Hee, wat staat daar nou op de achterklep?

Hebbie nou een clio d'r bij?? RSI?

Is geen RSI, althans, hij kwam laatst compleet niet mee bij een stoplichtsprintje de A12 op. Terwijl het toch echt leek alsof hij zijn best deed...Haas schreef:Gisteravond rond 20.30u bij IKEA Duiven een rode Ph III Clio I met RSI skirts en stalen (winter)wielen. Geen idee of het een RSI was, had geen zin om dichterbij te gaan kijken, had het koud en had honger.
iets verderop had de koffie klaar gestaan martijnHaas schreef:Gisteravond rond 20.30u bij IKEA Duiven een rode Ph III Clio I met RSI skirts en stalen (winter)wielen. Geen idee of het een RSI was, had geen zin om dichterbij te gaan kijken, had het koud en had honger.
Echt inrijden hoef je die dingen niet hoor.. heb die dingen ook wel eens vervangen op een middag en dan nog even met 200km/h terug om het avondeten nog te halenArco Straver schreef:Ahh.... wat een irritant licht was dat zeg ...![]()
Eerst al een Audi A4 vanaf de A2 richting A12 die aan he vervelen was en toen jij dus.
Zag alleen niet wat voor auto het was.
Haast ?? Nee, dat niet. Maar door dat irritante licht iets meer gasgegeven dan normaal ja. (ben nog wat voorzichtig met de nieuwe lagerschalen...)
Op de voorkant na vind ik um wel gaaf!-jacco- schreef:Pijnappel... Niet mijn smaak....
okAdinsx schreef:Is geen RSI, althans, hij kwam laatst compleet niet mee bij een stoplichtsprintje de A12 op. Terwijl het toch echt leek alsof hij zijn best deed...
Mits het dezelfde is, want kwam vorige week eenzelfde met die beschrijving tegen
volgende keer beter, had haastGerald schreef:iets verderop had de koffie klaar gestaan martijn
had je nog een GT gezien ook.
Ah mehn..... lijkt wel offie een gezwel heeft.-jacco- schreef:Pijnappel... Niet mijn smaak....
Achterkant vind ik eigenlijk nog wel mee vallen.alexs schreef:Ah mehn..... lijkt wel offie een gezwel heeft.-jacco- schreef:Pijnappel... Niet mijn smaak....
Arno17 schreef:Sterker nog, ze vinden hem het beste te koop op dit moment.......
Ooit zullen ze het licht zien!AnthonyR schreef:Toch een andere uitslag dan jij dacht ArnoGeen VAG hok op 1
De kofferbakstrip bedoeld ie denk ikpaulvanrooij schreef:gouden randje in
Seat?Arco Straver schreef:Vanavond omstreeks 18:10 op de A2 richting Utrecht. Nam afslag Nieuwegein.
Een blauwe 21 Turbo met kenteken 10-ZB-SJ.
Ff, maar geen reactie.
Adinsx schreef:Net ff snel op en neer Schiedam geweest.
Kwam op de terugweg een Clio III phase2 RS tegen. Zwart met donkere wielen. Ik gok een cup, want had geen xenon, wel een mooie spoiler.
Kenteken en foto volgt nog, tel. ligt nog in de auto.
Er zat overigens een 30+'er achter het stuur, die niet wilde kijken, niet zwaaien, geen duimpje. 110 reed en mij vervolgens niet wilde inhalen (wilde ff foto maken).
Dus zal vast geen bekende van hier zijn