stoere chicks..........en die muziek, sjah doet me denken aan happy hardcore van vroeger

stoere chicks..........en die muziek, sjah doet me denken aan happy hardcore van vroeger
Ik geloof niet dat hij alles op de weg krijgt, die km teller lijkt wel een toerenteller zo gaat hij op en neer bij het doorslaan van de wielen.Haas schreef:511 pk Golf II...
geen idee verder. Kwam het 'toevallig'Arno17 schreef:Ik geloof niet dat hij alles op de weg krijgt, die km teller lijkt wel een toerenteller zo gaat hij op en neer bij het doorslaan van de wielen.Haas schreef:511 pk Golf II...
Remmen ging hem ook niet zo goed af had ik het idee.
Bekende van je?.......meer gegevens beschikbaar?
npCChris schreef:woopsie idd foutjuhHaas schreef:ja...dat zeg ik toch ook. NET als de 850.... Dat t een S40 zie ik ook nog wel
jiggy schreef:hebben jullie ook zulke labels in de kleding.
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... Tshirt.jpg[/img]
volgens mij deed die kerel laatst ook een keer mee bij drachten op de airstrip.Haas schreef:geen idee verder. Kwam het 'toevallig'Arno17 schreef:Ik geloof niet dat hij alles op de weg krijgt, die km teller lijkt wel een toerenteller zo gaat hij op en neer bij het doorslaan van de wielen.Haas schreef:511 pk Golf II...
Remmen ging hem ook niet zo goed af had ik het idee.
Bekende van je?.......meer gegevens beschikbaar?tegen...
tis een 20vt die 'wat' aangepast isRemmerij, geen idee, hij rijd rond met 16ers geloof ik, dus dat kun je aardig vullen. Of dat ook is gebeurt...beats me!
Het spint nogal ja, maar wat wil je met zo'n vermogen en een gewicht van nop! Toch, ik vind t bruut... Er zijn nog meer filmpjes van, zal nog ff zoeken
edit: dit is de auto:
[img]http://www.hulsenturbotuning.nl/Project ... en%201.JPG[/img]
npCChris schreef:woopsie idd foutjuhHaas schreef:ja...dat zeg ik toch ook. NET als de 850.... Dat t een S40 zie ik ook nog wel
Hoe bedoel je?GeniustheGzA schreef:
vanwaar komt dat dialect (serieuze vraag...)?
hahaGeniustheGzA schreef:Hoe was het spreekwoord ook al weer? Geen slapende dronken Belg wakker maken...??
vanwaar komt dat dialect (serieuze vraag...)?