Droevig.....
zow was jou auto dat?...ik hoorde al zoiets dat er een auto was afgebrand in de parkeergarage...
jesus wat lullig en het dan ook weer kut dat Hengelo nu steeds zo vast staat doordat de weideweg is afgesloten....dat apartement aan de jupiterstr. overgens was door een collega van mij ontdekt....
jesus wat lullig en het dan ook weer kut dat Hengelo nu steeds zo vast staat doordat de weideweg is afgesloten....dat apartement aan de jupiterstr. overgens was door een collega van mij ontdekt....
Balen zeg!
Sterkte met het verlies.

Sterkte met het verlies.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Djezus zeg heej !! Wat vind ik dit toch weer elke eer erg om te zien....Waarom vliegen 5-jes zo vaak in de fik ?? Wat hebben we toch gedaan om dit te verdienen ??!!
Veel succes met de verwerking, en snel op zoek naar een ander Renaultje. Laat je niet gek maken !!
Veel succes met de verwerking, en snel op zoek naar een ander Renaultje. Laat je niet gek maken !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
Balen man! Sterkte!
Was jij degene die de auto naar de rand had geduwd?
Klote zeg. En de brandweer legt hem nog op z'n zij ook.
Mocht je onderdelen verkopen dan ben ik nog opzoek naar een linker deur.
In iedergeval sterkte!
Was jij degene die de auto naar de rand had geduwd?
Klote zeg. En de brandweer legt hem nog op z'n zij ook.
Mocht je onderdelen verkopen dan ben ik nog opzoek naar een linker deur.
In iedergeval sterkte!
Drive it like you stole it
argh
argh
3werf argh
zon-de!!
argh
3werf argh

zon-de!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Uhh RickGtTurbo...je mag zelf de deur uitzoeken die je wil hebben..... :-* [img]http://members.lycos.nl/lapbandpage/wrak.jpg[/img]
en ja ik was degene die hem naar de rand geduwd heeft.
en ja ik was degene die hem naar de rand geduwd heeft.
- Geert Claes
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
- Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman
Snif......
Sterkte
25000 euro schade. Das al 20000 voor morele schade door het verlies van de GTT, en dan 5000 voor de volvo zeker
Sterkte
25000 euro schade. Das al 20000 voor morele schade door het verlies van de GTT, en dan 5000 voor de volvo zeker
jammer... 

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
holy SHIT.
WEER een 5 in vlammen op.
Dit is echt "sloopoorzaak" Nr. 1 bij de 5 man.
Zwaar klote.
Ik ben er zelf ook dicht bij geweest.
Ik schrik altijd van dit soort dingen, maar aan de andere kant maakt het me weer extra blij met mn blussertje toendertijd.....
"I said it before and i'll say it again....."
BESPAAR NOU NIET OP EEN BLUSSER!!!!!!!
Dat heeft mijn "na-de-brand-plaatjes" een stuk aantrekkelijker gehouden.
Maar ja...dat is weer achteraf....
Nog even over blussers:
aangezien ik daar ook best wat "research" naar heb gedaan sinds mijn brandje.
Co2 zou toch echt t best moeten zijn voor autobranden. (heb ik vernomen van meerdere instanties).
Alleen moet het WEL goed gebruikt worden! (Zoals Jeroen ook al een beetje aangaf)
Het gaat er bij Co2 VOORAL om dat je de zuurstof van de brand weghaalt (stikkende effect dus...) zodat de brand niet kan blijven bestaan.
Dit doe je door KORT(!) te spuiten.
Hierdoor zou de schade door extreme kou ook mee moeten vallen.
HEt gaat erom dat je de boel niet invriest maar zuurstof vrij maakt.
Verder.
Willem, echt heel erg kloooote voor je.
Het lijkt me echt verschrikkelijk om je 5 voor je neus te zien wegsmeulen.
Veel sterkte ermee en succes met de zoektocht naar een nieuwe.(die komt er toch wel! dat weet je!
)
Gelukkig dat iedereen ongedeerd is gebleven.
mazzl.
WEER een 5 in vlammen op.
Dit is echt "sloopoorzaak" Nr. 1 bij de 5 man.
Zwaar klote.
Ik ben er zelf ook dicht bij geweest.


