Wat is eigenlijk het grote verschil, waardoor je met Clio's dat vermogen beter op de weg kan krijgen? Gewicht en spoorbreedte of zo?Alex Los schreef:Nou leg dat dan maar gewoon in een Clio chassis want in een 5je krijg je dat vermogen niet op de weg.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Maarja...een Clio is leluk 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
V6 is eigenlijk leuk voor de looks, maar echt goed vooruit komt hij niet. Vraag me af in hoeverre het vermogen er ook echt uitkomt. Ik weet dat ze behoorlijk lang bezig zijn geweest om er een beetje respectabel vermogen uit te krijgen.
Ik weet wel dat op het circuit ze niet van mijn ph3 wegliepen, zowel de ph1 als de ph2.
Ik weet wel dat op het circuit ze niet van mijn ph3 wegliepen, zowel de ph1 als de ph2.
Niet gek ook he dat ze vragen wat voor blok erin hangtJochem de Haas schreef:5 GTT 16V vs golf 5 GTI ...............helaas voor de golf
Zelf met een rollende start ik stond al bij het stoplicht stil en hij kwam aan rijden ( van het sprintje er voor ) en ook toen ging ie het niet reden.
Stoplicht verder ...raampje van de golf open : euh wat heb je erin liggen ? antw. een motor die het doet

Van een 5je verwachten de meeste nu eenmaal niet dat het zo hard van zijn plaats gaat

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Blijkbaar niet 

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
-PAZ- schreef:Niet gek ook he dat ze vragen wat voor blok erin hangtJochem de Haas schreef:5 GTT 16V vs golf 5 GTI ...............helaas voor de golf
Zelf met een rollende start ik stond al bij het stoplicht stil en hij kwam aan rijden ( van het sprintje er voor ) en ook toen ging ie het niet reden.
Stoplicht verder ...raampje van de golf open : euh wat heb je erin liggen ? antw. een motor die het doet![]()
Van een 5je verwachten de meeste nu eenmaal niet dat het zo hard van zijn plaats gaat
Ligt in dit geval ook aan de GTI bestuurder, die denken dat er niks sneller is dan een VW Golf GTI..........dus als ze pak krijgen willen ze weten waartegen ze het moesten afleggen.
Volgende keer maar gewoon zeggen dat het een 1.4 tje is van 30 jaar oud....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Vandaag een M6 een poepie met een nare lucht laten ruiken hahaha...
Ik stond dus naast een M6 bij het stoplicht (samen met de vriendin)... die gasten volop toeren maken ik lachen, beetje meegassen..
Stoplicht op groen... hun wegblazen.. ik op het gemakkie..
Volgende stoplicht stonden hun stil (doordat ze zo hard hadden gereden) en ik had nog een snelheid van 70-80, ik ze voorbij, volgas door een paar bochten en snel de snelweg af, ahahah
Ik heb me vermaakt!
Ik stond dus naast een M6 bij het stoplicht (samen met de vriendin)... die gasten volop toeren maken ik lachen, beetje meegassen..
Stoplicht op groen... hun wegblazen.. ik op het gemakkie..
Volgende stoplicht stonden hun stil (doordat ze zo hard hadden gereden) en ik had nog een snelheid van 70-80, ik ze voorbij, volgas door een paar bochten en snel de snelweg af, ahahah

Ik heb me vermaakt!


-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
En niet te vergeten het geluidSander2 schreef:V6 is eigenlijk leuk voor de looks, maar echt goed vooruit komt hij niet. Vraag me af in hoeverre het vermogen er ook echt uitkomt. Ik weet dat ze behoorlijk lang bezig zijn geweest om er een beetje respectabel vermogen uit te krijgen.
Ik weet wel dat op het circuit ze niet van mijn ph3 wegliepen, zowel de ph1 als de ph2.

Heerlijk zo'n V6 die 10 cm achter je stoel ligt te brullen

Heb me 1 keer een middagje in zo'n apparaat vermaakt,
maar dat was wel een erg plezierig middagje

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Gister avond heerlijk tegen een 206 QuickSilver 1.6 16v gesport.
Op een provinciale weg haalde ik hem in met 100 o.i.d. en toen ik langszij reed zag ik al 2 jonge gasten erin zitten, raampje los etc..
Hierna volgde een polo die 70 reed maar in m'n spiegel zag ik de 206 ook volgen.
Dus even flink doorgetrokken maar de 206 bleef dapper volgen al werd de onderlinge afstand wel groter natuurlijk. Een 400meter voor een rotonde reden 3 auto's en ik besloot die maar niet meer in te halen omdat het dan wel erg hard remmen werd en er tussen proppen. Wat doet die gek in de 206, hij knalt er wel langs op, en al slippend duwt hij zijn auto er tussen 2 auto's voor me. Met een hand uit het raam zwaait hij vriendelijk
Rotonde rechtsaf en opnieuw een mooie rechte weg zonder tegemoetkomend verkeer. Dus opnieuw in de 4 en er links naast gaan hangen. Al lachend een duimpje opgestoken en hun dachten er net zo over. Toen weer gas erop en weg gesprint.
Hierna de afslag waar ik toch wel wat té hard in dook maar de Clio toch stabiel bleef. Daar rechts en nogmaals rechts het dorp in waar 30 is toegestaan. Hier gewoon 30-40km/h gaan rijden en de peug volgde nog steeds. Ik dacht, wat moet hij nou nog. Ik parkeer de auto en direct gooit hij zijn 206 erachter en stapt meteen uit. Met een uitgestoken hand maken we kennis en zegt hij: "je zult wel denken wat doet hij nou, maar ik moet gewoon weten wat voor auto dat is"
En zo een 5 minuten staan kletsen over de Clio en zijn 206
Hij kende het fenomeen Clio RS blijkbaar nog niet en vondt het helemaal geweldig, zeker nadat ik had uitgelegd dat de auto zo origineel is, ook de 2 uitlaatjes etc... Al met al, een leuk sprintje met een korte evaluatie achteraf
Overigens vondt ik de acceleratie van zo'n QuickSilver nog helemaal niet tegenvallen. Dat ding sleurt er ook flink aan tot behoorlijk hoge snelheden
Op een provinciale weg haalde ik hem in met 100 o.i.d. en toen ik langszij reed zag ik al 2 jonge gasten erin zitten, raampje los etc..
Hierna volgde een polo die 70 reed maar in m'n spiegel zag ik de 206 ook volgen.
Dus even flink doorgetrokken maar de 206 bleef dapper volgen al werd de onderlinge afstand wel groter natuurlijk. Een 400meter voor een rotonde reden 3 auto's en ik besloot die maar niet meer in te halen omdat het dan wel erg hard remmen werd en er tussen proppen. Wat doet die gek in de 206, hij knalt er wel langs op, en al slippend duwt hij zijn auto er tussen 2 auto's voor me. Met een hand uit het raam zwaait hij vriendelijk

Rotonde rechtsaf en opnieuw een mooie rechte weg zonder tegemoetkomend verkeer. Dus opnieuw in de 4 en er links naast gaan hangen. Al lachend een duimpje opgestoken en hun dachten er net zo over. Toen weer gas erop en weg gesprint.
Hierna de afslag waar ik toch wel wat té hard in dook maar de Clio toch stabiel bleef. Daar rechts en nogmaals rechts het dorp in waar 30 is toegestaan. Hier gewoon 30-40km/h gaan rijden en de peug volgde nog steeds. Ik dacht, wat moet hij nou nog. Ik parkeer de auto en direct gooit hij zijn 206 erachter en stapt meteen uit. Met een uitgestoken hand maken we kennis en zegt hij: "je zult wel denken wat doet hij nou, maar ik moet gewoon weten wat voor auto dat is"
En zo een 5 minuten staan kletsen over de Clio en zijn 206

Hij kende het fenomeen Clio RS blijkbaar nog niet en vondt het helemaal geweldig, zeker nadat ik had uitgelegd dat de auto zo origineel is, ook de 2 uitlaatjes etc... Al met al, een leuk sprintje met een korte evaluatie achteraf

Overigens vondt ik de acceleratie van zo'n QuickSilver nog helemaal niet tegenvallen. Dat ding sleurt er ook flink aan tot behoorlijk hoge snelheden

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
haha, leuk verhaal
Quicksilver zijn best rappe bakkies inderdaad, RC is dan nog leuker,
dan krijg je het erg moeilijk in de RS

Quicksilver zijn best rappe bakkies inderdaad, RC is dan nog leuker,
dan krijg je het erg moeilijk in de RS

