[INFO&CHAT] Ardennenweekend 2012 - AFTERCHAT
Al wat response van Crs'ers?
-
- Contacteer:
Dat is voor 's avonds bij de BBQTom schreef:Je kunt beter aan het bier hangen dan aan het gas

Heb 2 weekeinds geleden een Lotus toertocht mee gedaan als copiloot met een maat ze Exige ...
De slogan was
"het is geen race, maar het word wel zo gereden"
dus ik ben nog een beetje "in de stemming" (maar we gaan wel veilig & verantwoord rijden natuurlijk ...)

De inschrijving en betalingstermijn verloopt morgen (woensdag 29 augustus)!
Mocht je nog niet betaald hebben, doe dit dan per ommegaande om je deelneming aan dit evenement te verzekeren. Er moet uiterlijk morgen aan de camping worden doorgegeven met hoeveel mensen we overnachten en voor hoeveel personen er eten en drinken ingeslagen moet worden.
Als de betaling morgen niet binnen is, dan zit er helaas niks anders op dan je van de deelnemerslijst te schrappen...
Alvast bedankt voor de medewerking!
Mocht je nog niet betaald hebben, doe dit dan per ommegaande om je deelneming aan dit evenement te verzekeren. Er moet uiterlijk morgen aan de camping worden doorgegeven met hoeveel mensen we overnachten en voor hoeveel personen er eten en drinken ingeslagen moet worden.
Als de betaling morgen niet binnen is, dan zit er helaas niks anders op dan je van de deelnemerslijst te schrappen...

Alvast bedankt voor de medewerking!

-
- Contacteer:
Komt er nog (op tijd) een mailing met info omtrent verzamelplaats & uur, benodigdheden al dan niet, ... (bv moeten we stoelen meebrengen of zijn die voorradig op de camping ..... ?
merci
merci

-
- Contacteer:
Voor zei die zondag naar de Ring afzakken (ik onder andere)
http://www.nuerburgring.de/en/events/mo ... tival.html
Gaat daar "lichtelijk druk" zijn met Moto's
http://www.nuerburgring.de/en/events/mo ... tival.html
Gaat daar "lichtelijk druk" zijn met Moto's
gvd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das nou juist t probleem ....die brommers gaan te veel op hun smoeltje ===> veel baansluitingen...
Dus als je het doet ....ergens ver voor de toegangspoortjes..
Dus als je het doet ....ergens ver voor de toegangspoortjes..
-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Raakte per ongeluk daar in verzeild vorig jaar. Had niet gekeken of er iets groots was. Ik Blijf dit jaar maar thuis 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Contacteer:
elk ongeluk met een motor is toch alle moto's uitgesloten van de ring voor de komende 4 uur ofzo ? (had ik ergens gelezen) ...
Nuja ...
"miep miep motherfuckers, Renault's comming through"
Nuja ...

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Enkel als er vloeistoflekkage op de baan is geweest is het voor motoren tijdelijk gesloten.Entity_Razer schreef:elk ongeluk met een motor is toch alle moto's uitgesloten van de ring voor de komende 4 uur ofzo ? (had ik ergens gelezen) ...
Nuja ...

ik neem wel een vaatje mee.
Dan hoop ik dat je je Willy flink plat rijdt Geert
Als iedereen elkaar nou gewoon even fijn in z'n waarde zou laten, lekker z'n ding doet, rekening met elkaar houdt en respect voor een ander heeft dan zou het volgens mij een stuk beter gaan...

Als iedereen elkaar nou gewoon even fijn in z'n waarde zou laten, lekker z'n ding doet, rekening met elkaar houdt en respect voor een ander heeft dan zou het volgens mij een stuk beter gaan...
Oh sorry ben een smilie vergeten , hierbij alsnog

Morgen eens kijken of dat lijk er een beetje zin in heeft...... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zohee motorrijder zeker ?Tim schreef:Dan hoop ik dat je je Willy flink plat rijdt Geert![]()

Haha, ook nog jaJochem de Haas schreef:Zohee motorrijder zeker ?Tim schreef:Dan hoop ik dat je je Willy flink plat rijdt Geert![]()
Als iedereen elkaar nou gewoon even fijn in z'n waarde zou laten, lekker z'n ding doet, rekening met elkaar houdt en respect voor een ander heeft dan zou het volgens mij een stuk beter gaan...![]()
![]()

Nee maar zonder gekheid, ik vind de uitspraken gewoon nergens over gaan, that's it. Iets met leven en laten leven

-
- Moderator
- Car: MB
Voor zover ik me kan herinneren was het nodig op de camping een papieren versnapering mee te nemen voor de sanitaire momenten
...........
Wellicht handig om aan te denken

Wellicht handig om aan te denken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Meerderen Renault's
Gewoon een schijt rol dus of doe jij sinds ook z'n studie bij de LOI waar je van die mooie woorden leert.
BTW afgelopen zaterdag een Clio RS gekocht dus kan de rest nu wel bijhouden heb er echt helemaal zin in nu
BTW afgelopen zaterdag een Clio RS gekocht dus kan de rest nu wel bijhouden heb er echt helemaal zin in nu

-
- Car: Meerderen Renault's
Als ik daar me kont mee kan afvegenWouter schreef:ik heb de RTC Banner achterin liggen, ook goed??

Neemt er iemand nog een stapel RTC stickers mee ik heb er niet veel meer en wil uiteraard mee doen aan sticker je stek.
@ Tom toen hij Nurburgring hoorden had hij maar een familie pak gekocht

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb er eigenlijk geen meer.LuukRS schreef:Neemt er iemand nog een stapel RTC stickers mee ik heb er niet veel meer en wil uiteraard mee doen aan sticker je stek.
Martijn heb jij ze nog? Of moet ik ze donderdag ff oppikken in Drachten?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Volgens mij ligt alles nu in Drachten ja!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi