ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
Las net in de kampioen dat Pirelli's Zero Nero een zeer goede band is op dit moment. Tis volgens hun een echte aanrader 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Ik vind m echt verschrikkelijk lelijk 

Eff Lachen
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koper netwerk! Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden. En dat zo`n 1000 jaar voor de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat zo n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koper netwerk! Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden. En dat zo`n 1000 jaar voor de Russen... Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden. De Belgen concluderen hieruit dat zo n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Whehehe

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Einde aan 80-kilometerzone Den Haag
Uitgegeven: 1 mei 2006 08:45
DEN HAAG - Minister Peijs van Verkeer schaft de 80-kilometerzone op de A12 vanuit Den Haag af, nu is gebleken dat die tot meer files leidt. Als de procedures voor afschaffing zijn afgerond, mag daar weer 100 kilometer per uur worden gereden. Een woordvoerster van het ministerie zei maandag dat dat op zijn vroegst half juni zal zijn.
De zone werd een half jaar geleden ingesteld om luchtvervuiling en files tegen te gaan, maar die zijn daardoor bij Den Haag juist toegenomen. In Amsterdam en Utrecht zijn de ervaringen wel positief en worden de 80-kilometerzones voorlopig gehandhaafd, aldus de woordvoerster.
Richting Den Haag blijft de maximumsnelheid 80 kilometer, omdat voor de aanleg van de spitsstrook de rijstroken zijn versmald. Om de doorstroming daar te bevorderen, worden daar de belijning en de borden aangepast.
Bij mijn aanmelding heb ik die streepjes voor en achter mijn naam gezet. Weet niet meer waarom, volgensmij omdat gewoon 'Marieke' al bestond, maar misschien ook wel omdat ik dat toen leuk vond
... Zou ik dat nog kunnen (laten) veranderen? En zo ja hoe kan dat?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Even Riël of Martijn van Leeuwen een PM sturen 

Stond een tijdje een mooi blokje te koop in Belgie, zie vandaag dat er een motorblok in onderdelen op RTC markt te koop wordt aangeboden:
Blokje (megane 2.0 16v) stond kompleet te koop voor 500 euro. Om dan nu alles voor het 3-dubbele te verkopen is ook een beetje gortig.
Zijn nou van die mensen die met renault-onderdelen handelen maar verder geen interesse in de auto zelf hebben. Ben er al een paar tegengekomen. Jeder das seine natuurlijk, maar ik stoor me wel eraan dat ze de fora gebruiken als marktplaats voor die handeltjes.
Aantal keer bekeken : 92
Type Advertentie : Te Koop!
Categorie : Onderdelen
Datum : 01 May 11:53
Artikel : allerlei onderdelen clio williams
Telefoonnummer :
Omschrijving : Heb nog liggen
1 uitlaat volledig uit inox van het merk option voor 100 euro, nieuwprijs was 400euro
4 pistons van clio williams de f7r motor. (nieuw) 200 euro
2 achter remklauwen clio williams of 16 v 130 euro
binnenkort F7r Blok van williams geen cilinderkop erop (120 000 km) 500 euro
cilinderkop megane (100 000 km) + inlaat + uitlaatcollector + kabelboom = 600 euro
bumper clio williams met klein krakje in + mistlichten, simpel te vermaken 75 euro
motorkap clio williams in williams blauw zonder rooster : 80 euro
Prijs : O.V.T
Blokje (megane 2.0 16v) stond kompleet te koop voor 500 euro. Om dan nu alles voor het 3-dubbele te verkopen is ook een beetje gortig.

Zijn nou van die mensen die met renault-onderdelen handelen maar verder geen interesse in de auto zelf hebben. Ben er al een paar tegengekomen. Jeder das seine natuurlijk, maar ik stoor me wel eraan dat ze de fora gebruiken als marktplaats voor die handeltjes.
Weet iemand wat ik (allemaal) nodig heb om een filmpje van de digitale(film)camera over te zetten naar m'n pc?
Heb in een grijs verleden een keer een kabel gehad daarvoor, maar ding werkte toen niet en ben ik nu ook kwijt
Dan kan ik wat Ringweekendbelevenissen online knallen (en in het bijzonder Dennis heel blij maken
)
Heb in een grijs verleden een keer een kabel gehad daarvoor, maar ding werkte toen niet en ben ik nu ook kwijt

Dan kan ik wat Ringweekendbelevenissen online knallen (en in het bijzonder Dennis heel blij maken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
CardreaderMarieke schreef:Weet iemand wat ik (allemaal) nodig heb om een filmpje van de digitale(film)camera over te zetten naar m'n pc?
Dan kan ik wat Ringweekendbelevenissen online knallen (en in het bijzonder Dennis heel blij maken![]()
)

