Egon's Laguna (terug van reparatie)
vanmiddag een nieuw probleempje met mijn laguna
De interval van de ruitenwissers doet het niet meer.
ook als ik de sproeier gebruik doen de ruitenwissers niet mee
De andere standen van de ruitenwissers doen het wel gewoon. Wat zou het kunnen zijn? Als hij het nou helemaal niet meer zou doen was er een makkelijkere oplossing te bedenken.
De interval van de ruitenwissers doet het niet meer.
ook als ik de sproeier gebruik doen de ruitenwissers niet mee
De andere standen van de ruitenwissers doen het wel gewoon. Wat zou het kunnen zijn? Als hij het nou helemaal niet meer zou doen was er een makkelijkere oplossing te bedenken.
dat ga ik inderdaad morgen doen maar zoals ik al zei is het makkelijker om daar aan te denken als de wissers het in zijn geheel niet meer doen.
nu heb ik net wel al vernomen dat er vaak 2 aparte zekeringen zijn. voor de continu en de interval
Blijft wel raar dat de zekeringen onder normale omstandigheden er niet zomaar uit mogen springen. dan zal daar een oorzaak voor moeten zijn.
nu heb ik net wel al vernomen dat er vaak 2 aparte zekeringen zijn. voor de continu en de interval
Blijft wel raar dat de zekeringen onder normale omstandigheden er niet zomaar uit mogen springen. dan zal daar een oorzaak voor moeten zijn.
-
- Contacteer:
De hendel om de ruitenwissers aan te zetten zal zijn werk wel niet meer willen doen zoals het hoort.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
de zekeringen zijn het in ieder geval niet
denk dus idd zoals Duupke al zegt dat het aan de hendel kan liggen
zou erg balen zijn.
Volgende week ben ik weer bij de garage dus dan kan ik er even naar laten kijken

denk dus idd zoals Duupke al zegt dat het aan de hendel kan liggen
zou erg balen zijn.
Volgende week ben ik weer bij de garage dus dan kan ik er even naar laten kijken
-
- Contacteer:
Gewoon lozen dat hok Egon 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Ik las het toevallig nog gisteren in de autoweek: wil je de meeste kans op defecten hebben moet je een Franse wagen kopen, Renault en Peugeot op 1 

Laatst gewijzigd door RoyH op di 13 nov 2007 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: R19.R
Citroën op 3 zeker 

Kan ook aan de computer liggen. Alle signalen gaan via een computer.
Je kunt het laten uitlezen bij Renault. Een vriend van mij had het met zijn Megane. Bij de diagnose zag je op de Clip-computer "ruitenwissers langzaam" als je ze aanzette,maar er gebeurde niets. Als je ze via de diagnose-computer aanzette gebeurde er wel wat. Conclusie de poort, die het signaal door moest geven, werkte niet. Kostenplaatje 407 euro voor nieuwe computer + inbouwen en inlezen deursleutels. Ik stond er zelf bij tijdens de diagnose.
Dat is wat anders als die losse relaistjes en interval relais bij de R19!
Je kunt het laten uitlezen bij Renault. Een vriend van mij had het met zijn Megane. Bij de diagnose zag je op de Clip-computer "ruitenwissers langzaam" als je ze aanzette,maar er gebeurde niets. Als je ze via de diagnose-computer aanzette gebeurde er wel wat. Conclusie de poort, die het signaal door moest geven, werkte niet. Kostenplaatje 407 euro voor nieuwe computer + inbouwen en inlezen deursleutels. Ik stond er zelf bij tijdens de diagnose.
-
- Contacteer:
Dat kan ook he
s6 ermee

s6 ermee
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Jezus Christus.... voor dat bedrag wapper ik zelf wel met die verrekte ruitenwisserjacques schreef:Kan ook aan de computer liggen. Alle signalen gaan via een computer.

Klinkt als een los contactje idd Egon. Wel belangirjk om te fixen met dit weer natuurlijk...
Reno-loos
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
er bestaan geen problemenMiekje16V schreef:Cheer up... problemen zijn er om opgelost te wordenEgon schreef:dat kan er ook nog wel bij![]()
alleen uitdagingen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nieuw merk?RoyH schreef: Peugot op 1

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
vandaag iets nieuws gekocht. een handsfree-setje van mrHandsfree. ik werd er een beetje gek van dat ik steeds met lege batterijen zat in mijn oortje.
vandaag even alles los in de auto uitgeprbeerd. geluid was zo niet echt geweldig, maar als het een en ander op de juiste plek zit zal het wel goed komen denk ik.
vandaag even alles los in de auto uitgeprbeerd. geluid was zo niet echt geweldig, maar als het een en ander op de juiste plek zit zal het wel goed komen denk ik.
Neem dan een Parrot CK3100, makkelijk te monteren en werkt super.
Die Mr handsfree zooi zou ik zsm terugbrengen.....
Een Parrot MK6100 is ook een leuke optie als je veel muziek op je telefoon hebt staan, kun je via de carkit muziek luisteren. Klinkt dan echt niet verkeerd.
Die Mr handsfree zooi zou ik zsm terugbrengen.....
Een Parrot MK6100 is ook een leuke optie als je veel muziek op je telefoon hebt staan, kun je via de carkit muziek luisteren. Klinkt dan echt niet verkeerd.
-
- Contacteer:
Toen ik de Laguna kocht zat er al een Bleutooth Nokia CK 7W kit in.
Ook een fijne carkit, werkt perfect.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Juist, die bouwen wij bij de dealer ook altijd standaard in. Werkt uitstekendDuupke (Ronald) schreef:Toen ik de Laguna kocht zat er al een Bleutooth Nokia CK 7W kit in.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi