ACT: Films&Series
Zojuist 1408 zitten kijken. Thriller/horror... Horror is al niet echt mijn genre, dus ik was ietwat bevooroordeeld. Not my kinda movie. Hij was niet slecht, maar achteraf had ik liever een ander filmpje gekeken. 
6/10

6/10
-
- Contacteer:
Ben verslaafd aan de Simpson's
Net de laatste paar afleveringen gekeken van seizoen 5 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hier ook..
Ik vond de simpsons wel lachen
Je moet je niet voorstellen dat ze alle afleveringen gaan overtreffen qua humor ofzo maar ik vond het geen tijdsverspilling in ieder geval.
Ook Transformers gezien laatst, je weet waar je voor gaat dus je moet niet gaan zitten zeuren over een verhaal ofzo, verder gewoon een leuke actiefilm

Ook Transformers gezien laatst, je weet waar je voor gaat dus je moet niet gaan zitten zeuren over een verhaal ofzo, verder gewoon een leuke actiefilm

Reno-loos
Oof ja, het eind is super!Merijn schreef:Ik heb The Illusionist gezien met Edward Norton en Jessica Biel in de hoofdrol. Ik vond 'm echt goed! Geen dikke actie, maar de setting en het verhaal zijn erg goed.
8/10
Vond ik ook een erg mooie film inderdaad, heel aparte sfeer en ziet er mooi uit. Perfecte rol voor die Edward Norton

Enneh, LSa2SB ?Ferdy schreef:net Dead Silence gekeken,
6/10
matige horror/thriller,
6 personen door de hele film en een hoop poppen,
wel een leuk einde...
En natuurlijk Donnie Wahlberg van New Kids On The Block

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik heb 'm laatst in de bios gezien. Ben altijd al een liefhebber geweest van de Die Hard serie, maar na 4.0 gezien te hebben, lijken die anderen toch beterRoyH schreef:Ik vond Die Hard 4.0 wel een 8 waard, ik vond m minder dan de eerdere delen maar wel een vermakelijke film. Bij Die Hard moet je ook niet van realisme uitgaan ofcourseAlhoewel deze wel erg ver doorschoot af en toe.

...Niet dat ie slecht is, zeker niet, maar schoot inderdaad te ver door in bepaalde dingen: de actie-scenes (met die straaljager

Maar ondanks dat was ie wel briljant, alleen minder dan voornamelijk deel 1 en 2. Deze had wel de typische steeds veranderende Die Hard verhaalwisselingen

En natuurlijk leuk dat z'n dochter nu opgegroeid is en uit het zelfde hout blijkt gesneden

Van mij krijgt ie een 7,5

http://www.binsearch.info/?q=THE_ILLUSI ... dv_age=200
NZB van The Illusionist, CCE 9 passes
coming in!
NZB van The Illusionist, CCE 9 passes
coming in!

Immer wieder die verdammte Holländer
Wacht maar tot je verder komt in het seizoen dan wordt het echt nog supervet
In september begint seizoen 2 in the US of A 
Die delete knop in Die Hard 4 is wel debiel inderdaad, maar we zullen het maar op een druksensor houden

Die delete knop in Die Hard 4 is wel debiel inderdaad, maar we zullen het maar op een druksensor houden

Reno-loos
Vandaag Catch a fire gezien, goeie film! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
net een episode van miami vice gekeken uit season 3 (heb alle 3 de seasons
), was wel lachu, in deze episode zat wesley snipes en bill paxton (die knakker van true lies) met een gastrolletje
. vorige episodes kwam mister pink (reservoir dogs) in voor ook als gastrolletje 
volgens mij was die serie springplank voor al die hollywood sterren
(piepjonge bruce willis ook al gespot!)

volgens mij was die serie springplank voor al die hollywood sterren

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
wild hogs is wel cool ja! Martin Lawrence is de bom, maar dat issie in elke film. Vind die gast echt uber! 

-
- Contacteer:
The simpson gekeken gisterenaaf. Vondt hem wel aardig 8/10
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Weet je wat jij eens moet kijken? 

Dan eerst lock stock
die is gewoon goed .. gooi m er straks misschien nog es in
die is gewoon goed .. gooi m er straks misschien nog es in

Dit weekend Knocked Up en Rise of the Silver Surfer gezien.
Knocked Up: Mwoa... Wel aardig. Super leuke dame in de hoofdrol maakte alles goed, denk ik. Toch maar een 6,5/10
Silver Surfer: Ook een mwoa. Ik vond Fantastic 4 al niet zo, deze was evenmin echt de moeite waard. 6/10
What's next?
Knocked Up: Mwoa... Wel aardig. Super leuke dame in de hoofdrol maakte alles goed, denk ik. Toch maar een 6,5/10
Silver Surfer: Ook een mwoa. Ik vond Fantastic 4 al niet zo, deze was evenmin echt de moeite waard. 6/10
What's next?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vrijdagavond hierheen geweest.. je verwoordt mijn gevoel precies Merijn.. volgende keer maar ander filmpje..Merijn schreef:Zojuist 1408 zitten kijken. Thriller/horror... Horror is al niet echt mijn genre, dus ik was ietwat bevooroordeeld. Not my kinda movie. Hij was niet slecht, maar achteraf had ik liever een ander filmpje gekeken.
6/10
Moehehe ik was donderdag per ongeluk 'Hairspray' ingewandeld, echt zo'n greaseachtige musical achtige film, erhrr niet voor mij.
In de pauze wilden we overstappen naar de film 'Hot rod', helaas liepen we nu de film 1408 in, idd beetje vreemde psychofilm.
Wel mooi hoe mensen reageren als je halverwege een andere zaal inloopt
In de pauze wilden we overstappen naar de film 'Hot rod', helaas liepen we nu de film 1408 in, idd beetje vreemde psychofilm.
Wel mooi hoe mensen reageren als je halverwege een andere zaal inloopt