ACT: Algemeen Chat Topic. I
Wel een dikke bak 

-
- Contacteer:
Moet je eens op die site kijken, daar staat ie als een Ferrari Enzo 106 

-
- Contacteer:
de Sleutelbloem Apeldoorn
zegt genoeg

zegt genoeg
-
Ik vind de auto opzich er niet verkeerd uitzien 
Zeker niet voor DGB begrippen

Zeker niet voor DGB begrippen

Nou kheb weer een projectje erbij hoor pff..
Voor school moeten we soort eigen iets doen wat met de opleiding te maken heeft.. Verkoopmanagement motorvoertuigen..
Nu zijn we op het idee gekomen om een auto te kopen op te knappen
en daarna te verkopen met wat winst natuurlijk..
Gisteren de 2 auto's opgehaald
alle 2 porsche 944 type 1 alleen de ene rijd wel en de ander is een sloopauto met redelijk goeie motor.. hij komt uit 1983..
Heb geen exacte foto ervan maar dit model en deze kleur is hij...
De ander is rood van kleur..
[img]http://image.blog.livedoor.jp/leparnass ... f04acc.jpg[/img]
Het is weer eens wat anders als een Renault
Voor school moeten we soort eigen iets doen wat met de opleiding te maken heeft.. Verkoopmanagement motorvoertuigen..
Nu zijn we op het idee gekomen om een auto te kopen op te knappen
en daarna te verkopen met wat winst natuurlijk..
Gisteren de 2 auto's opgehaald

alle 2 porsche 944 type 1 alleen de ene rijd wel en de ander is een sloopauto met redelijk goeie motor.. hij komt uit 1983..
Heb geen exacte foto ervan maar dit model en deze kleur is hij...
De ander is rood van kleur..
[img]http://image.blog.livedoor.jp/leparnass ... f04acc.jpg[/img]
Het is weer eens wat anders als een Renault

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kijk! Dat zijn leuke opdrachten voor school zeg! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
maar er is niemand die het bestel nummer weet van die cupra onderlip????
ben er al geweest maar die domme auto verkopers kunnen mij niet verder helpen zeggen. terwijl er maar een paar cupra modellen zijn. daarom dat ik het hier ff vraag.Merijn schreef:Bel Seat...
Uit het grote onderlippen topic bij de RMC:6K0805903G B41 34,46 euro incl 19% btw.
Als je deze besteld kijk dan even mee op t computerscherm van de monteur. het moet een lip zijn van een Seat Ibiza Cupra en dan volgens mij dit model.
[img]http://www.irancar.com/images/Gallery-l ... 9_01_m.jpg[/img]
Neem anders de foto mee.
Je krijgt de lip geleverd helemaal dicht. de luchtroostertjes moet je er zelf uitsnijden.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1969.0
-
- Contacteer:
Nogal wat werk geweest, van een Duitser een Fransoos gemaakt

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag even een gesprek gehad met me teamleider ( coördinator ) over vervolgopleidingen. Nu had die het over IVA-Driebergen. Klonk wel interessant maar daar moet je 17 zijn en ik ben als ik klaar ben met school pas 15. Mijn Geboortedatum: 03-03-1992. Eigenlijk heb ik nog helemaal geen idee wat ik wil doen , autobranche lijkt me leuk maar automonteur als dagelijkse baan lijkt me ook niks. Toch vond ik de politie ook niet verkeerd maar dat is wel een lange weg. Nu zit ik dus met een probleem dat je voor veel opleidingen 17+ moet zijn. Echte shit dus
. Misschien weten jullie nog wat leuke opleidingen van ongeveer 2 jaar, om daartussen te doen.
MvG. Anthony

