Leg je deze lekker op zolder.

Meteen emigreren uit dat dorp.Willeon de Zoete schreef:Sjezus Wouter, lekker weer.....![]()
Gebeurt toch vaak.
Zondag bij de nieuwe Laguna van m'n oom (de pa van Arno en Mark) ook een lekkere trekhaak deuk in de bumper gezet.
En dader onbekend. Bij de kerk nog wel g@dv&*^^!!!
Zo'n Aygo zou ik ook over het hoofd zien.Tim schreef:kot Wouter...
Met mn vorige leaser heeft een collega er tegen aan gezeten, helaas geen briefje of iets waar ik wat mee kon
Bij lange na niet, ik wil die Aygo wel eens zien als ie net zo oud is als de 19 en met vooral die kilometerstand of die een rondje Ring haalt met dezelfde rijstijl.Tim schreef:Die doet het tenminste wel altijd, zelfs op de Ring
1-1?
Wordt geschat rond de € 800,00 lekker kut dus.PatrickG schreef:Sterkte met herstellen, want goedkoop zal het niet zijn. Tenzij het waarborgfonds natuurlijk coulant is.
niet hele scherm hoeft gespoten te worden, dan ben jij dus opgelichtGabri van der Veen schreef:achterschermpje is zo een kleine € 900,00 ja, ook al ervaringsexpert
Zal vanmiddag ff foto('s) makenGeert schreef:heb je ook een foto van de voorkant? ben erg beniewd hoeveel ruimte je nu vrij hebt in de wielkuip.