ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Werd net aangesproken door mijn overbuurman, die vroeg wat er bij mij gejat was, ik vertelde dat de versterker eruit gehaald was. Snapte eigenlijk niet wat er bij hem gejat kon worden, hij had wel zijn radio erin zitten, maar die hebben ze laten zitten, toen deed ie zijn kofferbak los, netjes 2 subs en versterker weggewerkt, had ik niet verwacht van die man, wel grappig, maar niks kunnen jatten, zat volgens mij zo dichtgebouwdRonnie Detmers schreef:Kom ik vanochtend bij mijn auto aan, zie ik de hoedeplank op de kop liggen, ik dacht "heb ik dat gedaan" ?? Niet dus, is er weer ingebroken in mijn wagen, hoedeplank op zijn kop, achterbank naar voren geklapt en ze hebben alleen de versterker meegenomen en verder de auto doorzocht, natuurlijk weer schade aan mijn portier, kom ik op het politiebureau en ik zeg "ik wil aangifte doen" vraagt ie "in welke wijk stond je auto" blijkt mijn overbuurman er ook te zitten, blijkt dus dat 2 maanden eerder toen er ook ingebroken was bij mij dat ook bij hem geweest is, dus 2x bij ons beide, ik baal echt enorm![]()
De DB meeting 5 maart zal dus niet doorgaan en mijn projectje kofferbak verbouwen zal ook niet doorgaan, begin er echt de balen in te krijgen dat mensen niet van je spullen af kunnen blijven![]()
Het is dus allemaal weer zwaar k#t!!!

Hij was bij carglas een nieuwe ruit halen, stond er nog een man waarbij ook ingebroken was, alleen een wijk verder, ze zijn dus lekker bezig, dus wees alert

welke wijk woon je? 
heb namelijk wel hand afdrukken op me achteruit gezien (best handig als ie rete smerig is)....
kan me verder niet herrineren dat ik iemand achteruit plat heb gereden dus vind maar vreemd

heb namelijk wel hand afdrukken op me achteruit gezien (best handig als ie rete smerig is)....
kan me verder niet herrineren dat ik iemand achteruit plat heb gereden dus vind maar vreemd

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
weet je hoe vaak ik dat ding van je heb geduwd? daar kunnen best nog wat afdrukjes van staan hoor 

ja, hallo...noem je ff een buurtje zeg... 
Kuul, tha place to be
Of t kwartier, ook goed 

Kuul, tha place to be

precies!
You steal my shit, I steal your shit!!

You steal my shit, I steal your shit!!

btw, heb hier nog 6 ruilfietsen staan..interesse iemand

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een goeie postfiets is nooit weg;) Zondag tijd?Haas schreef:btw, heb hier nog 6 ruilfietsen staan..interesse iemand![]()

Project: GTT Blue Sport

heb ook nog een bak stalen velgen liggen hier, nog een deur, motorkap met schade, cilinderkop van een starlet, wat losse kleppen...
het ligt daar maar, niemand wil ruilen

ik zoek nog stalen velgenHaas schreef:
heb ook nog een bak stalen velgen liggen hier, nog een deur, motorkap met schade, cilinderkop van een starlet, wat losse kleppen...
het ligt daar maar, niemand wil ruilen

aha...vast geen 13 inch 4.7 J ? 
ik wil er ok nog een set hebben... de welbekende 1916v cup of Ph I

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar die kan je wel laten verbreden tot 8JHaas schreef:aha...vast geen 13 inch 4.7 J ?

lijkt me sterk....
weet niet of de velgendokter dat doet?
die velgen van Rob komen uit DSL volgens mij...
weet niet of de velgendokter dat doet?
die velgen van Rob komen uit DSL volgens mij...
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Rara_dempert.jpg[/img]
Rara wat zou er gebeurt zijn?
Jah das een van mijn vehikels..

zou best kunnen zag de auto en dacht wat een vette bak (dat moest ik ff delen met de rtc vrieden) whahahah
je kan zeggen wat je wil maar ie lijkt enorm hard op de nieuwe RS cup. Deze is enkel wat cleaner.Joost (DoubleYou) schreef:Geweldige looks, en 280 pk zal ook wel lekker gaan!
http://users.pandora.be/jo21power/RCB/ (alle fotos)
[img]http://users.pandora.be/jo21power/RCB/H ... 004094.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie weet wat een motorblok (2.0 8v F7R) ongeveer weegt? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Whehe idd, eerst klapte ie wat lafjes en toen opeens voelde je de hele bodem trillen na een enorme knalcatrinus schreef:Ik denk gevalletje contactslotSteven schreef:
*Plaatje van een seberding dempert*![]()

En daarna vrolijk in een alcoholcontrole terecht komen, nix aan de hand, doorrijden, hoekje om en *KNAAAL* daar ging ie weer.
Vriend stond achter mij nog te blazen, politie wist er even geen raad mee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Pardon, de F3R, de 8-klepper dus. 80 kg? Da's nog wel te doen.robclio16V schreef:Bedoel je nu de F7R (2.0 16V) of een F3R (2.0 8V)?Martijn *Baccara* schreef:Wie weet wat een motorblok (2.0 8v F7R) ongeveer weegt?
Ze zullen beide denk ik zo rond de 80 kg zijn gok ik.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Had iemand er een banaan ingestopt of zo?Steven schreef:Whehe idd, eerst klapte ie wat lafjes en toen opeens voelde je de hele bodem trillen na een enorme knalcatrinus schreef:Ik denk gevalletje contactslotSteven schreef:
*Plaatje van een seberding dempert*![]()
En daarna vrolijk in een alcoholcontrole terecht komen, nix aan de hand, doorrijden, hoekje om en *KNAAAL* daar ging ie weer.
Vriend stond achter mij nog te blazen, politie wist er even geen raad mee