ArdennenWeekend 2013 "the after chat"

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Tom
Moderator
Car: MB

Ghehe

maar het komt vast goed.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Car: Megane RS

anyway, wat is nu het plan dan?
Entity_Razer
Contacteer:

Heren,

ik wil niet moeillijk beginnen doen (maar ge het toch doen), maar we zijn nu buiten deze week een 2 weken van het ardennenweekeind en ik weet nog niets buiten dat het op 21/22 is ...

graag wat meer info.

Een agenda zou al handig zijn + een besluit / info hoe het slapen nu net geregeld gaat worden.

merci !
LuukRS
Car: Meerderen Renault's

+1 Koen
Ik wil ook graag even wat meer weten gewoon weer even alles op een rijtje
Aanvang tijd ?
Waar Roda stadion hoor ik links en recht maar hoor nog geen definitieve ja.
Graag even een heldere update met prijzen zou ook wel handig zijn geweest

Danku
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Startpunt is inderdaad Roda station, Daniel en ik rijden vrijdag de route nog een keer en dan volgt de defitieve tijd. Ga uit van een uurtje of 11 verzamelen.

Prijzen ga ik zo uitrekenen als ik thuis ben , dan kan er ook betaald worden
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Haas

En n duidelijke cabine indeling lijkt me daar voorafgaand ook wel nuttig. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat dat nog wel eens problemen op gaat leveren...
m1n1 (Jasper)
Car: R5 GT Turbo PH1
Contacteer:

Michiel wilde ook met z'n naam in de lijst ipv. passagier / nog iemand...
dus bij deze:

Up to date opgave lijst!

- steven & tim kloes & quoc
- ivo & esmeralda
- tim schuurman & GJ
- luuk & nick
- koen & passagier
- daniel & ralf
- tutuur & passgier
- wouter
- edwin & raymond (komen met luuk mee)
- naantje & patrick
- jasper & erik & michiel
- jochem & roy
- joost & mirjam
- JDclio
- ronald & erben
- martijn & Martijn
- jo & phil & chris
- mitkrov 13 (aangemeld via ccnl)
- Rob & Tom
Tom
Moderator

Hieronder wat Wouter al eerder poste. Als ik me niet vergis is er in zo'n huisje een twee persoonskamer met een bed voor twee personen en een kamer met twee losse bedjes. Daarnaast nog een "woonkamer/keueken". Er kunnen prima een paar mensen per caravan bij die op de grond liggen of op de bank als je het mij vraagt. Puur dus om te slapen, het sanitair kun je gewoon op de camping zelf gebruiken.

Wouter schreef: De camping is door ons ook besproken gisteren. In totaal waren er nog 5 caravans beschikbaar. Dat houdt in dat er dus 20 slaapplaatsen zijn. De mensen met een (+) + achter hun naam hebben aangegeven dat ze graag in een caravan willen. Ik hoop dat ik het zo op de meeste eerlijke manier heb gedaan. Wellicht zijn er tegen die tijd meerdere caravans beschikbaar, ik kan niets garanderen.

Misschien kan er in een caravan nog wel een luchtbedje oid op de grond, dan zou je er met zn 5en in kunnen.

Opkomstlijst

- Steven(+) + Tim (+) + Quoc (+)
- Ivo (+) + Esmeralda (+)
- Tim (+) + GJ (+)
- Luuk (+) + Nick (+)
- Koen (+) + Passagier (+)
- Daan (+) + Passagier (+)
- Arthur (+) + Passagier (+)
- Wouter (+)
- JO + Phil, Chris, John -> geen zaterdag toertocht
- Jochem + Roy
- Jasper + Erik + nog iemand
- Edwin (+) + Raymond (+)
- Leroyrs > geen zaterdag toertocht
- Leon -> geen zaterdag toertocht
- Naantje (+) + Patrick (+)
- Joost + Mirjam
- Ronald + ....

Dit zijn exact 20 plaatsen. Willen iedereen het controleren of dit zo klopt??

De prijzen:
Volgens de beste man van de camping waren de prijzen bijna hetzelfde als vorig jaar. Exacte prijs volgt nog. Ter indicatie dit waren de kosten van vorig jaar:
Merijn schreef:
2. De prijzen zijn bekend!

Aangezien er nog even wat overleg moest plaatsvinden met het bestuur van RTC/CRS, heeft het iets langer geduurd, voordat de kosten van het weekend bekend gemaakt konden worden. Nu is het moment dan toch daar! :)

Overnachting tent
€10,- per tent van max. 2 personen

Overnachting cabine

€155,- per cabine van 4 personen (uitsluitend als geheel te boeken!)

