dan is dit idd wel licht getuned jah, mja voor mij voorlopig mans zat van me 1.4 16v naar dit overstappen

grtz
goh, wat is beter ? Ik denk dat er momenteel weinig vergelijkingsmateriaal aanwezig is. Naar mijn mening zijn beiden goed aangezien de positieve reacties.anco schreef:is de GT2560R beter dan de mb pro-300??
de GT kost mij 935eu ex verzenden en de pro-300 852,50 incl verzenden..
Een GT-serie hoef je niet om te bouwen. Wat hij nodig heeft is:anco schreef:aan de hand van het plaatje moet ik de GT nog ombouwen en de pro-300 is kant en klaar om erop gezet te worden..
welke kan ik dan het beste erop zetten met het oog op vermogen en durabiliteit?
zal wel per mm zijn dan, dacht dat er 180 op stondSteven schreef:Je praat altijd over kg/mm in stijfheid Luco, een gewicht zegt nix zonder een invering
Zal vandaag ff kijken wat erop staatSteven schreef:180 kg/mm kan niet, 180 N/mm is zelfs belachelijk.
Ff voorbeeld, starlet van Quoc staat op 6 kg/mm voor en 4 kg/mm achter bij een gewicht van iets van 750 kg
Mijn Corolla staat op 8 kg/mm voor en 6,5 kg/mm achter. 1kg/mm staat gelijk aan ~10N/mm uiteraard (9,812 voor de azijnpissers)
En ik durf wel te wedden dat die minstends net zo stijf, zoniet stijver zijn dan wat jij op dat blauw-gele hok hebt
Met die corolla kan ik echt letterlijk drempeljumpen
Ja jij leest niet wat ik zeg, het staat toch echt op de veer en zo is het mij uitgelegd.Steven schreef:Dat kan nooit, lees je uberhaupt wel wat ik zeg?
De range bestrijkt ongeveer; 20 Kg/cm tot 400 Kg/cm en lengtes vanaf 80mm t/m 400mm.
Overigens 1 Kg/cm komt overeen met 1 N/mm.
Als een veer bijv. 50 Kg/Cm is en je gaat er op staan met 100 Kg. gewicht dan zal deze veer 2 Cm. inzakken.
Dat stukje heb ik vanochtend nog lezen op de site van IntraxLuco/Alpine-racer schreef:De range bestrijkt ongeveer; 20 Kg/cm tot 400 Kg/cm en lengtes vanaf 80mm t/m 400mm.
Overigens 1 Kg/cm komt overeen met 1 N/mm.
Als een veer bijv. 50 Kg/Cm is en je gaat er op staan met 100 Kg. gewicht dan zal deze veer 2 Cm. inzakken.
Dus 180kg kan dan wel en zou die 1 cm zakken als je er met 180 kilo op drukt
op de bovenste staat 180-180Tom schreef:Op die foto is toch geen getal te zien?!?! Alleen van die onderste veer, maar die is meer voor de apk.
Ferdy schreef:niks voor jou, Chris ?