Als ik me vertyp doe ik het goed.....Tom schreef:motorRiël Notermans schreef:Rianne Tinnemans schreef:Is een Duitser.... = belasting betalen naar de grootte van je Hupraum (moterinhoud)
Hubraum

Als ik me vertyp doe ik het goed.....Tom schreef:motorRiël Notermans schreef:Rianne Tinnemans schreef:Is een Duitser.... = belasting betalen naar de grootte van je Hupraum (moterinhoud)
Hubraum
Don't Mess With 1.2 Jaa+Clio16v+ schreef:dat snap ik dan niet, zon bak, mega veel aan gedaan, en wat zit er in een 1.2....
Haha ja...t probleem is dat er nu zoveel is veranderd aan me auto dat als ik een andere wil kopen ik weer opnieuw moet beginnen vandaar dat ik maar gewoon verder ga met deze en tjah...als t blokkie op is msschn een 16V+Clio16v+ schreef:ej me eerste clio was ook een 1.2, dus weet er alles vanMaSteR Clio schreef:Don't Mess With 1.2 Jaa+Clio16v+ schreef:dat snap ik dan niet, zon bak, mega veel aan gedaan, en wat zit er in een 1.2....![]()
K'heb nog een mooie 16V te koop, daar hoef je niks meer aan te doen!MaSteR Clio schreef:Haha ja...t probleem is dat er nu zoveel is veranderd aan me auto dat als ik een andere wil kopen ik weer opnieuw moet beginnen vandaar dat ik maar gewoon verder ga met deze en tjah...als t blokkie op is msschn een 16V+Clio16v+ schreef:ej me eerste clio was ook een 1.2, dus weet er alles vanMaSteR Clio schreef:Don't Mess With 1.2 Jaa+Clio16v+ schreef:dat snap ik dan niet, zon bak, mega veel aan gedaan, en wat zit er in een 1.2....![]()
Bart V schreef:Wauw, loopt jouw clio 260?
doe eens een pic van je dashverlichting posten?Danos schreef:Mijn RSI..
[
wat er al aan gedaan is:
-Remus tussendempervervanger
-Remus 90mm einddemper
-K&N vervangingsfilter + aanzuigbuis naar bumper
-16V motorkap
-Nieuwe mistlampen
-Nieuwe voorbumper
-Nieuwe achterbumper
-Blauw dashboard verlichting
-Radio en al de meuk eromheen
to do: