We zijn in elk geval wel verlost van Bush, wat een zak hooi was/is dat zeg Snap niet dat ze die 2 keer gekozen hebben, al was de eerste keer ook maar net.
Welke APK-keurmeester kan mij de betekenis van de volgende afkeurcodes vertellen;
-502
-112
-301
-503
Wanneer deze punten worden gerepareerd, hoeft er verder niks aan de auto gedaan te worden toch? Dan zouden ze die al op het keuringsrapport gezet moeten hebben?
-PAZ- schreef:Als het goed is staat op je afkeur-keuringsrapport ook een kleine uitleg en niet alleen een code.
Ja klopt wel, heb je gelijk in. Maken ze bij die codes ook onderscheid?
502 is bijvoorbeeld stuurkogel, maar wordt er ook onderscheid gemaakt tussen binnenste en buitenste kogel? Dat staat er namelijk niet bij en de eigenaar weet zelf ook niet meer welke het nou was Zou jammer zijn als de verkeerde wordt vervangen.
Het is niet leuk maar laat gewoon wat mensen komen (of ga ergens langs). Je zult snel merken dat de ene tussenpersoon de ander niet is en dat de ene hypotheek de ander niet is. Als ik jou hier precies kon vertellen wat voor hypotheek je moest nemen was het allemaal niet zo lastig........En dat is het toch best wel.
Je kunt iig al wat inlezen online. Vraag je ouders (als die er iets van weten) eens het een en ander. Wil je variabele rente? Vaste rente? Zo ja, hoe lang? Wat voor hypo vorm? Eigen geld inbrengen? NHG? hulp van je (de) ouders?....?......?
t is ellende. Lamzakken zijn het, die tussenpersonen.
Als je bij een bank terecht kan ... Uiteindelijk telt je maandelijkse lasten. Randvoorwaarden even vergelijken, maar je moet nog wat te leven hebben hé.
Wij hebben best een aantal tussen personen over de vloer gehad en daar was er eigenlijk maar 1 van die ik "vertrouwde". Uiteindelijk rechtstreeks via de bank gedaan (al kan dat niet altijd) en dat scheelde best wat
Ik heb 2 maanden geleden een hypo afgesloten en toen moest ik meer betalen als ik hem voor 5 ipv 10 jaar vastzette
De banken verwachten dus een daling in de rente.
Vriend van me adviseerde om nog 2 jaar te wachten, dan is de rente ws. weer gedaald en de huizenprijs ook wat lager ivm het dan pieken van de resessie. Momenteel staat ie nog rond de 6% gemmideld gezien.
Kep me tussendoor nog maar ff ingeschreven voor hoerwoningen
Riël Notermans schreef:t Uiteindelijk telt je maandelijkse lasten.
En of het hypotheekbedrag na 30 jaar volledig ingelost is, of dat er nog een restschuld overblijft.
Da's waar. Maar ik wil graag een restschuld overhouden, zolang de regering nog niet trekt aan de renteaftrek. Bovendien ga ik ervanuit dat die restschuld straks wel in lijn valt met de waardestijging van de woning.
Al moet ik zeggen dat die nu eerder wat zakken dan stijgen maargoed, even een dipje.
Steven schreef:Vriend van me adviseerde om nog 2 jaar te wachten, dan is de rente ws. weer gedaald en de huizenprijs ook wat lager ivm het dan pieken van de resessie. Momenteel staat ie nog rond de 6% gemmideld gezien.
Ik ben ook aan het rond kijken, maar staat ook nog beetje op laag pitje. Hoor toch ook dat het verstandiger is om nog even een jaartje de kat uit de boom te kijken. Maar goed als ik hier in de omgeving iets leuks tegen kom voor een goede prijs kan het ook ineens anders zijn .
Maar komt wel een boel bij kijken als je de verschillende hypotheken gaat vergelijken.
Steven schreef:Vriend van me adviseerde om nog 2 jaar te wachten, dan is de rente ws. weer gedaald en de huizenprijs ook wat lager ivm het dan pieken van de resessie. Momenteel staat ie nog rond de 6% gemmideld gezien.
Ik ben ook aan het rond kijken, maar staat ook nog beetje op laag pitje. Hoor toch ook dat het verstandiger is om nog even een jaartje de kat uit de boom te kijken. Maar goed als ik hier in de omgeving iets leuks tegen kom voor een goede prijs kan het ook ineens anders zijn .
Maar komt wel een boel bij kijken als je de verschillende hypotheken gaat vergelijken.
En dat zeggen ze echt altijd. Er is altijd wel wat. tegen mij zeiden ze het ook 4 jaar geleden.
De mensen die een beetje lezen, die wisten dat de financiele crisis eraan zat te komen. Er zijn legio mensen die dit al lang en breed voorspeld hadden. En het eind is nog niet in zicht...
Persoonlijk zou ik wel wachten met kopen, tot het grootste leed is geleden en er licht is aan de horizon. Op dit moment is er teveel onzekerheid op de markt, denk ik.