Ik schrik altijd van dit soort dingen, maar aan de andere kant maakt het me weer extra blij met mn blussertje toendertijd.....
"I said it before and i'll say it again....."
BESPAAR NOU NIET OP EEN BLUSSER!!!!!!!
Dat heeft mijn "na-de-brand-plaatjes" een stuk aantrekkelijker gehouden.
Maar ja...dat is weer achteraf....
Nog even over blussers:
aangezien ik daar ook best wat "research" naar heb gedaan sinds mijn brandje.
Co2 zou toch echt t best moeten zijn voor autobranden. (heb ik vernomen van meerdere instanties).
Alleen moet het WEL goed gebruikt worden! (Zoals Jeroen ook al een beetje aangaf)
Het gaat er bij Co2 VOORAL om dat je de zuurstof van de brand weghaalt (stikkende effect dus...) zodat de brand niet kan blijven bestaan.
Dit doe je door KORT(!) te spuiten.
Hierdoor zou de schade door extreme kou ook mee moeten vallen.
HEt gaat erom dat je de boel niet invriest maar zuurstof vrij maakt.
Verder.
Willem, echt heel erg kloooote voor je.
Het lijkt me echt verschrikkelijk om je 5 voor je neus te zien wegsmeulen.
Veel sterkte ermee en succes met de zoektocht naar een nieuwe.(die komt er toch wel! dat weet je!

Gelukkig dat iedereen ongedeerd is gebleven.
mazzl.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ook een veel voorkomende oorzaak: de pluskabel die van de accu dmv een doorvoerrubber door het schutbord loopt.
Rubber versleten of eruit gedrukt: isolatie schuurt van pluskabel af en deze komt (ZONDER ZEKERING!!) aan massa te liggen.
gevolg: een hoop ellende!
maar succes met je zoektocht naar een nieuwe GTT!
Rubber versleten of eruit gedrukt: isolatie schuurt van pluskabel af en deze komt (ZONDER ZEKERING!!) aan massa te liggen.
gevolg: een hoop ellende!
maar succes met je zoektocht naar een nieuwe GTT!
Is hoor het hier voor het eerst , maar het is dus niet ongewoon dat een 5je in vlammen opgaat ??? Ik heb het nu al een paar keer gelezen.Geeft wel te denken. Bij mij was dus inderdaad de bedrading al een paar keer vervangen wegens spontane kortsluiting.
Hmmm, bij de volgende 5 (want die komt er
) gelijk maar de hele bedrading vervangen of in ieder geval nalopen.
Hmmm, bij de volgende 5 (want die komt er

Is hoor het hier voor het eerst , maar het is dus niet ongewoon dat een 5je in vlammen opgaat ??? Ik heb het nu al een paar keer gelezen.Geeft wel te denken. Bij mij was dus inderdaad de bedrading al een paar keer vervangen wegens spontane kortsluiting.
Hmmm, bij de volgende 5 (want die komt er
) gelijk maar de hele bedrading vervangen of in ieder geval nalopen.
Hmmm, bij de volgende 5 (want die komt er

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Niet verv. maar inderdaad gewoon nalopen. Door frotters worden wel ooit verbindingen gemaakt die mn neefje van 5 nog mooier kan maken
En verder: Het gebeurt idd wel vaker met 5jes helaas. Bij die van een maat van me is het BIJNA gebeurt. En een half jaar terug was er nog een in lichterlaaiende verkerende R5GTT op tv bij 112 weekend ofzo. Die jongen had m net gekocht en was op weg naar een meeting (in Bodegraven??, savonds?). Op de snelweg ging het fout.......
Ik heb helaas nooit veel km kunnen maken in mn GTTs vanwege andere problemen :-* , maar ik heb er wel een blusser stdrd in liggen.
Maar van wat ik nu hoor wordt dat een CO2.....
Oja, olie op spruitstuk of turbo vliegt bij een warme motor ook gelijk in de fik.
En verder: Het gebeurt idd wel vaker met 5jes helaas. Bij die van een maat van me is het BIJNA gebeurt. En een half jaar terug was er nog een in lichterlaaiende verkerende R5GTT op tv bij 112 weekend ofzo. Die jongen had m net gekocht en was op weg naar een meeting (in Bodegraven??, savonds?). Op de snelweg ging het fout.......
Ik heb helaas nooit veel km kunnen maken in mn GTTs vanwege andere problemen :-* , maar ik heb er wel een blusser stdrd in liggen.
Maar van wat ik nu hoor wordt dat een CO2.....
Oja, olie op spruitstuk of turbo vliegt bij een warme motor ook gelijk in de fik.
Klopt, deze jongen was op weg naar de F.N.B.. Hij had hem net één uur! Was zijn allereerste ritje..canonballman schreef: En een half jaar terug was er nog een in lichterlaaiende verkerende R5GTT op tv bij 112 weekend ofzo. Die jongen had m net gekocht en was op weg naar een meeting (in Bodegraven??, savonds?). Op de snelweg ging het fout.......
Momenteel heeft hij twee andere R5GTT's, waarvan er één opnieuw opgebouwd word, en dat moet een heel mooi 5je gaan worden..
Maarja, niet alleen 5jes branden hè..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: do 28 mar 2002 0:00
- Locatie: 5^o 34' 26" OL 51^o 15' 2" NB
- Contacteer:
waarom zie ik die pic. nou niet?WillemD schreef:.......
[img]http://members.lycos.nl/lapbandpage/wrak2.jpg[/img]
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
En wie was dat dan Chris?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:


Hier wordt je dus inderdaad niet vrolijk van. :-*
Gr Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Wie het ook was hij heeft zich vast nog niet laten verleiden om met 2 halve gttŽs naar bodegraven te komencanonballman schreef:En wie was dat dan Chris?

