ik niet kan, maar jah afwezig zijn bij je diplomauitreiking is ook niet echt ok.
Of 2
Nee, full-color. Probleem is bij mijn weten al opgelost!Remon-CL10 schreef:Zijn die Paddockkaarten niet gewoon gekopierde papiertjes?? Vorig jaar ben ik er wel op gekomen met zo'n zwart-wit papiertje...
Ronnie Detmers schreef: [img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 02%7E0.JPG[/img]
Ronnie Detmers schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 01%7E0.JPG[/img]
Ook Luco gaat een paar dagen naar Automaxx grappie natuurlijk![]()
wat een plamuurbak he..scheurde aan alle kanten open...Duupke schreef:Ronnie Detmers schreef:![]()
Mike (spitsoor) schreef: Ff een kleine editHeb ook ff bij het sprinten gekeken. Daar deed ook een express aan mee
Rap karretje
die was iig niet standaard meer
een witte waar de reklame van een bedrijf op verwijderd was ? Heel laag bij de grond ?Mike (spitsoor) schreef:Ben vandaag ook ff geweest. Was wel weer ff leuk. Had toch het idee dat het bijna hetzelfde was als vorig jaar. Foto's maken is er niet van ge komenHeb wel 1 foto geschoten. Verder was het er errug zonnig en warm. Heb men armen ondanks het insmeren goed verbrand
![]()
Ff een kleine editHeb ook ff bij het sprinten gekeken. Daar deed ook een express aan mee
Rap karretje
die was iig niet standaard meer
willemfire schreef:ben nu AL terug uit summer edition..
wat een rampweekend...
vanaf donderdag tot vrijdag ging het lekker allemaal zn gangetje, wij lekker feestje bouwen op veld G, en kregen toen al te horen dat er autos bekrast waren:(
toen kwam de beruchte zaterdagavond..
wij mooi naar de partyzone, krijg ik telefoon, dat er WEER autos bekrast waren!
ik iedereen van onze club als de sodemieter naar onze clubplaats sturen, daar aangekomen, ineens...
ieeeeeeeh BAM!!
komt er 1 of andere rand-debiel om een uur of half 1 door de bocht heen gepeest, verliest de controle over het stuur, en knalt zo tegen het halve wagenpark van Opel Freaks Grunnen aan!
resultaat: 1 zafira, die naar achteren stuitert, en zo ook ff een calibra pakt die daarachter geparkeerd staat, tezamen met een meisje die achter de zafira zat (gelukkig geen ernstig letsel) en nog 2 opels die geraakt en beschadigd worden..
de bestuurder werd toen uit zn auto getrokken en werd ff hardhandig uitgelegd dat je zoiets niet moet doen....
na een kwartier kwam er eindelijk beveiliging aan, en werd de bestuurder beschermd tegen mensen die hem nog fftjes haarfijn dingen uit wilden leggen.....
toen al commotie allom!
en dan ... ineens... zie ik achter de stands van trs/suzuki tuning club/car power honderden mensen rennen met voorhamers, stokken , maglites en nog meer "hulpstukken"
iedereen riep , daar zijn ze en wij ook als een gek de bossen in om de debielen te vinden , die de autos bekrasten. na een tijdje in groepsverband zoeken kwam eindelijk de beveiliging aan met honden, !
iedereen blij, want nu moesten de eikels wel gevonden worden, nou nee dus.. de honden werden 3 meter losgelaten, en weer aangelijnd, en weg ging de beveiliging...
nou , ik kan jullie vertellen dat er toen allom paniek was op het G veld, alle clubs (waaronder ook wij) zetten alle autos bij elkaar, en bij elke club werden de autos bewaakt door de eigen leden.
na ongeveer een uurtje , kwam er vanuit veld H weer een hele horde mensen schreeuwen dat ze gezien waren in de bossen , dus iedereen in woede weer achter de daders aan!
echt waar er liepen wel 500 mensen daar in de bossen, ineens hoor je weer , JA DAAR GAAN ZE!! en JA! daar liepen enkele jongens voor hun leven.. en ineens ... WEG!! nergens meer te vinden...
wij hebben nog met enkele jongens doorgezocht tot een uur of 5, en hebben toen de hoop maar op gegeven en zijn weer terug gegaan naar het G veld
Daar aangekomen, Woedende mensen, die er geen zin meer in hebben, en zich afvragen WAAR WAS DE BEVEILIGING!! , WAAROM WORD DE TELEFOON DAAR NIET OPGENOMEN! in overleg met alle clubhoofden die daar dan toevallig bijelkaar staan, word besloten om een gesprek aan te gaan met de organisatie, om verhaal te halen , OF HET NORMAAL IS DAT IEDEREEN 24 UUR OP ZN EIGEN AUTO MOET PASSEN, ipv dat er beveiliging omloopt snachts.
goed, zo word afgesproken , dat er om 9 uur een gesprek zal worden gehouden met de organistie.
eindelijk, was het 9 uur.. , we hadden nog steeds niet geslapen, en de halve club van ons was al weg ( en zo waren er meer clubs die hun biezen pakten) ivm dat ze geen zin meer hadden om nog langer te blijven op het evenement.
bij het gesprek met de organisatie loopt het gauw vol met voorzitters van diverse clubs op de e-f-g-h veld. Op diverse vragen waarom er nou zo weinig security was, word niet echt concreet geantwoord...
en dan....
ineens krijg ik telefoon...
druk hem steeds weg ivm met dat ik daar ik die 'vergadering' zit, maar deze persoon hield aan.. dus ik neem op...
en verteld me een treurige stem dat een jongen van onze club, feye genaamd.. tijdens zijn rit naar huis, in slaap is gevallen, en 6 bomen heeft mee genomen....
feye heeft de hele nacht bij zijn auto zitten waken, maar dat hoeft nu niet meer want zn golf 3 is totall loss....
feye heeft trouwens alleen wat kneuzingen, en niets ernstigs...
dus ik ben uit de vergadering gelopen, en ben richting plaats ongeval gegaan.
wat er verder op de vergadering is afgesproken weet ik dus niet.
maar goed dit waren onze belevenissen, en we hadden graag gezien dat het anders was gegaan...