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Op papier is een RS net wat vlotter als een RC inderdaad.
Een half jaar terug eens naast een 207RC gestaan, ook die blauwe kleur. Prachtig gezicht zo naast elkaar. Nu is de 207 flink te zwaar dus ik kon hem hebben, maar dan merk je meteen dat zo'n RC wel een flinke föhn heeft die mee blaast. Bij het stoplicht was ik hem dus te snel af, maar met tussensprintjes op de snelweg heb je alle paardjes nodig in de RS inderdaad.
Achja, de leukste sprintjes blijven toch deze, je kunt ook malloten treffen die niet nieuwsgierig zijn maar je liever van de weg af rijden omdat je sneller bent. Deze gasten kregen van mij een +1 in ieder geval.
Een half jaar terug eens naast een 207RC gestaan, ook die blauwe kleur. Prachtig gezicht zo naast elkaar. Nu is de 207 flink te zwaar dus ik kon hem hebben, maar dan merk je meteen dat zo'n RC wel een flinke föhn heeft die mee blaast. Bij het stoplicht was ik hem dus te snel af, maar met tussensprintjes op de snelweg heb je alle paardjes nodig in de RS inderdaad.
Achja, de leukste sprintjes blijven toch deze, je kunt ook malloten treffen die niet nieuwsgierig zijn maar je liever van de weg af rijden omdat je sneller bent. Deze gasten kregen van mij een +1 in ieder geval.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Die malloten rijden dan meestal in golfjes gelukkig en makkelijk herkenbaar aan de zitpositie in combinatie met het petje 

-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Proberen ze ook al met die 1.4 van mij, hoop herrie en rook meestal naast je en een sjonnie die kennelijk trots is dat ie je voorbij is gekomen...
Achja, cruisen op snelheid is stuk relaxter als al die sprintjes.

Achja, cruisen op snelheid is stuk relaxter als al die sprintjes.

Echt nietJoopieboy schreef:[...]
Achja, cruisen op snelheid is stuk relaxter als al die sprintjes.

Laatst ook bij havelte...Seat Leon vanuit een rotonde (ik kwam achterop rijden), ik vol erlangs. Hij ging nog even op het gas, maar dat heeft weinig effect als ik bovenin de 2 zit


Joopieboy schreef:Proberen ze ook al met die 1.4 van mij, hoop herrie en rook meestal naast je en een sjonnie die kennelijk trots is dat ie je voorbij is gekomen...![]()
Achja, cruisen op snelheid is stuk relaxter als al die sprintjes.



R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Vooral hard rechtuit is makkelijk.-PAZ- schreef:Joopieboy schreef:Proberen ze ook al met die 1.4 van mij, hoop herrie en rook meestal naast je en een sjonnie die kennelijk trots is dat ie je voorbij is gekomen...![]()
Achja, cruisen op snelheid is stuk relaxter als al die sprintjes.
![]()
Hard rijden kan iedereen, sprintjes is "the way to go"
Vanmorgen nog even aan een BMW sjonnie laten zien hoe je de Twingo lekker strak door een leuke doordraaier stuurt ( afslag A9, Haarlem Zandvoort )
Rechtdoor moest ik het natuurlijk afleggen....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Arno17 schreef: Vanmorgen nog even aan een BMW sjonnie laten zien hoe je de Twingo lekker strak door een leuke doordraaier stuurt ( afslag A9, Haarlem Zandvoort )
Rechtdoor moest ik het natuurlijk afleggen....
Lekker is die afslag he

Dramatisch op bochten en wegversmallingen aanzeilen waardoor je iedereen ziet twijfelen en je TOCH voorrang geven is the way to goTim schreef:Bochtenwerk is the way to go:P

Eigenlijk het leuke aan een safrane VS andere auto's ... afdwingen

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Met de 19 zocht ik soms wel eens gaatjes die er niet waren, of reed ik een gaatje net iets verder dicht om de 'aso' links er niet tussen te laten. Krasje meer of minder maakte me niet uit.Riël Notermans schreef:Dramatisch op bochten en wegversmallingen aanzeilen waardoor je iedereen ziet twijfelen en je TOCH voorrang geven is the way to goTim schreef:Bochtenwerk is the way to go:P
Eigenlijk het leuke aan een safrane VS andere auto's ... afdwingen
Tegenwoordig laat ik het er maar bij.
-Of ik zie het aankomen en heb het gaatje binnen een seconde dicht
-Of ik laat hem/haar voor en pak die dan weer in bij het stoplicht
optie 3: lekker cruissen en relaxed richting huis.
Bij die laatste heb ik meestal een passagier bij me

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Geen verwijt naar jou ofzo maar meer in z'n algemeen. Agressie uitlokken in het verkeer ben ik echt zwaar op tegen maar als iemand mij bewust zit te blokken op een nare manier dan zit de kans er dik in dat het op een confrontatie uitkomt.
Gewoon niet zo lopen kutten, dat gebeurd al zat op de weg.
Gewoon niet zo lopen kutten, dat gebeurd al zat op de weg.