MvG. Anthony

-
- Über-Spammer
HTS Autotechniek in Arnhem, ik was 16 toen ik daaraan begon...
Of je moet een 2-jarige MBO Autotechniek opleiding gaan volgen...BBL ofzo, 4 dagen werken, 1 dag naar school. Maak je toch al kennis met het sleutelen aan auto's
Of je moet een 2-jarige MBO Autotechniek opleiding gaan volgen...BBL ofzo, 4 dagen werken, 1 dag naar school. Maak je toch al kennis met het sleutelen aan auto's
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Nee, eigenlijk het tegenovergestelde
Meer de ingenieur-kant....ontwerpen, berekenen enz...je kan ook de commerciele kant op...wel pittige opleiding hoor.
Ik ben er aan begonnen ten ik 16 was, maar achteraf bleek dat veel te jong te zijn. Heb het dan ook niet gehaald. Nu MTS Autotechniek gedaan en nu bijna afgerond en na de zomervakantie ga ik weer terug naar de HTS...
Meer de ingenieur-kant....ontwerpen, berekenen enz...je kan ook de commerciele kant op...wel pittige opleiding hoor.
Ik ben er aan begonnen ten ik 16 was, maar achteraf bleek dat veel te jong te zijn. Heb het dan ook niet gehaald. Nu MTS Autotechniek gedaan en nu bijna afgerond en na de zomervakantie ga ik weer terug naar de HTS...
-
- Contacteer:
Doe dan eerst een middelbare beroepsopleiding...AnthonyR schreef:Zo zie je net wat je zegt dat je voor zulke opleidingen veel te jong bent, vooral ikke
er is toch niets mis met leren sleutelen, je kunt er alleen wat van opsteken. Daarna kun je altijd nog hogerop.
Stoppen met school en gaan werken met als resultaat dat je nooit meer naar school gaat. Neem dat maar van mij aan, "been there, done that".
Neemt trouwens niet weg dat ik nu een mooie en goede baan heb, maar ik ben wel helemaal onderaan begonnen.
Met een goede opleiding stroom je veel makkelijker in.
-
- Contacteer:
Wat is dit nu weer:
"You cannot make another post so soon after your last; please try again in a short while."
Wil ik een post maken, komt deze stomme melding in m'n scherm te staan.

"You cannot make another post so soon after your last; please try again in a short while."
Wil ik een post maken, komt deze stomme melding in m'n scherm te staan.

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Wat doe je nu dan Anthony?
Want toen ik 14 was, zat ik net in de 2e klas ofzo en had ik nog 2 jaar te gaan, voordat ik m'n diploma zou halen...
Want toen ik 14 was, zat ik net in de 2e klas ofzo en had ik nog 2 jaar te gaan, voordat ik m'n diploma zou halen...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
Geen idee
Vroeger was ik van plan om IVA te doen, maar toen zag ik de prijzen die je moest betalen...(SLIK) Zo rijk waren mn ouders nou ook weer niet
Wat ik en Duupke dsus ook al zei, voor die overbrugging van jaren is het best verstandig om een MBO opleidinkje te doen. Ff wat kennis opdoen voor de studie ie je daarna wil gaan doen...
Ik weet niet wat je momenteel doet, maar van HAVO naar HTS is best een grote stap (maar das misschien heel persoonlijk
)

Wat ik en Duupke dsus ook al zei, voor die overbrugging van jaren is het best verstandig om een MBO opleidinkje te doen. Ff wat kennis opdoen voor de studie ie je daarna wil gaan doen...
Ik weet niet wat je momenteel doet, maar van HAVO naar HTS is best een grote stap (maar das misschien heel persoonlijk

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wie weet het nummer om naar amerika te bellen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
http://www.tuxx.nl/landen/verenigde_staten/Luco/Alpine-racer schreef:wie weet het nummer om naar amerika te bellen?
-
- Contacteer:
Ik ging van HAVO naar HBO logistiek, na 2 jaar was ik een 'drop-out'.MartijnG schreef:Geen ideeVroeger was ik van plan om IVA te doen, maar toen zag ik de prijzen die je moest betalen...(SLIK) Zo rijk waren mn ouders nou ook weer niet
![]()
Ik weet niet wat je momenteel doet, maar van HAVO naar HTS is best een grote stap (maar das misschien heel persoonlijk)
Ik was 17 toen ik aan m'n HBO begon, het grootste probleem waren mijn klasgenoten. Er waren er bij die 10 jaar ouder waren dan ik. Je trekt op aan deze mensen, laat lessen schieten e.d. zij konden dat opvangen waarschijnlijk door opgedane werkervaring. Ik dus niet. Nu zie ik schoolverlaters van 17 en 18 bij ons binnenkomen en van de meeste komt helaas geen donder terecht.
Wees verstandig, blijf leren zolang het kan.
-
- Contacteer:
Ga je daar ook ZAC rijden?Luco/Alpine-racer schreef:wie weet het nummer om naar amerika te bellen?