BBQ/Ontbijt
Betalende leden RTC/CRS: €25,- p.p
Niet-leden: €30,- p.p.

Voorbeeld calculatie:

Je bent betalend lid en meldt je aan met 3 vrienden, waarvan 2 geen betalende leden zijn. Je wilt overnachten in een cabine.

Kosten betalende leden:

Overnachting cabine: € 155 / 4 = € 38,75
BBQ/Ontbijt: € 25,-
Totaal: 38,75 + 25 = € 63,75 p.p.

Kosten niet-leden:

Overnachting cabine: € 155 / 4 = € 38,75
BBQ/Ontbijt: € 30,-
Totaal: 38,75 + 30 = € 68,75 p.p.
Ik zal een marge inbouwen van 5 euro. BIj de bovenstaande prijzen moet je 5 euro bijtellen. Als ik de exacte prijzen weet zal ik dit melden :)

Ik hoop dat er nog veel meer mensen meegaan. Tot nu toe is het elk jaar erg gezellig geweest en heeft iedereen zich welkom gevoeld (Y) :smile: :smile:

Tot zover :)
LuukRS
Car: Meerderen Renault's

Hey Arthur en anderen die vorig jaar nog brandhout zochten is dit niet handig voor het geval we wat tekort brandhout hebben dat scheelt wat hang werk aan de takken
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... 91db74.jpg[/img]
Tom
Moderator

We zitten op een camping.............niet bij jou in de tuin :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

De prijzen :)

We maken onderscheid tussen wel en geen betalende RTC leden zoals elk jaar.

prijzen zijn per persoon

Het eten (BBQ + ontbijt + drank);
- RTC leden € 30,-
- niet RTC leden € 35,-

Prijs pp bij gebruik van een cabine:
- RTC leden € 35,-
- niet RTC leden € 40,-

Tent, prijs ook pp
- RTC leden € 12,50
- niet RTC leden € 15,00

Aan de hand hiervan moet je kunnen uitrekenen wat je pp kwijt bent, graag de betaling overmaken aan: 48.73.92.884 t.n.v. Renault Tuning Club

Prijzen zijn iets wat hoger dan vorig jaar maar volledig op indicatie van de campinghouder. Eten e.d. vindt namelijk plaats op basis van na-calculatie (is altijd al zo gegaan overigens)

Voor de mensen die vanuit het buitenland overmaken:
IBAN NL37ABNA0487392884
BIC ABNANL2A

Graag betalen vóór de 15de. Het aantal personen moet dan doorgegeven worden bij de camping moeten dan namelijk uiterlijk zijn doorgegeven (Y)

Om het makkelijk overzichtelijk te houden, is het misschien handig om vragen via de PM te stellen.

Overigens zijn nieuwe aanmeldingen nog steeds welkom (Y)
Tom
Moderator

Meteen een vraag. Is het zoals je eerder poste mbt de cabine plaatsen? Dus maw. Allemaal bezet?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Daniel heeft de indeling, komt zsm

Als je met meer dan 4 in 1 cabine wil? De prijzen zijn op basis van 4 personen.

Ga je met zn 5 of met zn 6 (of meer) dan dient RTC betaald te worden voor alleen die 4 man. Persoon 5 en 6 betalen officieel niet, maar het lijkt me dat deze mensen de kosten dan verrekenen met de andere mensen in de cabine.

Voorbeeld, 6 mensen in 1 cabine. 2 RTC leden en 4 niet.

2x € 35,- en 2x € 40 = 70+80 = EUR 150,-

Onderling moet dan even worden uitgevochten hoe dit wordt verdeeld, dat is aan de personen zelf.

Dit is alleen voor de overnachting, voor het eten moet wel gewoon PP worden betaald.

RTC is overigens niet verantwoordelijk voor (on)gewenste zwangerschappen en/of (vervelende) SOA's :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Wouter schreef:

RTC is overigens niet verantwoordelijk voor (on)gewenste zwangerschappen en/of (vervelende) SOA's :p

Daar hoef jij zo ie zo niet bang voor te zijn wouter P..... :p
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Zo terug van een langweekend sudeifel!

We hebben 5 cabines beschikbaar voor de overnachting, het zijn dus 20 slaapplekken.
Plek 5&6 mogen jullie zelf uitzoeken met elkaar, er is al vanalles besproken zoals te lezen hier. De eerste 20 hebben een cabine aan de hand van aanmelding. Het is dan ook aan hun of ze hem willen delen.
De cabines zijn voor 4 personen geschikt en gehuurd. Mag er op de camping gedoe over komen met de camping beheerder en moeten mensen eruit is dit dus geheel op eigen risico!

