De Onbekende Renault.. II
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
alles vol gas behalve tarzan en audi S zeggen ze altijd
en de klasse onderling is best leuk
ook al gaat het minder hard, er is wel veel strijd

en de klasse onderling is best leuk
ook al gaat het minder hard, er is wel veel strijd

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op de Ring rijdt er een Duitser rond die in een Logan een Clio RS blok heeft gelepeld.....met 185pk voorin wordt het al een stuk leuker natuurlijk 

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vanavond gespot in Assen op een parkeerplaats vlakbij het Drents museum:
spierwitte 5GT turbo met velgen model "Sjako". De voorbumper lag waarschijnlijk nog thuis in de garage.................................
spierwitte 5GT turbo met velgen model "Sjako". De voorbumper lag waarschijnlijk nog thuis in de garage.................................
Net op de sluis, op een middle-of-nowhere-punt:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/21TQ_sluis.jpg[/img]
Was een van de ODB-prutsers, altans dat stond erop

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vandaag bij Bochane Arnhem,
De Clio III van Maarten, zonder achterraam en achterste zijraampjes...
Hij stond er maar triest bij zeg

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Whahah, zitten nu 3 spiksplinternieuwe in!!MartijnG schreef:Vandaag bij Bochane Arnhem,

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nix prutsersSteven schreef:Net op de sluis, op een middle-of-nowhere-punt:
Gilbert is weer gaan varen vandaar dat ie daar staat.
-
- Contacteer:
Gevalletje inbraakschade?Maarten schreef:Whahah, zitten nu 3 spiksplinternieuwe in!!MartijnG schreef:Vandaag bij Bochane Arnhem,
Hij stond er maar triest bij zeg![]()
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
Nopes, gevalletje garantie hoorde ikMike (spitsoor) schreef:Gevalletje inbraakschade?Maarten schreef:Whahah, zitten nu 3 spiksplinternieuwe in!!MartijnG schreef:Vandaag bij Bochane Arnhem,
Hij stond er maar triest bij zeg![]()

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haphap, was maar een geintjedennisvr schreef:nix prutsersSteven schreef:Net op de sluis, op een middle-of-nowhere-punt:
[foto zilvere 21TQ]

Waar vaart ie dan en voor hoe lang? Das wel 1 van de laatste plekken in de buurt waar ik m'n auto zou parkeren

-
- Über-Spammer
Ook nog gespot afgelopen woensdag op de parkeerplaats bij de HTS Autotechniek...
Een zilvergrijze Renault 21 Turbo van een lid van hier...met 0 cm daar vandaan een Alfa 146
Uhhmm ja, die was er dus echt recht tegenaan geparkeerd
Zal nog wel eens proberen om de foto's te bemachtigen en te posten...
Een zilvergrijze Renault 21 Turbo van een lid van hier...met 0 cm daar vandaan een Alfa 146
Uhhmm ja, die was er dus echt recht tegenaan geparkeerd

Dat is die in beslag genomen GTT uit Beilen. Als het goed is rijdt de vorige eigenaar er niet meer in. Dat joch moest 'm inlevereArjen schreef:Vanavond gespot in Assen op een parkeerplaats vlakbij het Drents museum:

Als het goed is zit er traanplaat op de achterbumper.
Traanplaat is me niet opgevallen.Chris@R5 schreef:Dat is die in beslag genomen GTT uit Beilen. Als het goed is rijdt de vorige eigenaar er niet meer in. Dat joch moest 'm inlevereArjen schreef:Vanavond gespot in Assen op een parkeerplaats vlakbij het Drents museum:
spierwitte 5GT turbo met velgen model "Sjako". De voorbumper lag waarschijnlijk nog thuis in de garage.................................![]()
Als het goed is zit er traanplaat op de achterbumper.
Ja gaat een beetje moeilijk op een parkeer terein zetten als de andere boot de sleutel heeft mee genomen van het parkeer terein hij staat er niet lang meerSteven schreef:Haphap, was maar een geintjedennisvr schreef:nix prutsersSteven schreef:Net op de sluis, op een middle-of-nowhere-punt:
[foto zilvere 21TQ]
Waar vaart ie dan en voor hoe lang? Das wel 1 van de laatste plekken in de buurt waar ik m'n auto zou parkeren

