ACT: Clio II

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Gast

Mike (spitsoor) schreef:
Mike (spitsoor) schreef:@Jo Weet je al wat meer wat betreft die spioler? :wink:
:beer:
yezzz, eindelijk :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

@ferdy:
niet? en ik vroeger maar denken dat leraren altijd alles wisten ;) :lol: :p :p :p
Ferdy
Über-Spammer

Paul1916v schreef:@ferdy:
niet? en ik vroeger maar denken dat leraren altijd alles wisten ;) :lol: :p :p :p
vroeger....tja, jong en naief he ;)
Marco (ClioII)

clio_rs schreef:initiale ook
En volgens mij ook nog Paris
Mike (spitsoor)
Contacteer:

-jo- schreef:
Mike (spitsoor) schreef:
Mike (spitsoor) schreef:@Jo Weet je al wat meer wat betreft die spioler? :wink:
:beer:
yezzz, eindelijk :lol:
Ckers weten :wink: (Y) U heeft PM :)
CHILLL
Contacteer:

is die spoiler al verkocht..??
Gast

JA !

en in die onzin biedingen en verhalen heb ik geen zin, vandaar geen antwoord meer op je PM's

"ow hij heeft een beschadiging op de lak, dan moet ik em laten spuiten ? Dan halveren we de prijs maar effe ?????"

Zeg je dat ook als je bij de dealert komt ? Ow hij staat in de grondkleur, ik geef je de helft van de vraag/kostprijs ?

Gaat echt de goeie kant op hier. Ik verkoop geen zooi zoals de meeste hier wel weten. Reacties en PM's zoals die van jou heb ik geen boodschap aan. Als je nog iets zoekt, en ik bied het toevallig aan...nou dan heb je pech. Zo ben ik nu éénmaal. Jah , ik weet het...KUTBELG eh. (Y)
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

-jo- schreef:JA !

en in die onzin biedingen en verhalen heb ik geen zin, vandaar geen antwoord meer op je PM's

"ow hij heeft een beschadiging op de lak, dan moet ik em laten spuiten ? Dan halveren we de prijs maar effe ?????"

Zeg je dat ook als je bij de dealert komt ? Ow hij staat in de grondkleur, ik geef je de helft van de vraag/kostprijs ?

Gaat echt de goeie kant op hier. Ik verkoop geen zooi zoals de meeste hier wel weten. Reacties en PM's zoals die van jou heb ik geen boodschap aan. Als je nog iets zoekt, en ik bied het toevallig aan...nou dan heb je pech. Zo ben ik nu éénmaal. Jah , ik weet het...KUTBELG eh. (Y)
Heb niks met Belgen te maken, wel met zeurderige mensen die voor nop/weinig het een en ander willen hebben.
Op Marktplaats wordt je er mee doodgegooid, zoveel ongein en onzin is bijna niet tegen op te boksen.
De handel op waarde inschatten blijft moeilijk voor sommige lieden.
CHILLL
Contacteer:

hahahah :D:D

100 euro voor een onbeschadigde spoiler met remlicht erin en in de goede kleur..

en dan doe ik een bod van 50 euro op een beschadigde half gespoten spoiler zonder remlicht..

en jij maakt mij belachelijk??
Gast

CHILLL schreef: en dan doe ik een bod van 50 euro op een beschadigde half gespoten spoiler zonder remlicht..

en jij maakt mij belachelijk??
ben jij achterlijk ?

Die spoiler is helemaal niet beschadigd , hij is gespoten in de zwarte kleur maar heeft enkele plekjes lakschade van te liggen.

Zoek het maar lekker uit jij. Wordt wakker en laat maar prijs maken voor een spoiler +spuiten.

Remlicht van een ph2 spoiler past er zo in.

Ik maak je niet belachelijk, dat ben je gewoon.

Diegene die em gekocht heeft mag em hebben voor 75, alleen al om jou een poot uit te draaien.

(L)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Die hollanders he... :~ :lol: :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
CHILLL
Contacteer:

denk wat je wil zielig figuur!
clio_rs

het is oorlog hier :lol:
Ollie

Wat zijn de ervaringen met verlagen met alleen andere veren? 35 mm goed te doen hiermee, of schroefsetje beter?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

sjongejonge, wat maken jullie je moe hier....

