Dalijk ff checken!Riël schreef:En de safrane die is ok olé olé![]()
Nonde pie, morgen en maandag zijn de 2 enige dagen dat ik niet kan...StanGTE schreef:Ey danny,
morgen en maandag heb ik tijd, dinsdag werken, woensdag auto, donderdag werken, vrijdag en zaterdag auto, en zo zag het de afgelopen weken uit, vandaar weinig tijd!!!!
khoor het wel
ey bassie, dat is waal rap jong!!!!
yups.... een 100 haalt ie wel ja in de 1ste-PAZ- schreef:100 haalt ie wel in 1ste versnelling denk ik, gsxr van mij doet bijna 110 km/h in 1, je moet alleen wel groot hart hebben om vol weg te gaan met een motor
baszos schreef:Grapje zekercyberdanny schreef:En toen was het alweer zondag.....![]()
Riel en ik, gaan sowieso naar de ALV. Volgende week is ook nog TNM, dus dan zijn we toch al in Maastricht, als we het dan kunnen ophalen, nemen we het wel mee naar de ALVMartijnG schreef:Is er toevallig iemand uit de buurt van Maastricht die naar de ALV komen?? Zoek iemand die iets voor me mee kan nemen vanuit Maastricht.
Kijk eens aan! Dat zou super zijn! Jullie horen dan nog wel van meRianne RT schreef:Riel en ik, gaan sowieso naar de ALV. Volgende week is ook nog TNM, dus dan zijn we toch al in Maastricht, als we het dan kunnen ophalen, nemen we het wel mee naar de ALVMartijnG schreef:Is er toevallig iemand uit de buurt van Maastricht die naar de ALV komen?? Zoek iemand die iets voor me mee kan nemen vanuit Maastricht.