Nee nee zeker niet agressief, de safrane is ook niet vinnig genoeg om gauw gaatjes dicht te rijden.
Gewoon de aanwezigheid bij een wegversmalling maakt ineens dat je door mag van de eigenlijke voorranghebben
Je hoeft alleen maar wat mooi te zwieren 
Bovendien, ik HAAT gaatjes dichtrijden. Ik haat het als ze het bij mij doen, en ik zal het ook nooit voor iemand anders doen (behalve dan als iemand opzettelijk de rechterbaan gebruikt om een langzaam vracht-autoinhaalmoment te passeren
.) dan komt ie er toch niet tussen bij mij.
Wat nog erger is: het ritsgedrag van Nederlanders. Reed je in duitsland tot aan de wegversmalling door en werd je er lekker tussengeritst, in Nederland laten ze je er al niet meer bij als er staat 'Over 1 km RITSEN'. Over 1 KM mensen, niet nu. Ohohj wat zijn sommige bestuurders dom
En nu we nog bezig zijn: bij het naderen van een vrachtauto naar links willen om in te halen, en dan erachterkomen dat er OF iemand geen gas bij geeft, of iemand houdt niet even in, om je de ruimte te geven, waardoor je zelf met 2 voeten op de rem moet
.
Gewoon de aanwezigheid bij een wegversmalling maakt ineens dat je door mag van de eigenlijke voorranghebben


Bovendien, ik HAAT gaatjes dichtrijden. Ik haat het als ze het bij mij doen, en ik zal het ook nooit voor iemand anders doen (behalve dan als iemand opzettelijk de rechterbaan gebruikt om een langzaam vracht-autoinhaalmoment te passeren

Wat nog erger is: het ritsgedrag van Nederlanders. Reed je in duitsland tot aan de wegversmalling door en werd je er lekker tussengeritst, in Nederland laten ze je er al niet meer bij als er staat 'Over 1 km RITSEN'. Over 1 KM mensen, niet nu. Ohohj wat zijn sommige bestuurders dom

En nu we nog bezig zijn: bij het naderen van een vrachtauto naar links willen om in te halen, en dan erachterkomen dat er OF iemand geen gas bij geeft, of iemand houdt niet even in, om je de ruimte te geven, waardoor je zelf met 2 voeten op de rem moet

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Dat ken ik ja.. maar daar heb je geen Safrane voor nodig hoor.. met de Clio 1.4 lukt me dat ook steeds weer..Riël Notermans schreef:Nee nee zeker niet agressief, de safrane is ook niet vinnig genoeg om gauw gaatjes dicht te rijden.
Gewoon de aanwezigheid bij een wegversmalling maakt ineens dat je door mag van de eigenlijke voorranghebbenJe hoeft alleen maar wat mooi te zwieren
Bovendien, ik HAAT gaatjes dichtrijden. Ik haat het als ze het bij mij doen, en ik zal het ook nooit voor iemand anders doen (behalve dan als iemand opzettelijk de rechterbaan gebruikt om een langzaam vracht-autoinhaalmoment te passeren.) dan komt ie er toch niet tussen bij mij.
Wat nog erger is: het ritsgedrag van Nederlanders. Reed je in duitsland tot aan de wegversmalling door en werd je er lekker tussengeritst, in Nederland laten ze je er al niet meer bij als er staat 'Over 1 km RITSEN'. Over 1 KM mensen, niet nu. Ohohj wat zijn sommige bestuurders dom
En nu we nog bezig zijn: bij het naderen van een vrachtauto naar links willen om in te halen, en dan erachterkomen dat er OF iemand geen gas bij geeft, of iemand houdt niet even in, om je de ruimte te geven, waardoor je zelf met 2 voeten op de rem moet.
Zo belabberd slingerend op zo'n wegversmalling aan komen dat ze niet eens een poging doen om voorang te nemen