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
- Geert Claes
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
- Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman
Tja voor de rest vind ik het toch erg jammer, veel sterkte.WillemD schreef:![]()
![]()
![]()
Kunnen we toch noch ff lachen !!
![]()
![]()
Ik heb trouwens een BHV-cursus gedaan voor de school waar ik werk. Als je deze mogelijkheid ook krijgt binnen jouw werk omgeving, direct doen!!! Je leert hier namelijk de verschillen tussen de blussers, de werking, wanneer welke te gebruiken, hoe ze te gebruiken en hoe ze vooral niet te gebruiken! Erg nuttig dus!
Bij Sommige brandweerkazernes blijken ze deze cursussen ook los aan particulieren te geven, zeker een aanrader als je een GTT hebt!
Bij Sommige brandweerkazernes blijken ze deze cursussen ook los aan particulieren te geven, zeker een aanrader als je een GTT hebt!

-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
- Locatie: Assen the Netherlands
- Contacteer:
Daar ik werkzaam ben bij een fabrikant/leverancier van persoonlijke beschermingsmiddelen en aanverwante artikelen zoals brandblussers kan ik intern kijken wat het kost om voor de RTC een speciale aanbieding te maken voor een compacte brandblusser voor RTC leden .Wanneer er voldoende belangstelling is kan ik dan eventueel i.s.m. de RTC een order plaatsen voor een partij brandblussers met bijbehorende bevestiging (enhet evt.verzorgen van instructie op een meeting). (ben 8 jaar beroepsbrandweerman/instructeur bij de Luchtmacht geweest.)Mijn voorkeur zou uitgaan naar een C02 of schuimblusser van ongeveer 2 Kg. Een poedeerblusser is ook mogelijk deze hebben echter de vervelende bijwerking dat poeder vrij aggresief is (corrossie)jeroen.k schreef:Ik heb trouwens een BHV-cursus gedaan voor de school waar ik werk. Als je deze mogelijkheid ook krijgt binnen jouw werk omgeving, direct doen!!! Je leert hier namelijk de verschillen tussen de blussers, de werking, wanneer welke te gebruiken, hoe ze te gebruiken en hoe ze vooral niet te gebruiken! Erg nuttig dus!
Bij Sommige brandweerkazernes blijken ze deze cursussen ook los aan particulieren te geven, zeker een aanrader als je een GTT hebt!
Wordt vervolgd (in januari)
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
Cool! Doen!
Leuke avatar heb je trouwens. Spongebob squarepants regeert!
Leuke avatar heb je trouwens. Spongebob squarepants regeert!

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
Goed initietief!! Stel het eens voor aan het RTC bestuur: info@renault-tuning.nl5-gteetje schreef: Daar ik werkzaam ben bij een fabrikant/leverancier van persoonlijke beschermingsmiddelen en aanverwante artikelen zoals brandblussers kan ik intern kijken wat het kost om voor de RTC een speciale aanbieding te maken voor een compacte brandblusser voor RTC leden .Wanneer er voldoende belangstelling is kan ik dan eventueel i.s.m. de RTC een order plaatsen voor een partij brandblussers met bijbehorende bevestiging (enhet evt.verzorgen van instructie op een meeting). (ben 8 jaar beroepsbrandweerman/instructeur bij de Luchtmacht geweest.)Mijn voorkeur zou uitgaan naar een C02 of schuimblusser van ongeveer 2 Kg. Een poedeerblusser is ook mogelijk deze hebben echter de vervelende bijwerking dat poeder vrij aggresief is (corrossie)
Wordt vervolgd (in januari)
Co2 blussers zijn idd vele malen beter dan poederblussers...al is de 'spuitduur' wel kort (rekening mee houden dus, of een grotere blusser kopen

Heel leuk idee !
Doen doen doen doen.
Wat kost een C02 blusser eigenlijk? Kunnen we zoiets niet met de club regelen dat we dat groots inkopen met korting ofzo (we blijven nederlanders hé
)
Als het een beetje redelijke prijs is neem ik er gelijk 2, voor me pa ook 1
Wat kost een C02 blusser eigenlijk? Kunnen we zoiets niet met de club regelen dat we dat groots inkopen met korting ofzo (we blijven nederlanders hé

Als het een beetje redelijke prijs is neem ik er gelijk 2, voor me pa ook 1