Ronald1916V schreef:Naja, of het echt leuker is weet ik zo niet. mischien met een met dikke isolatie ingepakte Willy maar met zo'n gestript hok 130km heen en weer terug voor een uurtje Zandvoort breekt soms ook wel op..
Of naar Heemskerk, snachts door het halve winterweer met je semi's
Net met wat moeite die Williams ff door de krasstraat geduwd (is ook al 1,5 jaar terug!) Maar blijft toch wel ff lekker om vol weg te jagen bij dat stoplicht met zo'n lor.
Twijfel nog wel een beetje, had em eigenlijk vorige maand al naar binnen willen duwen maar als ie gaat moet ie ook gelijk 3 maanden blijven staan.
Ja, soms is het even niet anders als er even niets anders is he. heb nog wel even heerlijk op het gas gestaan op sommige stukken, was weer veel te lang geleden.
constatering in het filmpje was juist, geen multiriem meer. verder gooit hij er olie uit via de dumpvalve, dit is de hoge carterdruk of mijn turbo raakt op zijn eind.
ik denk het eerste en ga dus ff met een lege colafles rijden binnenkort
Jochem de Haas schreef:Mark met dat pennentje loopt ie er nog steeds van af ....alleen blijft ie hangen zo dat je hem niet van de straat moet afplukken 500 meter terug
hij lag op straat
@andrews:
het hoeft niet de turbo te zijn he, kan ook gewoon hoge carterdruk zijn. turbo doet zn werk nog prima verder
Merijn schreef:We zijn weer lekker kansloos bezig op het forum, met het automatisch aanpassen van bepaalde woorden.
Genoeg woorden die overblijven en niet in de lijst staan ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
sterker nog, ik zit er aan te denken de 5 weg te doen en een megane op te bouwen.
bij mij gaat het niet alleen om het rijden, vind het opbouwgedeelte/sleutelen net zo leuk en ben een beetje klaar met de 5 qua opbouwmogelijkheden plus de carros die niet denderend is.
megane kun je leuke dingen mee doen en ze roesten een stuk minder.