@ chill, als je iets meer werkte ipv hier te zeuren had je die 25 euro verschil zo verdient :D jo is alleen maar eerlijk als je eraan kunt zien dat er net iets opzit van het liggen....

erger me zelf ook groen aan mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten. ik verkoop zelf veel fietsonderdelen high end via internet. en dan word ook gezegd, jij bent particulier, dus er kan van een wielset van 600 euro nog wel even 250 af.... het is niet nieuw, je hebt ze een keer in in je fiets geschroefd... ga toch iemand anders beziebelen als je geen centjes hebt denk ik dan...

mja late we maar ophouden en over reno's verder vertellen.

@ Jo: er gaat niets boven de eerlijkheid en gastvrijheid van belgen :worship:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

@ ollie,

35mm gaat goed met andere veren zonder je schokbrekers te wisselen. als je met meer mensen gaat rijden, dan kun je wel het beste achter hardere schokbrekers monteren :wink:
Ferdy
Über-Spammer

Ollie schreef:Wat zijn de ervaringen met verlagen met alleen andere veren? 35 mm goed te doen hiermee, of schroefsetje beter?
no problemo !
gewoon doen,
setje veren is voldoende
CHILLL
Contacteer:

voor 75 euro had ik de spoiler ook wel willen kopen...

no prob..

maar ben je niet dom als hij hem helemaal goed voor 100 weg doet en er waren dus wat mankementen aan en dan 75 te bieden? dan is 50 toch een slimmer bod..
Ollie

Ferdy schreef:
Ollie schreef:Wat zijn de ervaringen met verlagen met alleen andere veren? 35 mm goed te doen hiermee, of schroefsetje beter?
no problemo !
gewoon doen,
setje veren is voldoende
Thanx man! Hoeveel is die van jou verlaagd eigenlijk?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ik denk dat je de beschadiging erger inschat dan je denkt chill. jo is gewoon heel eerlijk geweest, dat er een klein veegje op zal zitten, wat je wellicht nog eruit kunt poetsen....

maarja hij is al verkocht (0)
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

CHILLL schreef:voor 75 euro had ik de spoiler ook wel willen kopen...

no prob..

maar ben je niet dom als hij hem helemaal goed voor 100 weg doet en er waren dus wat mankementen aan en dan 75 te bieden? dan is 50 toch een slimmer bod..
Je zal je "nickname" meer eer aan moeten doen denk ik........en ook dat je er over moet ophouden, Jo heeft zijn punt duidelijk gemaakt( weet wel wat hij bedoeld).
Ferdy
Über-Spammer

Ollie schreef:
Ferdy schreef:
no problemo !
gewoon doen,
setje veren is voldoende
Thanx man! Hoeveel is die van jou verlaagd eigenlijk?
die van mij is ook gewoon 35 mm verlaagd met Intraxx veren,
zie mn topic om te zien hoe dat er uit ziet ;)
CHILLL
Contacteer:

interessant,,

zou je die link eens willen posten,, kan hem niet vinden...
Ollie

Thanx Fertig
CChris

mn moeders clio 1.4 16v heeft een probleem bij de koude start........er zijn al 2 keer bobines vervangen, maar dat heeft dus niet mogen helpen. nu valt ie soms gewoon uit en moet je 3 keer starten wil ie aan blijven......
ook maakt de multiriem (zo heet zo'n ding toch?) een beetje geluid als ie koud is, dat is pas iets van de laatste paar maanden en heeft ie nog nooit eerder gedaan. hij heeft pas 57000 km gelopen......

heeft iemand van jullie misschien een oplossing hiervoor?

alvast bedankt!!
R 5 Convertible Rulezz
Ollie

Gast

CHILLL schreef:denk wat je wil zielig figuur!
:klop:
CHILLL
Contacteer:

:bang: :gun:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

gooooo Jooooooo :worship: :lol: (Y)
CHILLL
Contacteer:

wat zielig iedere x doorgaan...

dat noemt zich volwassen?? :smoke:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

[ff serieus mode]
we hadden het over clio's................... :X
[/ff serieus mode]
Gast

CHILLL schreef:wat zielig iedere x doorgaan...

dat noemt zich volwassen?? :smoke:
ik heb een goeie reputatie als het op men spullen aan komt, dat gaat een leegganger als jij niet om zeep helpen prent dat maar goed in je lege hoofd.

Denk volgende keer maar 2x na alvorens je met onzin biedingen en algemene onzin langskomt.

(F)

De boodschap naar de anderen toe zal nu wel heel duidelijk zijn dat ze jou niet te serieus moeten nemen als het over handel gaat. Beter nog, simpelweg negeren.
CHILLL
Contacteer:

dream on
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

J-P-S schreef:[ff serieus mode]
we hadden het over clio's................... :X
[/ff serieus mode]
:worship:
Mike (spitsoor)