welkom bij de RTCCliogek1970 schreef:Mensen, waarom steeds van die onzin discussies op dit forum.
Had gewoon even op mijn antwoord gewacht.
Ik heb 5 redenen waarom ik de Sparco stuurhoes heb.
De belangrijkste is dat ik bij Halfords geen mooie kon vinden.
not
tutuur schreef:Cliogek1970 schreef:Mensen, waarom steeds van die onzin discussies op dit forum.
Had gewoon even op mijn antwoord gewacht.
Ik heb 5 redenen waarom ik de Sparco stuurhoes heb.
De belangrijkste is dat ik bij Halfords geen mooie kon vinden.
notquote]
welkom bij de RTC
Ben ik blij dat het geen live cam berichten zijn !!!!tutuur schreef:Het is gewoon de harde waarheid, het is nooit goed. En degenen die het hardste schreeuwen staan zelf aan hun potlood te friemelen.
Dan heb jij zeker blaren op je klauwen en je potloodtutuur schreef:Het is gewoon de harde waarheid, het is nooit goed. En degenen die het hardste schreeuwen staan zelf aan hun potlood te friemelen.
Je was me voorLuco/Alpine-racer schreef:Dan heb jij zeker blaren op je klauwen en je potloodtutuur schreef:Het is gewoon de harde waarheid, het is nooit goed. En degenen die het hardste schreeuwen staan zelf aan hun potlood te friemelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jochem de Haas schreef:En wij maar wachten op die dag![]()
Ps LET OP DE SMILELY
En zo kan het dus ookPatrickG schreef: Ik slijt persoonlijk liever 3 stuurwielen dan dat ik met een lelijke stuurhoes moet rijden, maar who cares![]()
Het is een auto in nette staat en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Van die harige verplicht met vossestaart aan de antenne van je auto...Arno17 schreef:
En ja, ik haat stuurhoezen maar dat is iets van lang geleden, toen waren de stuurhoezen een hot item voor in je auto.......
Haas schreef:kan wel zijn, maar zit jij te wachten op 22 postings dat je stuurhoes onzin is..?
...
Ik vermoed dat er meer commentaar op handschoentjes komt dan op een stuurhoesLuukRS schreef:Stelletje zeikerts zijn het![]()
is handschoenen geen ideetje dan ? zag dat je er morgen ook bij bent op de Clioclub eindmeeting