Cabine 1
-Steven
-Tim kloes
-Quoc
-Wouter

Cabine 2
-Luuk
-Nick
-Naantje
-Patrick

Cabine 3
-Ivo
-Esmeralda
-Tim Schuurmand
-GJ

Cabine 4
-Arthur
-Passagier arthur
-Daniel
-Ralf

Cabine 5
-Koen
-passagier Koen
-Edwin
-Raymond

Voor diegene die niet over een tent beschikken is er op loop afstand van de camping: Hotel Floreal. Dit dient zelf geboekt te worden.
Dit is wat het is, weinig cabines en veel aanmeldingen.
Racing is the best way to convert money into noise
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tim
Car: E36 M3

Nog 18 nachtjes slapen :beer:
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Whaha hotel heeft geen plek meer.... :lol:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Haas

alles leuk een aardig natuurlijk, maar dit is wel heel erg makkelijk....op eigen risico |:

EDIT:

Misschien wat duidelijkere vragen aan de organisatie:

1. Hoeveel mensen hebben zich in totaal ingeschreven?
2. Hoeveel mensen gaan hiervan camperen in een tent?

Kortom; hoeveel mensen zijn er 'over'? Rob, Tom, Martijn en ik of nog meer?
Daan2D

Het is indd heel makkelijk, er is plek voor 20personen in cabines.
Willen jullie onderling wat regelen prima toch. Er is al heel wat afgesproken buiten de organisatie om, mocht dit onverhoopt problemen opleveren is dit voor eigen rekening.

De mensen die al een tijdje zijn aangemeld heb ik gepmed vorige week over of dit nog correct is en hoe ze overnachten, dit staat op het werk in een word bestandje. Kom er ff niet bij omdat ik een weekje vrij heb.
Maar het gros wat opgegeven heeft en niet bij de cabines staat gaat in een tent. Jo gaf aan zelf een hotel te regelen.

Er zijn 36 aanmeldingen
20 cabine
3 hotel
9 tent
4 waar mee een plek in een cabine zou zijn geregeld
Roy
Moderator

Dus om gezeik te voorkomen kan je beter je tent meenemen of een hotel boeken. :)

Overigens vind ik het wel vreemd dat niet leden voorrang krijgen op mensen die al jaren lid zijn..
5 GT Turbo '88 GT5
Haas

Daan2D schreef: Er zijn 36 aanmeldingen
20 cabine
3 hotel
9 tent
4 waar mee een plek in een cabine zou zijn geregeld
Helder (Y)
Roy schreef:Dus om gezeik te voorkomen kan je beter je tent meenemen of een hotel boeken. :)
Dat begrijp ik wel, maar ik ga niet voor 1 nacht een tent meenemen en na dat weekend alles weer schoonmaken, uithangen, opruimen, enz. Zeker niet aangezien ik die spullen amper kwijt kan ivm de kooi.
En ik heb ook echt geen zin om midden in de nacht 2km te moeten lopen om bij mijn hotel te komen.
Roy schreef:Overigens vind ik het wel vreemd dat niet leden voorrang krijgen op mensen die al jaren lid zijn..
Tsja... :~

Begrijp me goed, ik wil nergens overdreven moeilijk over gaan doen, maar ik kan me er redelijk aan irriteren dat deze dingen niet van tevoren beter geregeld zijn. Rob, Tom, Martijn en ik komen er echt wel uit dat we ergens bij kunnen gaan liggen in een cabine, maar de kans op gedoe met de beheerder of scheve gezichten in de bezoekersgroep onderling is nogal aanzienlijk en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik zou me ook genaaid voelen als ik in een tent moet slapen, omdat de cabines vol waren (aangezien volgorder van aanmelding leidend is) en er uiteindelijk toch mensen onderling regelen ergens bij te gaan liggen. Dat is in de vorige edities namelijk ook meerdere malen voorgekomen.
Roy
Moderator

Haas schreef:
Roy schreef:Dus om gezeik te voorkomen kan je beter je tent meenemen of een hotel boeken. :)
Dat begrijp ik wel, maar ik ga niet voor 1 nacht een tent meenemen en na dat weekend alles weer schoonmaken, uithangen, opruimen, enz. Zeker niet aangezien ik die spullen amper kwijt kan ivm de kooi.
En ik heb ook echt geen zin om midden in de nacht 2km te moeten lopen om bij mijn hotel te komen.
Tja als je meewilt zit er weinig anders op. Dat is voor iedereen hetzelfde.
Ik en Haas (Jochem :p ) wilden ook graag in een cabine zodat we dan met zn T2 konden gaan. Maar omdat de cabines al 'bezet' zijn moet er wat anders geregeld worden. :)