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tis een echte camera he Martijn, geen fototoestelMartijn schreef:CardreaderMarieke schreef:Weet iemand wat ik (allemaal) nodig heb om een filmpje van de digitale(film)camera over te zetten naar m'n pc?
Dan kan ik wat Ringweekendbelevenissen online knallen (en in het bijzonder Dennis heel blij maken![]()
)
Voor een eurootje of 5 bij de Dixons. Is ook sneller dan een kabeltje (USB 2.0)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb wel Firewire. En een Mac. En een editor. Dus, ik wil dat klusje ook wel doen.Marieke schreef:Gaat idd om een filmcamera. DV (Digital Video). Zal een firewire-kabel nodig hebben denk ik, maar denk dat ik daarvoor geen aansluiting heb op m'n pc...vanaaf 's ff checkenEn vast ook een programma...iemand een idee welke?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Car: Renault Clio III RS
Ik kreeg dit als email. Iemand die daar iets meer van weet?Hector heet het allernieuwste snelheidscontrolesysteem die, éénvoudig te
te plaatsen is op de achterzijde van de bekende hectometerbordjes.
Hector heeft zijn naam schijnbaar te danken aan de combinatie van het groene
bordje en het gevreesde bewakingssysteem langs het ijzeren gordijn, ten tijde
van de koude oorlog. Wrang genoeg om dit weer in een vrije wereld terug te
zien ten behoeve van snelheidscontroles en meer want.. Hector is niet zomaar
een systeem.
De werking is te vergelijken met de tijdnoteringen die bij sporters worden ge-
bruikt bv. op de ijsbaan, de gemeten snelheid is tot op 5/ooo sec. te meten wat
een te verwaarlozen afwijking geeft van 0,0066 km/uur. De gebruikelijke af-
wijkingsberekening is hiermee tot nul terug gebracht. Het systeem is ook niet
meer op tijd traceerbaar want hij meet haaks op de weg, uw detectie apparatuur
zal hier pas 5 meter voor het bordje op reageren. Het bijzondere van Hector is,
dat het onderling en landelijk kan communiceren met het netwerk van computers
van de KLPD en zal na de proefperiode van Maart 2006 direct overgaan tot een
landelijke dekking met in totaal 1406 Hectors.
Het systeem is zéér goedkoop , gemakkelijk te plaatsen en geeft een besparing
alléén al van 190 controleambtenaren, bovendien behoeft het toezicht geen spe-
caal personeel meer. Verwerking van de gegevens wordt automatisch verzonden
naar CJIB te Leeuwarden.
Het maakt deel uit van het regeringsbeleid, deze controles te laten uitvoeren door
lager personeel, om daarmee de KLPD meer tijd en ruimte te geven voor intensie-
vere mobiele controles op de wegen. Totaal kunnen er door de besparingen ruim
900.000 manuren extra ingezet worden op de weg zelf. Met deze extra mankracht
en het nieuwe landelijke totaal-systeem zal dit ruimschoots gaan voldoen aan het
beoogde doel van Justititie en Verkeer en Waterstaat het aantal boetes voor 2006
op 15 miljoen te brengen ( een verhoging van 4 miljoen t.o.v. 2005)
Op dit moment is het systeem in een controlefase op alle wegen met de befaamde
groene ( hector) bordjes en in combinatie met de grote borden; snelheidscontrole.
Pas dus op voor deze hond met ingang van de volgende maand want hij bijt al
bij 3 km. te hard en ligt gemiddeld om de 22 kilometer op de loer.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Firewire, en dan Adobe Premiere is wel goed. De windows moviemaker werk ik niet mee. Daarnaast, je moet dat filmpje wel bewerken en coden, anders moet je zo'n paar GB op internet zetten 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Leuk verhaal, maar als het zo klein is en zo goed, hoe krijgt de plizie dan de foto's? Hoe maakt dat ding de foto's? Draadloos netwerk over heel Nederland? Daarnaast, leuk meeneemobject, ff met pech naast zo'n bordje staan (waardoor die ook meteen niet meer werkt)antoine schreef:Ik kreeg dit als email. Iemand die daar iets meer van weet?bla
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Dat Hector is NEP, een zogeheten Hoax.
De een of andere lolbroek heeft dat ooit de wereld in gestuurd, schijnt al een paar jaar geleden te zijn geweest (zie flits-topic)
EDIT: voor de leden te vinden in het midden van de pagina die opent als je op de volgende link klikt:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=490
Wat betreft firewire, als je dat niet hebt, even zo'n insteekkaartje kopen, kost hooguit 15 euro dacht ik, en prik je doorgaans zo in je pc, en voor het ophalen van de filmpjes kun je ook een van de Nero programma's gebruiken (Nero Showtime of Nero Vision Express. zit er vanaf Nero versie 6 vaak wel in)
De een of andere lolbroek heeft dat ooit de wereld in gestuurd, schijnt al een paar jaar geleden te zijn geweest (zie flits-topic)
EDIT: voor de leden te vinden in het midden van de pagina die opent als je op de volgende link klikt:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=490
Wat betreft firewire, als je dat niet hebt, even zo'n insteekkaartje kopen, kost hooguit 15 euro dacht ik, en prik je doorgaans zo in je pc, en voor het ophalen van de filmpjes kun je ook een van de Nero programma's gebruiken (Nero Showtime of Nero Vision Express. zit er vanaf Nero versie 6 vaak wel in)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Steven schreef:Heeft iemand snel het telefoonnummer van Bart V voor mij?
PM

Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Contacteer:
Toevallig , maar ik denk niet niet dat bart er in staat... Jacco waarschijnlijk welMarieke schreef:Steven schreef:Heeft iemand snel het telefoonnummer van Bart V voor mij?AnthonyR schreef:..morgen komen de Telefoonboeken![]()

ik snap niks van die telefoonboeken?AnthonyR schreef:Als je het over de duivel hebt , werd aangebeld, 1147 telefoonboeken