yezzz, eindelijkMike (spitsoor) schreef:Mike (spitsoor) schreef:@Jo Weet je al wat meer wat betreft die spioler?

yezzz, eindelijkMike (spitsoor) schreef:Mike (spitsoor) schreef:@Jo Weet je al wat meer wat betreft die spioler?
En volgens mij ook nog Parisclio_rs schreef:initiale ook
Ckers weten-jo- schreef:yezzz, eindelijkMike (spitsoor) schreef:Mike (spitsoor) schreef:@Jo Weet je al wat meer wat betreft die spioler?
Heb niks met Belgen te maken, wel met zeurderige mensen die voor nop/weinig het een en ander willen hebben.-jo- schreef:JA !
en in die onzin biedingen en verhalen heb ik geen zin, vandaar geen antwoord meer op je PM's
"ow hij heeft een beschadiging op de lak, dan moet ik em laten spuiten ? Dan halveren we de prijs maar effe ?????"
Zeg je dat ook als je bij de dealert komt ? Ow hij staat in de grondkleur, ik geef je de helft van de vraag/kostprijs ?
Gaat echt de goeie kant op hier. Ik verkoop geen zooi zoals de meeste hier wel weten. Reacties en PM's zoals die van jou heb ik geen boodschap aan. Als je nog iets zoekt, en ik bied het toevallig aan...nou dan heb je pech. Zo ben ik nu éénmaal. Jah , ik weet het...KUTBELG eh.
ben jij achterlijk ?CHILLL schreef: en dan doe ik een bod van 50 euro op een beschadigde half gespoten spoiler zonder remlicht..
en jij maakt mij belachelijk??
Thanx man! Hoeveel is die van jou verlaagd eigenlijk?Ferdy schreef:no problemo !Ollie schreef:Wat zijn de ervaringen met verlagen met alleen andere veren? 35 mm goed te doen hiermee, of schroefsetje beter?
gewoon doen,
setje veren is voldoende
Je zal je "nickname" meer eer aan moeten doen denk ik........en ook dat je er over moet ophouden, Jo heeft zijn punt duidelijk gemaakt( weet wel wat hij bedoeld).CHILLL schreef:voor 75 euro had ik de spoiler ook wel willen kopen...
no prob..
maar ben je niet dom als hij hem helemaal goed voor 100 weg doet en er waren dus wat mankementen aan en dan 75 te bieden? dan is 50 toch een slimmer bod..
die van mij is ook gewoon 35 mm verlaagd met Intraxx veren,Ollie schreef:Thanx man! Hoeveel is die van jou verlaagd eigenlijk?Ferdy schreef:no problemo !Ollie schreef:Wat zijn de ervaringen met verlagen met alleen andere veren? 35 mm goed te doen hiermee, of schroefsetje beter?
gewoon doen,
setje veren is voldoende
ik heb een goeie reputatie als het op men spullen aan komt, dat gaat een leegganger als jij niet om zeep helpen prent dat maar goed in je lege hoofd.CHILLL schreef:wat zielig iedere x doorgaan...
dat noemt zich volwassen??
J-P-S schreef:[ff serieus mode]
we hadden het over clio's...................![]()
[/ff serieus mode]