Vooral hier achter in de buurt heb je van die wegversmallingen met zo'n nepdrempel.. die kun je gewoon met dezelfde snelheid nemen terwijl als je een ander voorrang geeft daar een half uur zit te wachten omdat ze stapvoets er over heen willen..
Zelfs met de 19 blaf ik daar gewoon overheen, die uitlaat raak je stapvoets anders ook wel

Tja, en over stoplichtsprintjes.. ben ik soms nog wel voor in met de 19 16V.. gisteren stond er toevallig een Ford Escort Cosworth naast me toen ik naar Martijn in Nijverdal ging.. 19 was nog niet op temperatuur en ook al was ie op temperatuur.. dan had ik het nog niet geprobeerd

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Ik rij alleen gaatjes dicht voor aso's die inderdaad óf rechts inhalen, of half over het verdrijvingsvlak nog denken in te voegen. Je kent het wel, iedereen ritst netjes, en juist die ene persoon gaat er alsnog links langsop om nog wat auto's voorbij te kunnen.
agressief rijden heeft niemand wat aan. Gewoon kalm doen en als er weer ruimte is kun je je eigen tempo gaan rijden.

agressief rijden heeft niemand wat aan. Gewoon kalm doen en als er weer ruimte is kun je je eigen tempo gaan rijden.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Zo is het maar net, ik haal ook nooit onnodig rechts in, meestal gewoon omdat dat kan.. omdat die linksrijder allang weer naar rechts kon..Merijn schreef:Als ze rechts in kunnen halen, dan zit je te lang links te plakken...
Ja maar wat Riel nu bedoeld is dat als er vrachtwagens mekaar in gaan halen dan gaan personen naar de linkerbaan om achter die vrachtwagen aan nadat de vrachtwagen ingehaald heeft de vrachtwagens in te halen.
Mensen die ik dan uit de rij zie rijden om vervolgens een paar auto's rechts in halen en hem er dan vaak op een minder nette manier weer links tussen hoeken hebben bij mij ook pech. Dan ga ik rechts rijden met hetzelfde tempo als wat de linker rij rijdt en dan wachten ze maar lekker...
Iedereen wacht tot ze verder kunnen. Vaak hebben de personen die er dan rechts langs rijden ook geen haast en haal je ze na de vrachtwagen weer in omdat jij wel harder wil.
Mensen die ik dan uit de rij zie rijden om vervolgens een paar auto's rechts in halen en hem er dan vaak op een minder nette manier weer links tussen hoeken hebben bij mij ook pech. Dan ga ik rechts rijden met hetzelfde tempo als wat de linker rij rijdt en dan wachten ze maar lekker...
Iedereen wacht tot ze verder kunnen. Vaak hebben de personen die er dan rechts langs rijden ook geen haast en haal je ze na de vrachtwagen weer in omdat jij wel harder wil.
Soms komt het net zo uit, dan heb je er een gangetje op op de rechterbaan terwijl zich links van je een rij vormt achter een vrachtauto.Tim schreef:Ja maar wat Riel nu bedoeld is dat als er vrachtwagens mekaar in gaan halen dan gaan personen naar de linkerbaan om achter die vrachtwagen aan nadat de vrachtwagen ingehaald heeft de vrachtwagens in te halen.
Mensen die ik dan uit de rij zie rijden om vervolgens een paar auto's rechts in halen en hem er dan vaak op een minder nette manier weer links tussen hoeken hebben bij mij ook pech. Dan ga ik rechts rijden met hetzelfde tempo als wat de linker rij rijdt en dan wachten ze maar lekker...
Iedereen wacht tot ze verder kunnen. Vaak hebben de personen die er dan rechts langs rijden ook geen haast en haal je ze na de vrachtwagen weer in omdat jij wel harder wil.
Dan kijk je voor je en heb je nog 500 meter vrij baan :/ tja dan ga je er ook niet links tussen prullen.
Als je dan heel relaxed doorrijdt en geen aanstalte maakt te vliegen krijg je meestal wel een plekje

-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Idd, en zelfs met mijn auto is het heerlijk bochtjes maken!Tim schreef:Bochtenwerk is the way to go:P

Maar gewoon cruisen doe ik het meeste, wel gewoon lekker op snelheid en soms iets te hard maar echt racen enzo, neuh.