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
vanmidag in zwolle vlakbij renault dealer oving, een grijze clio 16v met het kenteken 12-fd-?? en een zo minimaal mogelijke bodemspeling.
iemand van hier? die lichtblauwe clio die door rood ging, dat was ik
ik zou toch echt zweren dat ie op groen sprong

iemand van hier? die lichtblauwe clio die door rood ging, dat was ik

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Vannacht om een uurtje of 2 ff gepind bij de Rabo in Nieuw-Amsterdam, rijd ik daar over de brug en ik zie ineens een bekend kenteken
72-HX-HH, oftewel de Clio van Foeke, staat nog steeds te koop dus, ook nog steeds op die ietwat aparte velgen.

72-HX-HH, oftewel de Clio van Foeke, staat nog steeds te koop dus, ook nog steeds op die ietwat aparte velgen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
vandaag ongeveer om 13.30u A326 thv Beuningen een blauwe Coupé, verlaagd, met 16 inch eronder: PF RB 16
even daarvoor op de A50 in richting van Oss thv aansluiting met de A326: een zwarte of Blauwe Clio16v. Had het te laat in de gaten (reed in tegengestelde richting als ik
) maar de auto kwam me bekend voor en had witte stickers op de zijruitjes (rtc?)
even daarvoor op de A50 in richting van Oss thv aansluiting met de A326: een zwarte of Blauwe Clio16v. Had het te laat in de gaten (reed in tegengestelde richting als ik

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Niet echt een bekende Clio 16V hier.. nooit eerder gezien..renecliorsi schreef:vanmidag in zwolle vlakbij renault dealer oving, een grijze clio 16v met het kenteken 12-fd-?? en een zo minimaal mogelijke bodemspeling.
iemand van hier? die lichtblauwe clio die door rood ging, dat was ikik zou toch echt zweren dat ie op groen sprong
![]()
Zag gisteren wel een lichtblauwe Clio RSi door de Obrechtstraat in Zwolle rijden (100 meter vanaf Mura Exclusief).. stond daar pechhulp te verlenen bij een Laguna II..

omstreeks 15.30u in parkeergarage Kelfkensbos: een rooie RSI ph II. Verlaagd, verder origineel. Oja, een Clio S velg La. Lek bandje? Inzittenden: jong stel met een kleine achterin. Die dude keek wel belangstellend naar mijn 16v, maar ff een duimpje gedaan 

Omstreeks half twee kwam ik op de A29 deze 21 Turbo tegen;
[img]http://interval0.rendered.startpda.net/ ... _UyJ0.jpeg[/img]
Leuk om in het wild tegen te komen.
[img]http://interval0.rendered.startpda.net/ ... _UyJ0.jpeg[/img]
Leuk om in het wild tegen te komen.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
vandaag gespot in bodegraven op de oranjelaan clio williams nx-zz-42 en bij de rode buurt in bodegraven een zwarte clio 16v 85-hl-bd en in bodegraven vlakbij de veenrode een bordeaux rode megane coupe met vrij grote velgen 36-dj-hr.de willims reed even later op de omleidingsweg in bodegraven reed er achter in mn megane cabrio.
-
- Car: R19.R
Vanmiddag in groningen, clio met ik heb geen geld om te laten spuiten
bumpers bij de afslag richting ikea / euroborg.
Zag er verder wel leuk uit, lekker laag, jammer van die wazige sticker
op de achterruit.
Ook nog gespot, een Clio 1.4 S, met 4 man erin, die een poging tot stoplichtsprint waagde tegen mij op de ring van groningen.
Nou ja goed, daar hoefde ik dus weinig moeite voor te doen
bumpers bij de afslag richting ikea / euroborg.
Zag er verder wel leuk uit, lekker laag, jammer van die wazige sticker
op de achterruit.
Ook nog gespot, een Clio 1.4 S, met 4 man erin, die een poging tot stoplichtsprint waagde tegen mij op de ring van groningen.
Nou ja goed, daar hoefde ik dus weinig moeite voor te doen