En ik zal indd wel ff een flink spacertje gebruiken, zullen ze mooier meer naar buiten komen. Ik rij nu zelf met 7J ET13, maarja, das dan weer een 13 inch...
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien

ten eerste moeten ze niet erg naar buiten ivm met de verlaging.MartijnG schreef:Haha, mooie velgenkeusKan ik ook weer gaan kijken voor een setje BBS, nu jij ze er niet meer op zal hebben
![]()
En ik zal indd wel ff een flink spacertje gebruiken, zullen ze mooier meer naar buiten komen. Ik rij nu zelf met 7J ET13, maarja, das dan weer een 13 inch...
Op men bbsen komen mooie winterbanden 195-50 vredestein~thijs~ schreef:Dikke velgjes
Doe je je oude BBS-jes de deur uit of niet? za ja laat effe weten wat ze op moeten leveren (PM)
oldskool schreef:ten eerste moeten ze niet erg naar buiten ivm met de verlaging.MartijnG schreef:Haha, mooie velgenkeusKan ik ook weer gaan kijken voor een setje BBS, nu jij ze er niet meer op zal hebben
![]()
de BBS en kome er ook wel weer onder , kan nu wisselen.
Met de spacers zal ik nog ff moeten kijken maar zal niet idd denk ik niet boven de 10mm uitkomen gezien de BBSen et 33 zijn er nu ook oppassen.
pak dan eerst eens de binnenkant aan van die wagen van jeoldskool schreef:Zal kwijldoekjes meenemen voor sommige mensen .
ben ik al mee bezig heb er alles uitliggen op de 50mm2 na .-Ray- schreef:pak dan eerst eens de binnenkant aan van die wagen van jeoldskool schreef:Zal kwijldoekjes meenemen voor sommige mensen .
Moet je nou, etter-Ray- schreef:oldskool schreef:ten eerste moeten ze niet erg naar buiten ivm met de verlaging.MartijnG schreef:Haha, mooie velgenkeusKan ik ook weer gaan kijken voor een setje BBS, nu jij ze er niet meer op zal hebben
![]()
de BBS en kome er ook wel weer onder , kan nu wisselen.
Met de spacers zal ik nog ff moeten kijken maar zal niet idd denk ik niet boven de 10mm uitkomen gezien de BBSen et 33 zijn er nu ook oppassen.
Luco heb je teveel gedronkenLuco/Alpine-racer schreef:mooie he die zwarte vloerbedekking![]()
ben benieuwd hoe het klinkt
oldskool schreef:Luco heb je teveel gedronkenLuco/Alpine-racer schreef:mooie he die zwarte vloerbedekking![]()
ben benieuwd hoe het klinkt![]()
Vloerbedekking maakt geen geluid behalve als je het kapot trekt.![]()
Nu nog een set wilwoods erop en klaar istie (owja das overkill)
als je de zelfde rolomtrek wilt hebben als de 195-45-15 kom je alleen deze maat tegen dus meteen maar gedaan .Ivo van Achthoven schreef:Goed bezig Marcel...., wel een vreemd maatje winterband...
Voor de Williams niet hoor (kom net over de hobbels heen) met de 5 gaat het op dit moment wat lastig ja.Steven schreef:Bij jou is de eerste drempel om de hoek al een hindernis... duwt zo lastig
die bbsen moest je maar eens aan mij gevenoldskool schreef:als je de zelfde rolomtrek wilt hebben als de 195-45-15 kom je alleen deze maat tegen dus meteen maar gedaan .Ivo van Achthoven schreef:Goed bezig Marcel...., wel een vreemd maatje winterband...
men zomerse Toyo's ook verkocht en er worden nieuwe 165-50-15 op mijn nieuw gepolijste zender turbo's gemonteerd.
De BBSen worden ook opnieuw gepolijstd en gespoten
Moet alleen nog een keer aan de Cupra's beginnen .
keuze genoeg op velgen gebied volgend jaar
Stock Tire - 195/45R15
Section Width: 195 mm
Rim Diameter: 15 in 381 mm
Rim Width Range: 6 - 7.5 in
Overall Diameter: 21.90 in 556.26 mm
Sidewall Height: 3.45 in 87.63 mm
Radius: 10.95 in 278.13 mm
Circumference: 68.80 in 1747.5 mm
Revs per Mile: 949.7
Actual Speed: 60 mph 100 km/h
Search Tires Tire 1 - 175/50R15
>Search Tires Tire 2 - 165/50R15 >Search Tires
Section Width: 6.88 in 175 mm
Rim Width Range: 6 - 7.5 in
Overall Diameter: 21.88 in 555.75 mm
Sidewall Height: 3.44 in 87.376 mm
Radius: 10.94 in 277.87 mm
Circumference: 68.73 in 1745.7 mm
Revs per Mile: 950.6
Speedometer1: 60.0 mph 100. km/h
>Search Tires Tire 2 - 165/50R15
Section Width: 6.49 in 165 mm
Overall Diameter: 21.49 in 545.84 mm
Sidewall Height: 3.24 in 82.296 mm
Radius: 10.74 in 272.79 mm
Circumference: 67.51 in 1714.7 mm
Revs per Mile: 967.8
Speedometer1: 61.1 mph 101. km/h
Speedometer Difference: 1.905% too fast
Dit geld nu omdat ik de basis maat 195 -45-15 heb gepakt ipv de orginele maat 195-55-13
dan komt het nog mooier uit.
dus v/d zomer een mooie goede platte band erop.
Omdat de rest van de GT rijders ergens wil kunnen komenoldskool schreef:Ja dennis dit is een van de weinige echt lage GTT 's waarom weet ik ook niet.
Jochem de Haas schreef:Omdat de rest van de GT rijders ergens wil kunnen komenoldskool schreef:Ja dennis dit is een van de weinige echt lage GTT 's waarom weet ik ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()