Als ik dan moet kiezen tussen misschien wel gezeik daar, of op zeker gaan door een tent mee te nemen is het voor mij makkelijk.. :beer: Maar dat moet iedereen uiteraard voor zichzelf beslissen.. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Ivo
Über-Spammer

Roy,

Kom gewoon met Haas bij ons liggen joh, boeit toch niet, kunnen jullie met de T2 (Y)
Tom
Moderator

Ik ben het absoluut met Roy eens over het "leden" deel (en heb dit ook al eerder aangeven elders op dit forum). Ik vind ook dat in dit geval leden absoluut voorrang moeten krijgen! Zou voor mij geen twijfel over bestaan.
Nu zijn de meesten gelukkig lid, maar niet allemaal......
Haas

Als de datum meteen goed en ruim van tevoren gekozen was, heb je sowieso minder gedoe, aangezien er dan veel eerlijker geselecteerd kan worden dan nu het geval is.
Ivo schreef:Roy,
Kom gewoon met Haas bij ons liggen joh, boeit toch niet, kunnen jullie met de T2 (Y)
No offense, maar dit bedoel ik dus... Er wordt zich nu het recht voorgenomen om maar vrij mensen in een cabine erbij te nemen...
Daan2D

Iedereen heeft met elkaar plek geregeld en nu wil niemand meer bij elkaar in de cabines?

In de toekomst zal het wellicht zo zijn dat leden indd voorrang krijgen.
Maar voor nu is het zo dat leden een prijsvoordeel hebben tov niet leden.
Verder kun je het op verschillende manieren regelen en zal er altijd kritiek zijn.
Benieuwd of er volgend jaar nog iemand tijd in moeite wil steken om dit te organiseren
:~
Tom
Moderator

Ik zou voorstellen "meeslapers" gewoon tenttarief te laten betalen aan de club. Lijkt me makkelijker en eerlijker en minder kans op gezever.
Roy
Moderator

Er wordt hier al jarenlang gepraat over meerwaarde voor leden. Dit is een absolute meerwaarde naar mijn idee. :)
Jammer dat dat meteen als 'gezeik' gezien wordt, en er gelijk een opmerking komt in de trend van 'Organiseer het volgend jaar lekker zelf...'.

Wat de rest doet moeten ze lekker zelf weten, ik slaap lekker in mn tent.. :beer: Dat ging andere jaren ook prima.
5 GT Turbo '88 GT5
Daan2D

Het is niet gezeik, enkel maakt het niks uit hoe je het organiseert en zal altijd kritiek zijn.
Dat leden voorrang krijgen op cabines vind ik zelf ook een prima idee voor de toekomst maar ook daar zal niet idereen het mee eens zijn.
Dit maakt wel dat elk jaar maar iemand de boel oppakt en het probeert rond te krijgen. Wouter staat er zo goed als alleen voor om dit weekend te organiseren.
Haas

Grmb... :WTF:

EDIT:

Never mind, even goede vrienden :) ... Rob, Tom, Martijn en ik liggen gezellig bij Wouter, Steven, Quoc en Tim in de cabine (Y)
Het wordt vast weer als vanouds : gezellig! :grin:
Haas

Voor de duidelijkheid; Daniel, je bent echt een held dat je de organisatie op je hebt genomen, ook al is het allemaal wat op het laatste moment.

Het is wel weer typerend dat degene die het evenement nog probeert te redden en er wat van probeert te maken nu alle schijt over zich heenkrijgt en het bestuur uitblinkt in afwezigheid.... :discrunt: :~
Tom
Moderator

ghehe, Als Steven, Tim, Quoc en Wouter er geen problemen mee hebben dan wordt het gezellig druk (Y)

De organisatie gaat eigenlijk altijd zoals nu. Dus niet al te veel info tot op het laatst (zeker mbt. de cabines) maar uiteindelijke wordt het altijd weer gezellig. Laten we hopen dit jaar ook :beer:
Entity_Razer
Contacteer:

van mij mag er ook altijd een bijslaper in de cabine, maar dat laat ik over aan de rest van mijn cabinegenoten (en liefst eentje dat niet te gek hard snurkt :lol: )
Tim
Car: E36 M3

Entity_Razer schreef:van mij mag er ook altijd een bijslaper in de cabine, maar dat laat ik over aan de rest van mijn cabinegenoten (en liefst eentje dat niet te gek hard snurkt :lol: )
Genoeg drinken, dan heb je nergens last van :lol:
Plaats reactie