Of nee, IRL samen met Danica
-
- Moderator
- Contacteer:
Maar me vader denkt als je de IVA opleiding gedaan zou hebben dat je geen goed betaalde baan zou hebben, ik zeg niet dat ik er heen wilt want nu zie ik dat de kosten rond de 8500,- zijn voor 1 jaar en dat wil ik me vader niet aan doen. Dan maar een andere opleiding van MBO, waar ik wel op me 15e mee kan beginnen. 

-
- Über-Spammer
Serieus, jou verhaal vertegenwoordigd mijn ervaringenDuupke schreef:
Ik ging van HAVO naar HBO logistiek, na 2 jaar was ik een 'drop-out'.
Ik was 17 toen ik aan m'n HBO begon, het grootste probleem waren mijn klasgenoten. Er waren er bij die 10 jaar ouder waren dan ik. Je trekt op aan deze mensen, laat lessen schieten e.d. zij konden dat opvangen waarschijnlijk door opgedane werkervaring. Ik dus niet. Nu zie ik schoolverlaters van 17 en 18 bij ons binnenkomen en van de meeste komt helaas geen donder terecht.
Wees verstandig, blijf leren zolang het kan.

Ben nu bijna klaar et mn MBO (3 weken) dus ik zou kunnen gaan werken, maar ik ben ook van mening dat doorstuderen op lange termijn het beste is...(ook al koste het de nodige doekoe's)(Lang leven IB-Groep)
-
- Über-Spammer
MBO kun je toch wel ergens terecht met 15 jaar? Je hebt dus MAVO als vooropleiding neem ik aan?
Ik heb nu MBO Autotechniek gedaan in Apeldoorn.
4 jarige opleiding, Commercieel bedrijfsleider / Ondernemer kleinbedrijf
Hierin krijg je veel autotechnische vakken (voertuigtechniek, motorentechniek, electrotechniek en dergelijke). Ook een beetje praktijk maar daar heb je in principe geen zak aan in de echte praktijk.
Dit was één van de compleetste opleidingen op MBO niveau, vandaar dat ik die heb gekozen.
Kan nu na mijn opleiding ook een eigen bedrijf starten en ik krijg een diploma schademangement!
Maargoed, orienteer goed en laat je goed informeren! Een verkeerde keuze is erg vervelend achteraf!
Ik heb nu MBO Autotechniek gedaan in Apeldoorn.
4 jarige opleiding, Commercieel bedrijfsleider / Ondernemer kleinbedrijf
Hierin krijg je veel autotechnische vakken (voertuigtechniek, motorentechniek, electrotechniek en dergelijke). Ook een beetje praktijk maar daar heb je in principe geen zak aan in de echte praktijk.
Dit was één van de compleetste opleidingen op MBO niveau, vandaar dat ik die heb gekozen.
Kan nu na mijn opleiding ook een eigen bedrijf starten en ik krijg een diploma schademangement!
Maargoed, orienteer goed en laat je goed informeren! Een verkeerde keuze is erg vervelend achteraf!
-
- Contacteer:
Ik had eigenlijk in dienst gemoeten, maar werd uitgeloot. Het was toen oktober; te laat om in te stromen op de Grafische MBO (had ik toen mijn zinnen opgezet). Als uitzendkracht ter overbrugging gaan werken, na 2 maanden een vast contract angeboden gekregen. Nog eens 2 maanden later intern doorgegroeit naar de eigen drukkerij (dus toch een grafische opleiding), dit maar eens aangekeken en er gelukkig een erg goede baan aan overgehouden. Na 16 jaar nog steeds niet naar de grafische MBO.MartijnG schreef:Serieus, jou verhaal vertegenwoordigd mijn ervaringenDuupke schreef:
Ik ging van HAVO naar HBO logistiek, na 2 jaar was ik een 'drop-out'.
Wees verstandig, blijf leren zolang het kan.Ik heb precies hetzelfde meegemaakt! 16 jarig op school begonnen (17 jaar na een maand) en nar 2 jaar moest ik van school af. Ook veel invloed van andere klasgenoten en huisgenoten van het studentenhuis.
Ben nu bijna klaar et mn MBO (3 weken) dus ik zou kunnen gaan werken, maar ik ben ook van mening dat doorstuderen op lange termijn het beste is...(ook al koste het de nodige doekoe's)(Lang leven IB-Groep)

Maar zonder dollen, ik ben van mening dat ik vrij veel geluk gehad heb, er staat wel tegenover dat ik nog steeds cursussen en opleidingen moet volgen.
Onze Anthony moet voorlopig lekker naar school blijven gaan